Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
teren tenis - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

teren tenis


  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 cory1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 88 Postari:

Postat 02 July 2012 - 10:54 AM

Buna ziua. Societatea noastra, cu obiect de activitate arhitectura, a achizitionat un teren, in vederea construirii unui sediu. Momentan, acolo este punct de lucru declarat la registrul comertului. Inainte de inceperea constructiei sediului, administratorul doreste construirea unui teren de tenis pe o parte a acelui teren. Cum credeti ca ar trebui inregistrate cheltuielile ce se vor face pentru acel teren de tenis? (mentionez ca va fi folosit numai de angajati...nu pentru a realiza venituri - inchiriere pentru public). In opinia mea, ar trebui pe cheltuieli de protocol...dar avem mare nevoie de TVA-ul deductibil de pe facturile respective, iar societatea inregistreaza pierdere fiscala.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL