Am rasfoit forumul vreo 30 minute si nu am gasit aceasta intrebare. Daca totusi este si eu am omiso, va rog sa postati link spre ea si sa ma iertati pentru duplicare de topic.
Azi mi-am deschis PFA platitor de TVA (reparatii calculatoare, realizare pagini web si consultanta IT, comert cu amanuntul a echipamentelor IT&C) si am cateva nelamuriri (care nu le-am putut obtine de la institutiile statului). Sediul este la mine intr-o anexa a casei.
1. trebuie sa am contract cu cineva sa imi fac protectia muncii?
2. am nevoie de aviz de la mediu?
3. am nevoie de ceva de la sanepid?
4. am nevoie de stingator, trusa medicala in anexa unde este sediul? (cu siguranta o sa-mi pun, dar as prefera sa fac asta mai tarziu <dupa ceva incasari>)
5. ce documente am nevoie (ex: facturier, chitantier, registru unic de control, reg. inventar, reg. juranal...)
6. am nevoie de plan de evacuare pt situatii de urgenta? (este o incapere cu o usa :) ) ... logic ca iesi pe usa :))
Multumesc anticipat.