Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inregistrari contabile investitii renovare sediu - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Inregistrari contabile investitii renovare sediu

3 replies to this topic

#1 RobertR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 20 December 2012 - 12:19 PM

Buna ziua,
1. Sediul social al firmei este apartamentul in care locuieste patronul si a fost dat firmei prin comodat pe o perioada nedeterminata. Trebuie sa fac vreo inregistrare in contabilitate pentru a evidentia acest spatiu?

2. Apartamentul a fost renovat si patronul a venit la mine doar cu o factura de materiale in valoare de 2700 RON pentru a o conta.
In opinia mea trebuie contat:
3028=401 2700
6028=3028 2700

investitia in curs:
231=722 2700
receptia:
212=231 2700
Amortizarea:
6811 = 2812
Pe ce perioada calculez amortizarea daca contractul e pe nedeterminat?

Este corecta monografia de mai sus?


Sau ar fi mai simplu si corect sa fac doar:
3028=401 2700
6028=3028 2700
avand in vedere ca nu am manopera?



#2 brenda_sv_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 249 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:sa invat cat mai multe

Postat 20 December 2012 - 01:11 PM

1. Parerea mea e ca ar trebui sa evidentiezi extrapatrimonial spatiul in contul 8036. Nu conteaza valoare, ci sa fie acolo. La sfarsit de an, la inventariere ar trebui si spatiul trecut separat pe o lista.
2.Suma de 2700 nu o treci numai pe cheltuiala, iar varianta cu 212 am intalnit-o la multi contabili, insa mie mi se pare mai ok sa inregistrezi 471 = 6028 si sa amortizezi pe o perioada cat de cat plauzibila.. cati ani minim planuiti sa va desfasurati activitatea acolo?

Aceasta postare a fost editata de brenda_sv_ro: 20 December 2012 - 01:18 PM

sunt un mic invatacel, dar o sa cresc si eu mare ca voi



#3 RobertR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 20 December 2012 - 02:21 PM

Mai desfasuram un an activitatea acolo.
Ca sa nu mai afectez contul 212 ma gandeam sa fac urmatoarele:
471=401 : 2700 (sar peste 3028 ca nu stochez materialele)
611=471 : 225 inregistrati lunar(2700/12)
Corect?




#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 December 2012 - 01:34 PM

@brenda_sv_ro : inreg. 471 = 6028 nu este corecta, cred ca ai vrut sa scrii 471 = 401 :biggrin:

@RobertR : var. e 2-a e mult mai buna (sugerata de @brenda), o fol. si eu de mult timp, fara probleme.
chelt. in avans se recupereaza pe toata durata ctr. de comodat, insa la tine fiind o una nedeterminata eu cred ca trebuie aleasa o durata egala cu o "uzura" normala a acelor reparatii/amenajari si mi se pare putin doar 1 an.

@brenda are dreptate in tot ce spune, eu cred ca nu gresesti daca ii urmezi sfaturile. :smile:






Similar Topics Collapse

8 useri citesc topicul

0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL