Va rog daca se poate sa imi dati niste pareri referitor la:
1. Am 5 primarii carora le gestionez masa lemnoasa vanduta si cu care am contracte de prestarii servicii silvice de paza si intocmire acte de punere in valoare pentru padurea lor; la fiecare trimestru trebuie sa le facturez tariful pentru prest servicii conform contractului; nu am incasat nimic de la ei in perioada de iarna cand nu au vandut masa lemnoasa, prin urmare nu am intocmit facturile pentru prest servicii, ce se intampla in caz de control de la Finante? eu nu am respectat contractul pt facturare, dar am considerat ca, daca nu am de unde incasa banii pt facturi nu are rost sa le facturez tariful. este gresit rationamentul meu?!
2. Datorita faptului ca le incasez banii pentru masa lemnoasa si le gestionez padurea, anul trecut am facut urmatoarele inregistrari pentru a ramane in balanta doar cu cheltuielile efective ale ocolului:
4111= % 1000 la refacturarea cheltuielor
7588 806,45
4427 193,55
si am stornat 628= 7588 -1000 asta pentru a ramane doar cu cheltuiele ocolului silvic in balanta si a scadea cheltuielile care erau a primariilor. Este gresita stornarea asta?!
In speranta primirii unui raspuns din partea dvs, va mutumesc anticipat!
Cristina