Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ASIGURARE DE VIATA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ASIGURARE DE VIATA


3 replies to this topic

#1 adela31

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 23 May 2013 - 01:03 PM

buna,

ma ajuta si pe mine cineva in legatura cu urmatoarea problema :
- societate are o polita de viata care se plateste in rate lunare.
- cum inregistrez valoarea integrala a politei ( ca o factura) deoarece societatea de asigurare care mi-a emis polita nu este obligata sa imi emita o factura iar singurul document "oficial" este polita propriu zisa. Ar merge cu cheltuieli inregistrate in avans?

merci!



#2 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 04 June 2013 - 06:14 PM

Societatea nu poate avea o polita pe viata care se plateste in rate lunare, angajatii sau asociatii/administratorul pot avea polite de asigurare de viata iar societatea incheie contracte de asigurare de viata pentru acestia
471=5121
se inregistraza pe cheltuiala in fiecare luna, iar cheltuiala nu este deductibila daca nu se impoziteaza la angajati, eventual-daca este cazul se platesc impozitele persoanelor fizice.




#3 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 04 June 2013 - 06:27 PM

Si eu sunt de aceeasi parere cu Lexiroxi, trebuie sa le prinzi la venituri in natura si sa le impozitezi angajatului/administratorului.

Dar mare atentie, trebuie sa ai prevazut in CIM sau in contractul de mandat/administrare ... sau alt contract aplicabil aceasta facilitate acordata.
Altfel se imputa :) ... adica devine cheltuiala nejustificata (nu nedeductibila).



#4 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 07 June 2013 - 08:55 PM

Vezi postareamgabi, la 04 June 2013 - 06:27 PM, a spus:

trebuie sa le prinzi la venituri in natura si sa le impozitezi angajatului/administratorului.

Dar mare atentie, trebuie sa ai prevazut in CIM sau in contractul de mandat/administrare ... sau alt contract aplicabil aceasta facilitate acordata.
Altfel se imputa :) ... adica devine cheltuiala nejustificata (nu nedeductibila).
asa este, ai dreptate :smile:
Codul fiscal prevede
ART. 21 Cheltuieli
(4) Urmatoarele cheltuieli nu sunt deductibile:
k) cheltuielile cu primele de asigurare platite de angajator, in numele angajatului, care nu sunt incluse in veniturile salariale ale angajatului, conform titlului III;






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL