Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
fonduri nerambursabile pt PFA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


fonduri nerambursabile pt PFA

8 replies to this topic

#1 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 03 January 2015 - 09:03 PM

Un pfa care a primit niste fonduri nerambursabile ce are de intocmit in plus? Are nevoie de 2 RJIP?



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2015 - 03:25 PM

dupa parerea mea, NU are nevoie de 2 RJIP, se foloseste tot cel curent.
ma bazez pe pct. 51 din OMFP 1040/2004 (ref. la contabilitatea in partida simpla) cf caruia orice suma platita, respectiv incasata, in numerar sau prin banca se va inregistra in mod obligatoriu, cronologic, in Registrul-jurnal de incasari si plati.
prin urmare, sumele primite din fonduri nerambursabile se vor trece in RJIP la rubrica Incasari prin banca, iar achizitia pe care o faci cu acele fonduri o vei inregistra la rubrica Plati (in numerar/sau prin banca).

:smile:




#3 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 29 April 2015 - 02:22 PM

Daca am incasat in 2014 150000 ron pt construirea unei pensiuni de la FEADR si am cheltuit 200000 , dara nici pana azi receptia lucrarii nu a avut loc, ce trec in declaratia 200? 150000 la venituri si 200000 la cheltuieli? Sau la cheltuieli nimic?



#4 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 05 May 2015 - 02:18 PM

Nu stie nimeni sa ma ajute?



#5 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 14 May 2015 - 03:00 PM

Nicio sugestie?



#6 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 15 May 2015 - 02:08 PM

Revin cu intrebarea si rog sa ma ajute cine stie. Nu trec nimic la cheltuieli (plati facute) ci trec doar veniturile (incasarile nerambursabile)? Mai e un pic pana in 25 si sunt tare derutata. Multumesc!



#7 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2015 - 06:17 PM

se pare ca in per. asta nu e nimeni care sa se priceapa la fd. nerambursabile pt PFA. :sad:
eu zic sa nu mai stai dupa nimeni si sa te duci la adm. financiara de care apartii cu PFA-ul; acolo
exista serviciul de asistenta contribuabil, unde sunt obligati sa te indrume.
le poti face si o adresa scrisa, iar daca nu primesti raspuns in timp util, depui D200 cum o fi si apoi ii faci rectificativa - astfel scapi de amenda pt nedepunerea in termen.



#8 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 18 May 2015 - 08:52 AM

Multumesc oricum! Voi merge sa vad ce raspuns imi dau ei!



#9 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 19 May 2015 - 09:42 AM

Veniturile din fonduri nu sunt venituri impozabile.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL