Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Salarii - ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 70 din 4 noiembrie 2014 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Salarii - ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 70 din 4 noiembrie 2014


2 replies to this topic

#1 Dana Bianca

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 26 January 2015 - 09:14 AM

ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 70 din 4 noiembrie 2014
privind salarizarea personalului din cadrul sistemului public sanitar și sistemului public de asistență socială în anul 2015
Se aplica si la personalul din cadrul Directiilor de Asistenta Sociala subordonate primariilor? de exemplu: unui jurist, contabil sau unui personal din cadrul compartimentului de resurse umane?
Eu inteleg ca se aplica numai persoanelor care sunt implicate direct in aceea activitate de asistenta sociala si anume: asistenti personali.
Va rog daca se poate sa ma ajutati in acest sens.
Va multumesc



#2 1valeria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 27 January 2015 - 04:17 PM

Buna ziua! Sunt functionar public la comuna, avand functia publica de executie inspector gradul profesional principal gradatia 3 clasa de salarizare 50 avand salar de incadrare 915 lei. In cursul anului 2014 s-a infiintat un post nou pentru sef birou în Biroul contabilitate, impozite şi taxe, achiziţii publice, managementul proiectelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Am obtinut in cursul lunii ianuarie 2015 aviz de la ANFP pentru exercitarea cu caracter temporar a funcţiei publice de conducere de Şef birou în Biroul contabilitate, impozite şi taxe, achiziţii publice, managementul proiectelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Am o nelamurire, ocupand aceasta functie salariul meu tot aceeasi ramane cat am avut inainte de a ocupa aceasta functie + 25%? Conform art. 92. din Legea 188/1999 alin 1)Exercitarea cu caracter temporar a unei functii publice de conducere vacante sau temporar vacante se realizeaza prin promovarea temporara a unui functionar public care indeplineste conditiile de studii si de vechime in specialitatea studiilor pentru ocuparea functiei publice si care nu are o sanctiune disciplinara aplicata, care nu a fost radiata, in conditiile prezentei legi. alin 5)Daca salariul corespunzator functiei publice pe care o exercita cu caracter temporar este mai mare, functionarulpublic are dreptul la acest salariu. Va rog frumos sa ma ajutati care ar fii salariul meu nou /concret/? Multumesc frumos pentru ajutor.




#3 Dana Bianca

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 28 January 2015 - 09:04 AM

Functia de sef birou trebui sa fie de consilier superior iar salariul corespunzator este de 1624 + sporul de vechime + indemnizatia de conducere.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL