#1
Postat 10 February 2015 - 01:20 PM
#2
Postat 11 February 2015 - 08:13 PM
#3
Postat 18 March 2015 - 10:30 PM
Multumesc
#4
Postat 19 March 2015 - 10:35 AM
Venit impozabil 0 si impozit de declarat/plata 0
#5
Postat 19 March 2015 - 08:28 PM
#6
Postat 29 May 2015 - 06:09 PM
Am vizualizat toate subiectele legate de acesta declaratie si am decis ca postez aici...
Am urmatoarea problema..: SC fara angajati la 31.12.2014 angajeaza in 2015 un angajat .Perioada de raportare care este lunara sau trimestriala?
Am o rugaminte nu-mi raspundeti cu baza legala ca o cunosc, am nevoie de precizare, pentru ca mie 0 angajati mi se pare " un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv \" cu atat mai mult cu cat nu este precizat niciunde ( din cate stiu eu ) ca daca nu ai avut salariati deloc declari lunar. (Doamna de la finante asa spune ca perioada de raportare este lunara)..
Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns , ar fi extraordinar !
#7
Postat 30 May 2015 - 04:13 PM
- nu esti nou infiintata anul asta.... ca sa depui automat la trimestru daca nu optezi la luna.
- e adevarat ca nu scrie nicaieri, in mod expres, ca daca nu ai avut salariati deloc, atunci declari lunar, dar banuiesc ca legiuitorul s-a gandit ca se subintelege fiindca, implicit, nu poti calc. nr. mediu de sal. pt care sa se fi depus D112 anul trecut, deci nu poti aplica art. 58. alin(2) din CF si (automat)nici prev. ref. la depunerea trimestriala cuprinse in art. 296^19, alin. 1^3.
alte pareri, va rog ?
#8
Postat 30 May 2015 - 07:15 PM
Mie mi se pare ca se poate calcula..Media este 0 cel putin asa am gandit si 0<3. Pana si la conditiile microintreprinderilor in trecut sounea clar "are de la 1 la 9 salariati " aici nu spune are media anului trecut de la 1 la 3 exclusiv..
Oricum datorita acestui fapt am ratat o declaratie pt 1 zi. Trebuia sa depun in acest caz pana la 25 Mai...Ce sa fac in acest caz? Sa merg acolo sa o depun ?
Dupa aceasta minivacanta voi merge si la alta administratie cu un caz asemanator..Insa probabil voi primi acelas raspuns...
Va rog, alte pareri ?
#9
Postat 31 May 2015 - 05:01 PM
#10
Postat 04 June 2015 - 05:07 PM
Am nevoie, daca se poate, de o lamurire referitoare la completarea acestei declaratii 112.
Sunt PFA si am angajata din aprilie pe sotia mea cu norma partiala de 1 ora, iar acum trebuie sa depun delcaratia 112 pentru trimestrul 2 (banuiesc ca vor fi 3 declaratii completate pentru fiecare luna aprilie, mai si iunie). Problema este ca nu prea inteleg cum trebuie sa completez impozitul pe salarii. Salariu brut este de 150 lei.
Am observat ca in Anexa nr. 1.1, la Sectiunea F.1. ar trebui completat impozitul pe venitul din salarii pentru Sediul Principal, iar in Anexa nr 1.2, la sectiunea E.3. se poate completa manual liniile 8. Venit brut, 14. Venit baza de calcul al impozitului, 15. Impozit retinut si alte linii cu alte taxe.
Impozitul fiind 16%, banuiesc ca valoarea lui la un salariu brut de 150 lei este de 24 lei. Ciudat este ca pe un calculator online de salarii imi arata la Impozit pe salariu 0 lei.
Intrebarea mea este daca trebuie sa completez sectiunile F.1.1 si E.3. linia 15. Impozit retinut cu valoarea 24 lei sau cum ar trebui sa completez acest impozit in declaratia 112.
Multumesc anticipat!
#11
Postat 05 June 2015 - 08:42 AM
2.Cautati un program macar din cele gratuite pentru state de salarii si faceti statul acolo sa vedeti cum iese pentru ca nu este deloc corect calculul dvs.
Din brut se scad intai contributiile retinute , apoi deducerea daca este functie de baza si abia apoi rezulta impozabilul la care se aplica 16%
Nu va jucati cu salarizarea daca nu stiti nimic in domeniu pentru ca nu este simplu deloc!
#12
Postat 05 June 2015 - 09:18 AM
Am inteles. Da, este functia de baza, adica nu mai este angajata in alta parte.
A-ti putea sa-mi recomandati un program pentru state de salarii?
#13
Postat 05 June 2015 - 09:54 AM
citeste regulamentul !
#14
Postat 07 June 2015 - 12:35 PM
Insa poti folosi orice program gratuit de pe net, n-ai complicatii gen sporuri,conventii, avantaje etc. si orice aplicatie de salarizare la zi iti poate face un stat si declaratia pentru o persoana cu timp partial.
#15
Postat 09 July 2015 - 06:05 AM
Am nevoie din nou de ajutorul vostru
Am un accident de munca pe care nu stiu exact cum sa il declar in 112.
Ma puteti ajuta?
Multumesc,
A.
#16
Postat 10 July 2015 - 12:44 PM
Completezi cu zilele de concediiu FAAMBP si sumele.
Atentie la calculul CAS-ului (pt. accidente baza de calcul este 1 sal.minim*nr.zile luna/numar zile CM)
#17
Postat 19 August 2015 - 10:14 AM
- acum se raporteaza eroare pentru sumele acordate fara a avea zile lucrate . inainte era doar atentionare in aceasta situatie.
s-au modificat validarie V69 , V70, V71 si V71b - se da atentionare doar pt tipurile de asigurati diferite de 1 - salariati
s-au adaugat validarile V101 si V102 - care genereaza eroare pt tipurile de asigurati 1 salariati , in situatia in care au sume acordate fara a avea zile lucrate.
Stie cineva in baza carei legi au fost facute aceste modificari ? Si cum trebuiesc tratate aceste situatii ?
Exemplu : Salariatul nu mai vine la munca si isi da demisia . Se ponteaza numai ore nemotivate . La lichidare trebuie acordata suma pt Concediu de odihna neefectuat.
Deci avem doar ore suspendare si zile lucrate = 0 , dar avem suma pt care calculam CAS.
Cum se inscrie aceasta situatie in D112 acum ?
#18
Postat 19 August 2015 - 01:21 PM
Am facut numeroase sesizari si primesc acelasi raspuns: Regulile de validare vin de la CAS,CASS,ANOFM etc ... si ei (anaf-ul) nu le pot modifica (de ce, nu prea inteleg).
Solutia pe care o foloseste "lumea" este sa pui fictiv o ora sau o zi "lucrata" in D112 ca sa te lase sa introduci sumele.
Alta solutie nu stiu.
Trimiteti si voi sesizari referitor la problema aceasta, poate se va gasi vre-un curajos in MF-ul asta prafuit care sa ia taurul de coarne si sa rezolve.
#19
Postat 19 August 2015 - 02:37 PM
Acum, genereaza EROARE si declaratia nu poate fi semnata si depusa.
Oare ce a determinat modificarea atentionarii in eroare ? Eu nu am gasit vre-o modificare legislativa recenta, care ar putea genera o asemenea modificare a validarii.
#20
Postat 19 August 2015 - 07:59 PM
A fost eroare, apoi atentionare, apoi iar eroare ... va fi iar atentionare probabil dupa ce incep oamenii sa faca scandal ... si uite asa se joaca pe nervii nostri (cata au mai ramas functionali pe seceta asta!).
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
OG 16/2023 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
LEGE nr. 39/2023 pentru completarea art. 291 alin. (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
LEGE nr. 34 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
HG 1588/2022 pentru modificarea anexei la HG 1.000/2015 privind faptele pentru care se inscriu informatii in cazierul fiscal al contribuabililor, potrivit legislatiei in vigoare |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
D112 rectificativa |
Alte declaratii si raportari | alinescoo |
|
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi