Am intentia de a infiinta un PFA (contabilitate in regim real) ce-si va desfasura activitatea pe internet si ma blochez la partea de contabilitate.
"Afacerea" mea consta in a retine un comision de fiecare data fix in urma unei colaborari intre un ofertant si un beneficiar - eu avand rol de a retine banii pana cand e gata serviciul. Platforma ce reau sa o creez e foarte complexa, dar principiul cam acesta ar fi. Platile se vor face doar prin cont bancar.
Pentru asta inteleg ca trebuie sa completez in registrul de plati si incasari fiecare transfer pe care eu il primesc in contul meu bancar in functie de extrasul de cont si nu este nevoie de a completa facturi sau de a scoate bonuri de casa.
Dar nu stiu daca am nevoie si de alte formulare ce vor trebui completate cum ar fi registrul pentru inventar ?!
Ma puteti ajuta cu mai multe sfaturi pentru o mai buna contabilizare. Caut de ceva vreme raspunsuri, dar imi este greu sa le gasesc pe cele bune de fiecare data.
Stiti si daca la infiintarea unui PFA exista reduceri pentu Studenti ?
Multumesc.







