Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
esalonare datorii bugetare - aspecte practice - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


esalonare datorii bugetare - aspecte practice


68 replies to this topic

#41 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2017 - 09:12 AM

Mult succes ! :smile:



#42 ALiliana

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 07 July 2017 - 09:07 AM

Buna ziua,

Foarte utile informatiile. Multumim!

Ma puteti ajuta cu Anexa 5 - Calculul indicatorilor orientativi se face pentru ultimul an sau ultima luna anterior depunerii cererii de esalonare?

Multumesc anticipat!
O zi frumoasa!




#43 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2017 - 03:01 PM

E la ultima luna, tinand cont de cum arata Anexa 5 la procedura, mai ales pct. II. - vezi ORDIN Nr. 90/2016 din 14 ianuarie 2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central

ANEXA 5 la procedură

SITUAŢIE privind indicatorii orientativi şi alte informaţii

II. Alte informaţii
1. Situaţia soldurilor din conturile bancare pentru ultima lună închisă
2. Situaţia soldurilor din conturile de numerar pentru ultima lună închisă
3. Situaţia soldurilor conturilor 462, 455, 542 pentru ultima lună închisă - sintetic şi analitic pentru: administratori, asociaţi, acţionari, directori
4. Situaţia soldurilor conturilor 409, 232, 234 pentru ultima lună închisă

Batfa multa ! :biggrin:



#44 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2017 - 03:18 PM

Agenția Națională de Administrare Fiscală


SESIUNE ONLINE DIN 9 AUG. 2017

INTREBARE : Buna dimineata, o firma care are risc fiscal mic si care conform Ordinului 90/2016, poate aplica procedura simplificata, ce documente trebuie sa depuna pentru esalonarea la plata a obligatiilor fiscale, in cadrul perioadei maxime de 12 luni? Multumesc.

RASPUNS : În cazul prezentat de dvs., pentru a solicita acordare unei eşalonări la plată a obligaţiilor fiscale, pentru o perioadă de 12 luni, la cererea de acordare a eşalonării veţi anexa următoarele documente (prevăzute în actul normativ pe care îl menţionaţi şi dvs.):
a) declaraţia pe propria răspundere a debitorului din care să reiasă că nu se află sub incidenţa legislaţiei privind insolvenţa, că nu se află în dizolvare, potrivit prevederilor legale în vigoare, şi că nu i s-au/s-a stabilit răspunderile/răspunderea, potrivit legislaţiei privind insolvenţa, şi/sau răspunderea solidară, potrivit prevederilor art. 25 şi 26 din Codul de procedură fiscală;
b) documente sau informaţii relevante în susţinerea cererii;
c) copia ultimei situaţii financiare anuale - nu se anexează în cazul în care situaţiile financiare anuale au fost depuse la organul fiscal competent. Acestea se solicită de către organul fiscal de la serviciile/birourile/compartimentele care le gestionează;
d) situaţia încasărilor şi plăţilor pe ultimele 6 luni anterioare datei depunerii cererii de acordare a eşalonărilor la plată a obligaţiilor fiscale;
e) copia ultimei balanţe de verificare;
f) programul de restructurare sau de redresare financiară semnat de reprezentantul legal al debitorului, care va conţine şi argumentarea posibilităţii plăţilor pe perioada solicitată la eşalonare;
g) situaţia privind indicatorii orientativi şi alte informaţii;
h) declaraţia pe propria răspundere a administratorului/administratorilor şi/sau asociaţilor din care să rezulte că nu au deţinut, în ultimii 5 ani anteriori depunerii cererii, calitatea de administrator sau asociat la persoane juridice care au fost lichidate sau la care a fost declanşată procedura insolvenţei şi la care au rămas obligaţii fiscale neachitate. Declaraţia poate fi şi comună;
i) declaraţia debitorului sau a reprezentantului său legal din care să rezulte că respectivul debitor nu se află în inactivitate temporară înscrisă în registrul comerţului sau în registre ţinute de instanţe judecătoreşti.

___________________________

INTREBARE : O SC care are datorii sub 20.000 lei si vrea sa beneficieze de esalonare la plata , trebuie sa depuna garantii daca figureaza cu mijloace fixe viabile?

RASPUNS : În cazul persoanelor juridice, pentru obligaţiile fiscale eşalonate la plată de până la 20.000 lei, nu este necesară constituirea de garanţii.
___________________________

INTREBARE : Este valabil si pentru II sau doar pt SRL?

RASPUNS : DA și Intreprinderea individuală poate beneficia de eșalonare la plata obligațiilor fiscale cu respectarea prevederilor OPANAF nr. 90/2016
___________________________

INTREBARE :
1.De cate ori se poate face suplimentarea esalonarii intr-un an? care e procedura?
2. Daca esalonarea a fost declarata pierduta se mai poate repune? Care e procedura?
3. Daca o societatea care beneficiaza de esalonare achita mai repede ratele ( de ex are esalonare pe 5 ani si achita in 3 ani)..se recalculeaza dobanda si penalitatile de intarziere? Multumesc!

RASPUNS :
1. Pe perioada de valabilitate a eşalonării se poate depune maxim două cereri de modificare a deciziei de eşalonare la plată intr-un an de eşalonare sau, după caz, fracţie de an de eşalonare, calculat începând cu data deciziei de eşalonare. Prin modificările solicitate se pot include în eşalonarea la plată şi alte obligaţii fiscale cuprinse în certificatul de atestare fiscală emis de organul fiscal.
Procedura de modificare a deciziei de eşalonare este prevăzută la art.195 din Codul de procedură fiscală.

2. Debitorul poate solicita organului fiscal competent menţinerea unei eşalonări a cărei valabilitate a fost pierdută din cauza nerespectării condiţiilor prevăzute de lege, o singură dată pe perioada de valabilitate a eşalonării, dacă depune o cerere în acest scop înainte de executarea garanţiei de către organul fiscal competent sau înainte de stingerea obligaţiilor fiscale, după caz. Cererea se soluţionează prin emiterea unei decizii de menţinere a valabilităţii eşalonării, cu păstrarea perioadei de eşalonare aprobate iniţial.
Procedura pentru menţinerea unei eşalonări a cărei valabilitate a fost pierdută se găseşte la art.13 din Ordinul 90/2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central.

3. Debitorul poate plăti anticipat, parţial sau total, sumele cuprinse în graficul de eşalonare la plată. În acest caz, debitorul notifică organului fiscal, prin cerere, intenţia de a stinge anticipat aceste sume. În situaţia în care sumele eşalonate la plată au fost stinse în totalitate şi au fost respectate condiţiile prevăzute la art.194 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, organul fiscal competent comunică debitorului decizia de finalizare a eşalonării la plată.
Dobânzile se datorează şi se calculează pentru fiecare rată din graficul de eşalonare la plată începând cu data emiterii deciziei de eşalonare la plată şi până la termenul de plată din grafic sau până la data achitării ratei, după caz.

___________________________

INTREBARE : Buna ziua, care este suma (si daca include si penalitatile+dobanzile calculate) pentru care o persoana fizica poate sa solicite esalonare fara a se cere garantii ? Multumesc

RASPUNS : Pentru obligațiile fiscale(debit principal+penalitati+dobanzi) eșalonate la plată, de până la 5.000 lei în cazul persoanelor fizice, nu este necesara constituirea de garantii.
___________________________

INTREBARE : O societate comerciala are o esalonare la plata pe o perioada de 5 ani. O buna parte din aceasta perioada s-a scurs. Societatea poate solicta ca suma ramasa de plata să fie reesalonata pe inca 5 ani?

RASPUNS : Se poate acorda prelungirea perioadei de eșalonare numai în situația în care depuneti o cerere pentru includerea în eșalonare a unor obligații fiscale de natura celor prevăzute la art.195 alin.(1) din Codul de procedură fiscală, cu respectarea condițiilor de acordare a esalonarilor la plata prevăzute de lege.
___________________________

EDIT 22 aug. : a aparut si forma ANAF, aici : https://static.anaf...._09_08_2017.pdf

Fisiere atasate





#45 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2017 - 04:35 PM

Eșalonarea la plată a obligațiilor fiscale - sesiune online ANAF, din 22 nov. 2017

Pentru acordarea unei eșalonări la plată de către organul fiscal central, debitorul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
a) să se afle în dificultate generată de lipsa temporară de disponibilități bănești și să aibă capacitate financiară de plată pe perioada de eșalonare la plată. Aceste situații se apreciază de organul fiscal competent pe baza programului de restructurare sau de redresare financiară ori a altor informații și/sau documente relevante, prezentate de debitor sau deținute de organul fiscal;
b) să aibă constituită garanția ;
c) să nu se afle în procedura insolvenței;
d) să nu se afle în dizolvare potrivit prevederilor legale în vigoare;
e) să nu li se fi stabilit răspunderea potrivit legislației privind insolvența și/sau răspunderea solidară. Prin excepție, dacă actele prin care s-a stabilit răspunderea sunt definitive în sistemul căilor administrative și judiciare de atac, iar suma pentru care a fost atrasă răspunderea a fost achitată, condiția se consideră îndeplinită.

____________________________________________________________________________

INTREBARE : Valabil și pentru pfa?

RASPUNS : Da și persoanele fizice autorizate pot beneficia de eșalonare la plata a obligațiilor fiscale.
______________________________________________________________________

INTREBARE : Pentru un pfa se poate depune cerere pt esalonare fara constituirea unei garanții?

RASPUNS : Persoanele fizice autorizate pot depune cerere pentru eşalonare fără constituirea de garanţii pentru obligaţiile fiscale de până la 5000 lei (debit principal+penalitati+dobânzi).
______________________________________________________________________

INTREBARE : ANAF a inceput sa emita decizii de regularizare contributii sanatate pentru anul 2012 pentru veniturile din activitati independente insa aceste decizii nu mentioneaza/nu au in vedere si platile anticipate efectuate trimestrial de contribuabili in cursul anului 2012. Ni se cer banii de 2 ori. Asa ajungem la esalonari. Stiu cel putin 5 persoane in aceeasi situatie. Felicitari ANAF! Iar drumuri, iar cozi, iar atitudine zeflemitoare din partea functionarilor de la AFPuri, toate pe banii, timpul si nervii nostri. Mirific!

RASPUNS : Solicitarea dvs. nu se încadrează în tema sesiunii de astazi, care se referă la acordarea eşalonării la plată a obligațiilor fiscale, de către organul fiscal central. Referitor la problema ridicată vă menţionăm faptul că în decizia de impunere anuală, potrivit metodologiei de emitere a acestora, nu se reflectă plăţile anticipate efectuate pentru anul 2012 ci doar plăţile stabilite prin decizia de plăţi anticipate. Dar pentru a vă clarifica situația dvs. fiscală vă sugerăm să contactați unitatea fiscală pe raza căreia aveți domiciliul. Dacă sunteţi înregistrat în "Spaţiu Privat Virtual" puteţi solicita clarificări prin intermediul formularului de contact din cadrul acestui serviciu.
______________________________________________________________________

INTREBARE : Eșalonarea la plata se poate acorda si firmelor inactive?

RASPUNS : Informaţiile furnizate de dvs. sunt insuficiente pentru formularea unui răspuns, nu precizaţi dacă firmele la care vă referiţi sunt inactive fiscal, nu desfăşoară activitate sau au înregistrată starea de inactivitate în Registrul Comerţului. Pentru clarificarea situaţiei puteţi transmite solicitare dvs. cu mai multe detalii pe formularul de contact accesând următorul link : https://www.anaf.ro/asistpublic/ Totuşi, menţionăm că debitorii cu risc fiscal mic pot beneficia de eşalonarea la plata pe o perioadă de cel mult 12 luni, cu constituirea de garanţii în valoare de minim 20% din sumele ce fac obiectul înlesnirii la plată.
Unul din criteriile de încadrare în categoria debitorilor cu risc fiscal mic este ca contribuabilul să nu se afle în inactivitate înscrisă în Registrul Comerţului.




#46 DAN ANA MARIA

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 02 February 2018 - 12:51 PM

Buna tuturor as vrea urgent un model de plan de redresare pt firma de transport. ma poate ajuta cineva? sa fie cat mai scurt :))

Aceasta postare a fost editata de DAN ANA MARIA: 02 February 2018 - 12:52 PM




#47 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2018 - 01:54 PM

poti sa cauti pe net dupa :
Program de redresare financiara, cu previziunea asupra realizarii platilor bugetare.

Eu am gasit :
https://www.scribd.c...datorii-fiscale
http://contabilul.ma...financiara.html
http://www.referat.r...ceri_631e2.html
http://www.portalcon...esare-16907.htm
..........................

am mai gasit :

https://static.anaf....bile/index.html
https://static.anaf....0la%20plata.pdf

Fisiere atasate





#48 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2018 - 02:05 PM

vezi si aici un material f bun din care te poti inspira mult :
www.finmedia.ro/conferences/conferintele//insolv-reorg//...//Andrei%20Cionca.ppt
EXTRAS :
Etape ale redresării
a) Informarea/diagnosticarea activităţii întreprinderii
b) Stabilirea unei politici de redresare: propunerea planului de reorganizare
c) Punerea în aplicare a planului de reorganizare

Strategii de redresare a întreprinderilor în dificultate
a) restrângerea activităţii/restructurare,
b) valorificarea unor active,
c) strategii de reducere a necesarului de fond de rulment,
d) fuziunea/ divizarea,
e) schimbarea managementului neperformant/schimbare organizaţională,
f) instituirea unui puternic control financiar centralizat,
g) restructurarea datoriilor,
h) atragere de surse externe de finanţare,
i) îmbunătăţirea marketingului,
j) transformarea datoriilor în titluri de valoare.

Fisiere atasate





#49 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2018 - 02:20 PM

https://static.anaf....7_esalonare.pdf

Contribuabilii cu risc mic nu mai depun planul de redresare financiara.

EXTRAS :
● Condiţii de acordare :
- cerere;
- condiţii generale (excepţie : condiţia referitoare la dificultatea financiară);
- garanţie : 20% din valoarea garanţiilor stabilite ca regulă generală.

Perioada de acordare a eşalonării - maximum 12 luni.

Fisiere atasate





#50 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2018 - 02:26 PM

https://static.anaf...._22_11_2017.pdf

Eșalonarea la plată a obligațiilor fiscale - sesiune de asistență și îndrumare online - 22 noiembrie 2017

Fisiere atasate





#51 MirunaN

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 12 February 2018 - 01:07 PM

Buna ziua,
Multumesc mult pentru toate aceste informatii !
Am o intrebare legata de anexa 6: acei indicatori orientativi ii completez intr-un document cu detalii (sume, extras cont, fise de cont) sau doar rezultatul final completat pe anexa?



#52 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2018 - 01:40 PM

cf. ORDIN Nr. 90/2016 din 14 ianuarie 2016, anexa 6 a devenit anexa 5; astfel :
II. Alte informaţii

1. Situaţia soldurilor din conturile bancare pentru ultima lună închisă
(suma totala + se anexeaza extrasele de cont cu soldurile existente)

2. Situaţia soldurilor din conturile de numerar pentru ultima lună închisă
(suma totala + copii registru casa cu soldurile resp.)

3. Situaţia soldurilor conturilor 462, 455, 542 pentru ultima lună închisă
(sintetic şi analitic pentru: administratori, asociaţi, acţionari, directori)

4. Situaţia soldurilor conturilor 409, 232, 234 pentru ultima lună închisă



#53 MirunaN

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 12 February 2018 - 01:54 PM

Saptamana trecuta am primit documentatia pt esalonare de la ghiseu. Anexa 6 e tot 6, identica cu cea incarcata de dvs.
Multumesc pt raspuns.
O zi frumoasa !



#54 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2018 - 02:33 PM

Legislatia s-a schimbat in 2016 si daca te uiti in acel ordin, o sa vezi ca anexa 6 acum este un raport pe care il face Adm. fin., iar anexa 5 este cu acei indicatori; faptul ca cei de la AF inca nu sunt update si nu aplica corespunzator prevederile acestui ordin (cf. art 3 din respectivul ordin si art. 187 din CPF).... e spre rusinea lor, insa eu am scris corect si o pot dovedi. Iata :

ORDIN Nr. 90/2016 din 14 ianuarie 2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central

ART. 2 Organul fiscal competent pentru soluţionarea cererilor de acordare a înlesnirilor la plată
......
(5) Pentru verificarea condiţiilor prevăzute la art. 206 alin. (3) lit. a) şi d) - f) din lege, organul fiscal va solicita informaţii de la serviciile/birourile/compartimentele care le gestionează. În acest sens, serviciile/birourile/compartimentele vor completa, în mod corespunzător, rubricile din referatul prevăzut în anexa nr. 6.

ANEXA 6 la procedură MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Unitatea fiscală*1) ........................................ Serviciul/Biroul/Compartimentul ................... Nr. ......./.......... Aprobat/data ............ Conducătorul unităţii fiscale Semnătura REFERAT Subsemnatul(a), ........................., având funcţia de .................... în cadrul Serviciului/Biroului/Compartimentului ....................., ca urmare a Cererii nr. ............. din data de ..............., depusă de contribuabilul .................., cod de identificare fiscală ..............., înregistrată la organul fiscal cu nr. ............. din data de ................*2), am constatat că au fost/nu au fost îndeplinite condiţiile prevăzute de art. 206 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 90/2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central, respectiv:
___________________________________________________

COD DE PROCEDURA FISCALA
ART. 187 Cererea de acordare a eșalonării la plată
(1) Cererea de acordare a eșalonării la plată, denumită în continuare cerere, se depune la registratura organului fiscal competent sau se transmite prin poștă cu confirmare de primire și se soluționează de organul fiscal competent, în termen de 60 de zile de la data înregistrării cererii.
(2) Conținutul cererii, precum și documentele justificative care se anexează acesteia se aprobă prin ordin al președintelui A.N.A.F.
Ordin nr. 90/2016 din 14 ianuarie 2016 pentru aprobarea conținutului cererii de acordare a eșalonării la plată și a documentelor justificative anexate acesteia, precum și a Procedurii de aplicare a acordării eșalonării la plată de către organul fiscal central



#55 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2018 - 03:02 PM

COD DE PROCEDURA FISCALA

CAPITOLUL IV înlesniri la plată
SECȚIUNEA 1 Instituirea posibilității acordării înlesnirilor la plată
ART. 184 Instituirea posibilității acordării eșalonărilor la plată de către organul fiscal central
ART. 185 Instituirea posibilității acordării înlesnirilor la plată de către organul fiscal local
SECȚIUNEA a 2-a Procedura de acordare a eșalonării la plată de către organul fiscal central
ART. 186 Condiții de acordare a eșalonării la plată
ART. 187 Cererea de acordare a eșalonării la plată
ART. 188 Retragerea cererii de acordare a eșalonării la plată
ART. 189 Prevederi speciale privind stingerea obligațiilor fiscale
ART. 190 Alte prevederi speciale privind stingerea obligațiilor fiscale administrate de organul fiscal central
ART. 191 Eliberarea certificatului de atestare fiscală
ART. 192 Modul de soluționare a cererii
ART. 193 Garanții
ART. 194 Condiții de menținere a valabilității eșalonării la plată
ART. 195 Modificarea deciziei de eșalonare la plată în perioada de valabilitate a eșalonării
ART. 196 Renunțarea la eșalonarea la plată
ART. 197 Dobânzi și penalități de întârziere
ART. 198 Penalitate
ART. 199 Pierderea valabilității eșalonării la plată și consecințele pierderii acesteia
ART. 200 Menținerea eșalonării la plată
ART. 201 Dobânzi și majorări de întârziere în cazul pierderii valabilității eșalonării la plată
ART. 202 Executarea garanțiilor
ART. 203 Suspendarea executării silite
ART. 204 Regimul special al obligațiilor fiscale de a căror plată depinde menținerea autorizației, acordului ori a altui act administrativ similar
ART. 205 Calcularea termenelor
ART. 206 Prevederi speciale pentru eșalonările la plată acordate de organele fiscale
ART. 207 Dispoziții finale
ART. 208 Amânarea la plată a penalităților de întârziere
ART. 209 Acte normative de aplicare



#56 yo9fyv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 March 2018 - 04:55 PM

Multumesc mult! Felicitari si tot respectul!



#57 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2018 - 05:19 PM

Multumesc si eu !

Succes ! :biggrin:



#58 magdapetre

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 15 March 2018 - 04:46 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 26 February 2015 - 03:17 PM, a spus:

dragilor,

m-am apucat sa intocmesc dosarul pt esalonarea la plata a datoriilor bugetare ale unei firme platitoare de impozit profit, dar neplatitoare de tva prin natura activitatii, ocazie cu care as vrea sa dezvoltam acest topic spre folosul tuturor celor interesati de subiect.

va atasez ceva materiale; pe unele le-am prelucrat putin, altele sunt modele de documente/ anexe la cererea de esalonare, iar un material este un colaj explicativ al procedurii de esalonare (toate sunt materiale publice).

f util ar fi sa primim informatii concrete la de cei care au trecut deja prin aceasta procedura, adica sa ne spuna "bucataria" demesului (ce au facut pas cu pas, ce dificultati au intampinat, cat a durat, etc ...)

de asemenea, orice modele proprii ale documentelor necesare in acest dosar (fara balante si fise de cont, evident) este f bine venit.

:biggrin: ms frumos !
multumesc mult

multumesc frumos



#59 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2018 - 10:22 AM

Cu drag, Magda ! :smile:

Spor mare si multa inspiratie !



#60 Marioara Neagota

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:TIMISOARA

Postat 01 June 2018 - 07:39 PM

Buna seara! Va rog,ma poate ajuta cineva cu un formular tip de Cerere de esalonare a datoriilor la ANAF? Daca exista asa ceva?
Va multumesc!





2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL