Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
completarea RJIP conf. OMFP 170/2015 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


39 replies to this topic

#21 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2017 - 09:15 AM

Va trebui neaparat sa citesti Ordinul 170/2015 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind contabilitatea in partida simpla !! Este o parte a legislatiei de baza pt PFA.

Legat de RJIP, art. 11 din Ord. 170/2015 zice ca : Registrul-jurnal de incasari si plati (cod 14-1-1/b) serveste la inregistrarea cronologica a tuturor sumelor incasate si platite, atat in numerar, cat si prin conturi bancare.
Prin urmare, se trec in registru si incasarile provenite din alimentarea contului, cu mentiunea ca daca sumele provin din caserie, atunci vei inregistra transferul numerarului (din caseria PFA in contul bancar al PFA) astfel :
- inreg. la plati suma luata din caserie pt a fi transferata in banca / pe card, operatiunea fiind echivalenta cu o plata,
- inreg. la incasari alimentarea contului bancar, operatiune fiind echivalenta unei incasari.
In acest mod, soldul operatiunii de transfer este zero, soldul din caserie se diminueaza cu suma transferata in cont, iar soldul din banca/ card se mareste cu suma primita la alimentarea respectiva.

Repet cu toata onestitatea : neaparat citeste Ordinul 170/2015, e destul de simplu si iti va lamuri multe necunoscute. Pt ce nu intelegi dupa lecturarea lui cu atentie, iti stam la dispozitie cu drag ! :smile:



#22 bogdan_pfa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 08 June 2017 - 09:42 AM

Va multumesc mult! acum m-am luminat, este logica procedura.
Am sa citesc si Ordinul 170/2015,desi nu sunt de specialitate sper sa-l inteleg in mare parte.




#23 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2017 - 11:30 AM

Eu cred ca-i relativ usor sa-l intelegi pe tot fiindca e astfel conceput incat sa fie de inteles pt toate PFA cu un nivel de studii medii.
Nu cuprinde elemente de natura pur fiscala, ci mai mult modul de organizare a contabilitatii si documentele de intocmit.

Daca vrei sa-ti tii contabilitatea singur, nu ai incotro decat sa inveti ordinul asta si partea de fiscalitate din Codul fiscal, altfel risti sa faci greseli importante si dai de dracu' cu fiscul !
In cazul in care crezi ca latura asta contabila si fiscala chiar e prea mult pt nervii si preocuparile tale, atunci in mod cert iti va trebui un contabil.

Eu zic sa incerci, sa vezi ce inclinatii ai spre domeniul asta, poate fiinta ta nu-l respinge asa cum mi-a fost dat sa vad, nu doar o data, la altii care aveau pur si simplu oroare de hartoage contabile ... :biggrin2:

Batfa !



#24 StefanNeb

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 03 July 2017 - 08:12 AM

Buna ziua am si eu cateva nelamuri legate de RJIP 14‐1‐1/b, mentionez ca am modelul tiparit cel cu De reportat in josul paginii
Posted Image
Nelamuriri:
1. Cum se completeaza partea de reportat sau daca se mai completeaza?
2. Cheltuielile facute cu cardul de PFA la supermarket se trec in RJIP?
3. Transfer de bani catre alta persoana, datorie catre un prieten direct in contul lui se trece? Daca se trece, cum o denumesc?
4. Situatie: am scos banii de pe card de la bancomat si am platit CAS, CASS si impozit pe venit. In RJIP trec si retragerea de numerar si plata catre stat?
5. Situatie: plata cu cardul CAS, CASS si impozit. Ce trec in RJIP extrasul de cont sau chitanta de la trezorerie?
6. Trasferule intrecontul de PFA si contrul personal le trec in RJIP?

Multumesc



#25 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 July 2017 - 10:03 AM

1. Cum se completeaza partea de reportat sau daca se mai completeaza?
se fac totalurile si se preiau pe pag. urmatoare.
pt mai multe informatii priv. modul de completare a RJIP citeste topicele de profil de pe forum sau legislatia aferenta (mentionata deja, mai sus) - asta pt a capata un nivel de baza al cunostintelor.
acest forum nu functioneaza ca un curs de instruire basic ! Mai raspundem, uneori, din curtoazie, dar ... cam atat.
....................................................................
2. Cheltuielile facute cu cardul de PFA la supermarket se trec in RJIP?
Da, dar daca acele chelt. sunt in scop personal, atunci se considera retragere nr. de catre titularul PFA, din contul PFA
Daca chelt. sunt in scopul desfasurarii activitatii PFA si asta se poate dovedi, atunci inreg. plata cf. a ceea ce ai platit (ob. de inventar/ consumabile/ protocol...)
........................................................................
3. Transfer de bani catre alta persoana, datorie catre un prieten direct in contul lui se trece? Daca se trece, cum o denumesc?
la fel ca la 2 (retragere numerar de catre titularul PFA, in scop personal).
........................................................................
4. Situatie: am scos banii de pe card de la bancomat si am platit CAS, CASS si impozit pe venit. In RJIP trec si retragerea de numerar si plata catre stat?
Da, se inreg. ca transfer nr. din cont in caserie, apoi plata din caserie a ctb. sociale
...................................................................................
5. Situatie: plata cu cardul CAS, CASS si impozit. Ce trec in RJIP extrasul de cont sau chitanta de la trezorerie?
Extrasul de cont, dar atasezi si chit. la extras.
....................................................................................
6. Trasferule intrecontul de PFA si contrul personal le trec in RJIP?
Evident, altfel cum diminuezi suma din cont pt a reflecta realitatea ?
.........................................................................
Multumesc
Cu placere !
Pbl. e ca ai f multe necunoscute de nivel elementar, asa ca va trebui fie sa-ti iei un contabil fie sa te apuci serios de invatat contabilitate in partida simpla - cu fiscalitate si tot ce presupune asta in relatia cu fiscul ! Pt. un necunoscator poate parea simplu sa faca asta, insa te asigur ca nu este deloc asa, deci gandeste-te bine ce faci !
..............................................................................

Succes ! :smile:



#26 StefanNeb

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 03 July 2017 - 10:50 AM

Stiu ca am necunoscute :biggrin: .
Multumesc pentru rabdare si raspunsuri



#27 bogdan_pfa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 04 July 2017 - 10:11 PM

As vrea sa va prezint urmatoarele situatii, si va rog sa-mi spuneti daca e corecta inregistrarea in RJIP, in cazul unui PFA:

1.retragere numerar din contul bancar, suma X; in RJIP vom trece urmatoarele:
-la Plati Banca trecem suma X
-la Incasari Numerar suma X(retragerea numerarului din banca)
M-am gandit ca se face dupa modelul operatiunii de alimentare cont bancar dar invers tranzactia.

2.am observat cand fac plati catre comercianti prin internet banking cu cardul,exista o diferenta intre data tranzactiei cand am facut plata si cea aparuta in extrasul de cont.
Mai precis,cand fac plata , tranzactia respectiva intra intr-o lista de asteptare,urmand sa fie executata de banca si e trecuta cu "-".Si abia dupa cateva zile apare pe extrasul de cont, fiind cu alta data, prin urmare exista un decalaj de cateva zile intre data platii si inregistrarea in lista extrasului de cont(data cand tranzactia a fost executata de banca).
Intrebarea este in RJIP cum este corect sa trec la aceasta plata, data cand a fost inregistrata in extrasul de cont(cand tranzactia a fost executata de banca) sau data cand a fost facuta tranzactia(cand era in trecuta in lista de asteptare dar nu a fost executata e banca).

Va multumesc!



#28 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2017 - 10:50 AM

1. DA, e corect. Logica ta functioneaza f bine ! Analogie perfecta.
2. Treci data la care apare operatiunea in contul tau bancar fiindca aceea este data la care banii ti-au plecat efectiv din cont, cf. extrasului.



#29 Myrell

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 July 2017 - 09:34 AM

Buna ziua,
Sunt nou pe forum si as vrea sa stiu cum se completeaza concret registrul incasari si plati pentru un autovehicul. Mentionez faptul ca am un PFA si am intocmit un contract de comodat pentru a scadea 50 % din carburant pe PFA, pentru ca folosesc masina personala in desfasurarea activitatii firmei. Pe bonurile de motorina trebuie sa apara CUI-ul firmei ? Multumesc.



#30 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1282 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 July 2017 - 08:38 AM

Daca esti neplatitor TVA nu conteaza. CUI-ul beneficiarului este necesar pentru deducerea tva-ului.
Dar ar fi mai elegant sa ceri sa-ti treaca si codul tau fiscal.

In registru intra ca orice alta plata.



#31 bogdan_pfa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 19 October 2017 - 10:28 AM

Buna ziua,
Am de facut o investitie a carei suma depaseste profitul realizat, aceasta insemnand ca trebuie sa aduc niste bani de "acasa",considerandu-l ca un imprumut de la mine persoana fizica catre PFA-ul meu.
Va rog, imi puteti spune care este procedura legala de inregistrare a acestui imprumut in RJIP si cum ma scad cu el apoi,inregistrand-ul ca plata in RJIP?
Este vorba de o suma de 20000 de ron pentru un mijloc fix.
Va multumesc!



#32 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2017 - 10:38 AM

Buna, Bogdan, :smile:

Din intrebarea ta imi dau seama ca tu nu ai inteles pe deplin cum functioneaza acest registru fiindca nu ai reusit sa desparti in mintea ta PFA-ul, de tine ca PF si de aceea cred ca e mai bine sa-ti explic asta in primul rand pt.ca asa te vei descurca mai bine cu inregistrarile.

Trebuie sa intelegi ca RJIP este al PFA-ului (Bogdan-PFA :smile:), NU al persoanei fizice obisnuite (Bogdan-PF) si nici combinatie de cele 2 ! Tu - PFA si tu-PF sunteti 2 entitati diferite !! Privind lucrurile asa (separandu-ti-le mereu in minte) si avand in vedere ca in acest registru nu inregistrezi decat miscarile banesti ale PFA (NU si ale PF), vei inregistra orice incasare pt PFA la coloana de incasari si orice plata a PFA la coloana de plati, indiferent ca ele au loc de la sau catre tine personal (Bogdan-PF) sau de la/ catre altii ...
Prin urmare, devine f simplu cum trebuie sa tratezi problema imprumutului dpv al PFA, acesta fiind o incasare (intra banuti in visteria PFA), iar restituirile ulterioare ale imprumutului vor fi trecute la coloana de plati fiindca exact asta sunt - repet - dpv al PFA.

Ref. la componenta juridica a acestui imprumut, uzual (si recomandat de catre juristi) este sa intocmesti un contract de creditare intre tine ca PF si tine ca PFA. Daca ai nevoie de lamuriri suplimentare si/sau un model cred ca gasesti pe forum, pe net sau iti dam noi.

Spor mare !



#33 bogdan_pfa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 22 October 2017 - 09:54 AM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 20 October 2017 - 10:38 AM, a spus:


Prin urmare, devine f simplu cum trebuie sa tratezi problema imprumutului dpv al PFA, acesta fiind o incasare (intra banuti in visteria PFA), iar restituirile ulterioare ale imprumutului vor fi trecute la coloana de plati fiindca exact asta sunt - repet - dpv al PFA.

Va multumesc pentru raspuns si imi cer scuze ca nu prea inteleg anumite probleme de contabilitate(nu sunt de specialitate), mai ales ca sunt si la inceput de drum, dar dispus sa invat!
Pare logic ceea ce spuneti dvs. dar zilele trecute tot cautand am dat de un articol despre imprumuturi in care se mentioneaza urmatoarele:

Citeaza

Nu constituie venit brut si nu se inregistreaza in Registrul-jurnal de incasari si plati sumele incasate, cum sunt:
- aporturile in numerar sau echivalentul in lei al aporturilor in natura facute la inceperea unei activitati ori in cursul desfasurarii acesteia;
- sumele primite sub forma de credite bancare sau de imprumuturi de la persoane fizice ori persoane juridice;
- sumele primite ca despagubiri;
- sumele sau bunurile primite sub forma de sponsorizari, mecenat sau donatii.

Pentru aceste categorii de operatiuni fie se deschid fise pentru operatiuni diverse distincte, fie se intocmesc situatii cu ajutorul documentelor cumulative care sa reflecte situatia acestor sume.

Astfel, PFA poate efectua aporturi in numerar ori poate primi sumele in baza unor contracte de imprumut incheiate cu persoane fizice sau juridice. Sumele astfel incasate nu constituie venit brut si nu se inregistreaza in Registrul-jurnal de incasari si plati. Ca atare, acestea nu se vor lua in calcul la stabilirea venitului net din activitati independente.


Sunt un pic confuz , conform acestui articol nu s-ar inregistra imprumuturile in RJIP,sau nu am inteles eu bine acest articol?



#34 ciuly

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:

Postat 22 October 2017 - 11:30 AM

Cand citesti chestii, trebuie sa te uiti la data la care ele au fost scrise. Ori respectivul articol a fost scris in 2011, cand ce scrie acolo era perfect valabil.



#35 bogdan_pfa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 22 October 2017 - 09:30 PM

Vezi postareaciuly, la 22 October 2017 - 11:30 AM, a spus:

Cand citesti chestii, trebuie sa te uiti la data la care ele au fost scrise. Ori respectivul articol a fost scris in 2011, cand ce scrie acolo era perfect valabil.
Din raspunsul dvs. sa inteleg ca legea a suferit niste modificari intre timp?
Imi puteti da exact din lege articolele modificate care stipuleaza acest lucru deoarece am cautat si nu am gasit pe site-ul anaf-ului decat aceasta ultima modificare Legea 571/2003 (Ultima actualizare: Legea nr. 123 din 19 septembrie 2014)

Exista cumva alta modificare si nu stiu de ea?
Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de bogdan_pfa: 22 October 2017 - 09:32 PM




#36 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1282 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 October 2017 - 09:29 AM

Legea 571 este abrogata de mult :laugh: , noul cod fiscal este legea 227/2015, il gasesti pe anaf pe tot.

PS: Poate n-ai observat, dar legile sufera modificari din ce in ce mai des in ultima perioada. Trebuie sa cauti de fiecare data ultima varianta (si eventual daca mai este in vigoare sau nu).



#37 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2017 - 01:03 PM

Eu una, apreciez f mult ca vrei sa intelegi, sa inveti, numai ca meseria de contabil nu-i asa usoara cum pare multora si, drept sa-ti spun, habar n-am de ce lumea crede asta, mai ales ca in RO se practica la un loc cu fiscalitatea - ceea ce complica lucrurile la maxim. Daca vei intreba orice contabil mai cu experienta vei afla ca nu operatiunile contabile in sine ne omoara, ci fiscalitatea romaneasca deosebit de stufoasa si greu de inteles chiar si pt oamenii cu ceva vechime in domeniu. Nu o data cei ce fac legile s-au dovedit rupti de realitatea celor legiferate de ei, generand aberatii legislative.
Exista pe acest forum (probabil si pe altele) antreprenori care au crezut ca pot sa-si tina singuri conta, dar care ulterior au dat de dracu' cu fiscul si ne cereau ajutorul sa iasa din rahat, insa din pacate era prea tarziu.
In concluzie, a profesa in RO contabilitate + fiscalitatea atasata e un "sport extrem" ! :sad: Stiu, n-ar trebui sa fie deloc asa, dar, din pacate, asta-i realitatea !

Ca sa-ti faci o idee despre cat de mult s-a modificat Codul fiscal "nou" adopta in 08 sept. 2015 (in vigoare din 1 ian. 2016), iata lista de modificari (nici nu intrase inca in vigoare si deja incepusera modificarile in 2015) :

Modificari Codul fiscal (sept. 2015-aug. 2017)

ORDONANŢĂ nr. 25 din 30 august 2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

ORDONANŢĂ nr. 4 din 20 iulie 2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

LEGE nr. 177 din 18 iulie 2017 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 3/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

LEGE nr. 136 din 13 iunie 2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

LEGEA nr. 107 din 18 mai 2017


LEGE nr. 61 din 12 aprilie 2017 pentru respingerea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 46/2014 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal

LEGE nr. 26 din 24 martie 2017 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 46/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

Ordinul nr. 350 din 23 februarie 2017


ORDONANTA DE URGENTA nr. 9 din 27 ianuarie 2017 privind unele măsuri bugetare în anul 2017, prorogarea unor termene, precum si modificarea si completarea unor acte normative

LEGE nr. 2 din 12 ianuarie 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii

ORDIN nr. 2.883 din 19 decembrie 2016 pentru aprobarea nivelului accizei specifice la ţigarete

ORDIN nr. 412 din 24 martie 2016 pentru aprobarea nivelului accizei specifice la ţigarete

OUG nr. 3 din 6 ianuarie 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

OUG nr. 84 din 16 noiembrie 2016 pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal

LEGE nr. 57 din 11 aprilie 2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2004 privind procedura adopţiei, precum şi a altor acte normative

OUG nr. 46 din 31 august 2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

OUG 32 din 28 iunie 2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

Legea nr. 112 din 27 Mai 2016 privind aprobarea O.U.G 41/2015 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru reglementarea unor măsuri bugetare

O.U.G nr. 8 din 23 martie 2016 privind unele masuri financiare în vederea finalizarii proiectelor finantate din fondurile Uniunii Europene aferente perioadei de programare 2007-2013, precum si unele masuri fiscal-bugetare

Legea nr. 358 din 31 decembrie 2015 privind aprobarea O.U.G. nr. 50/2015 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 si a Legii nr. 207/2015

O.U.G nr. 57 din 9 decembrie 2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare

O.U.G. nr. 50 din 27 octombrie 2015 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 si a Legii nr. 207/2015

OUG nr. 41 din 30 septembrie 2015 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru reglementarea unor masuri bugetare



#38 DanaPFA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 21 January 2018 - 07:21 PM

Buna ziua,

1) Sunt profesie libera, neplatitor de TVA. Am cumparat un laptop in 2017 si am trecut in Registrul de incasari si plati toata suma, adica 2299,99 lei, care include si TVA-ul. Contabilul mi-a zis ca reprezinta cheltuiala deductibila suma totala 2299,99 lei. Dar acum citesc "TVA dedusa din achizita de bunuri si servicii nu reprezinta cheltuiala si nu se inregistreaza in Registrul de evidenta fiscala". Acum inteleg că in Registrul de evidenta fiscala nu am dreptul să trec/deduc TVA-ul, ci doar suma de baza (1932,77 lei). Deci pana la urma e sau nu deductibila toata suma =2299,99 lei (adica inclusiv TVA-ul laptopului, pe care eu l-am platit)? Ca daca e deductibil, dar nu se trege in reg evid fiscala, inseamna ca nu va corespunde suma cheltuielilor deductibile cu cea din declaratia 200.

2) Inteleg că ar trebui să arate asa Registrul meu (Contributiile sociale si impozitul nu se trec, iar cheltuielile se trec in functie de natura lor si pe fiecare sursa)

Nr. crt Elemente de calcul pt stabilirea venitului net/pierderii nete anuale Valoare (lei)

1. Incasari 2017 (traduceri- fara sa intru in detalii mai mult) 28.500
2. (Cheltuiala deductibila) Laptop 2299,99
3. (Cheltuieli deductibile) Comisioane bancare (trec doar totalul) 340,19
4. Total 2017 25859,82
Deci in declaratia 200 trebuie sa trec virgula si 2 zecimale, asa-i?

Va multumesc.



#39 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14201 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2018 - 10:59 AM

Contabilul te-a sfatuit f bine ! Fiind neplatitoare de TVA, nu poti deduce TVA din documentele de achizitie, aceasta taxa intrand in costul achizitiei, deci laptopul costa 2299,99 lei ( ce ma pot enerva preturi din asta cu 99,99... mi se pare o jignire la adresa inteligentei nostre).

In D200 sumele NU se trec cu zecimale, se rotunjesc.



#40 Laci86

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 22 January 2018 - 10:52 PM

Buna,

Categoria de profesii liberale ,sistem real va trebui sa depuna registrul de evidenta fiscala ?






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL