Va rog s-mi spuneti parerea dvs in legatura cu urmatorul caz: In data de 13.07.2015 o salariata a venit la serviciu, a avut o discutie cu prietenul administratorului, (acesta nu are nici o functie in firma), salariata ia vorbit urat, acesta i-a spus sa iasa din magazin, administratorul nu i-a adresat nici un cuvant, apoi angajata a plecat la ITM si spune ca a depus plangere ca nu a fost primita la serviciu. Din acea zi ea nu a mai venit la munca. In data de 20.07.2015, administratorul i-a trimis prin posta cu confirmare de primire convocarea prin care o anunta sa se prezinte pe 28.07.2015 sa-si rezolve situatia, in caz contrar pe 29.07.2015 i se desface contractul cf art 61 lit a. Odata cu convocarea ia trimis si o decizie prin care ii spune ca de la data de 13.07.2015 pana la data de 29.07.2015 are contractul suspendat. Referat nu i-a mai facut deoarece in firma sunt numai administratorul si inca 2 vanzatoare.
1.Este corect cum am procedat si mai ales daca am scris corect in decizie ca e suspendat pana la 29.07.2015? (eu cred ca se intelege ca e suspendat inclusiv 28.07.2015)?
2.Ce parere aveti, ce ar putea pati administratorul, angajata a spus ca il va da in judecata.
Multumesc