Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Transfer bancar efectuat fara factura - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Transfer bancar efectuat fara factura

1 reply to this topic

#1 srld

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 16 September 2015 - 06:37 PM

Buna ziua,

Mi-am infiintat de curand un SRL-D impreuna cu un coleg, iar pentru ultimul proiect pe care l-am desfasurat a trebuit sa inchiriem echipament de la o PFA.
Fiind totul pe ultima suta de metri, cel care ne-a inchiriat ne-a spus ca ne va trimite o factura a doua zi, deoarece se grabea, insa avea nevoie sa ii transferam 70% din suma in acel moment pentru a ne da echipamentul.

Fiind grabiti colegul meu a facut tranzactia, insa factura nu ne-a mai trimis-o. Intr-adevar, nu i-am mai dat ultima parte din suma datorata, insa acum am ramas cu un transfer bancar pe care nu avem cum sa il motivam dpdv contabil...si este si o suma mare (2000 eur).

Ma poate ajuta cineva cu o solutie?Ce am putea face in aceasta situatie? L-am sunat deja de sute de ori pe respectivul furnizor si nu ne mai raspunde... Sau daca nu o solutie macar cateva informatii cu privire la ce ne-am putea astepta in cazul unui control...


Multumesc frumos!



#2 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 17 September 2015 - 09:21 AM

Echipamentul l-ati primit sau ati luat teapa?

Daca l-ati primit inseamna ca a prestat serviciul si suma o puneti in 408 (facturi nesosite) pentru cheltuiala si in 4092 pentru plata ... si eu as face o autofactura luna urmatoare pe care as transmite-o cu confirmare si furnizorului (pentru ca el era obligat sa faca factura pana la sfarsitul lunii).
... Plus un PV de primire in custodie, plus inregistrarea in 8031 a echipamentului.

Daca nu l-ati primit (si banuiesc ca asa a fost!), atunci suma platita o prindeti pe 4092 si eu personal as transfera-o in 473.analitic
... si plangere la politie, eventual si un proces civil.
Trebuie neaparat sa faceti demersuri legale pentru recupararea sumei, altfel se poate interpreta ca ati scos banii din firma fraudulos.

In ultima vreme aud cam des de tepe de acest gen, cu avansuri pierdute pe furnizori "fantoma".
Exista instrumente bancare pentru plati conditionate, iar pentru sume mai mici, plata cash la receptia bunului/serviciului.
Eu niciodata nu dau avans unui furnizor cu care n-am colaborat macar de cateva ori cu succes!

Sper sa nu fi dat si voi izmene pe calator :sad2:







Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL