1. actele de infiintare si prima balanta sa fie inregistrate in 2016? daca da, sunt necesare balante si pentru lunile in care rulajul lunar va fi 0?
2. Decizia de reactivare are data de iunie 2018, dar in Registrul contribuabililor inactivi de pe site ANAF firma apare tot inactiva, adica rubricile ``data reactivare`` si ``Organul fiscal care a completat dosarul de reactivare`` nu sunt completate, ce parere aveti? In decizia de reactivare se specifica ca in termen de 5 zile de la data deciziei se vor efectua modificarile in Registrul contribuabililor inactivi si din acel moment se aplica tertilor.
3. Facturile de achizitie si chitantele, bonurile de plata ce au data inainte de data reactivarii se inregistreaza cu data din factura, chitanta sau cu data reactivarii? S`au facut cheltuieli pentru amenajarea spatiului comercial.
4. Daca firma desfasoara activitate de comert cu amanuntul produse alimentare, poate vinde cu factura si bon fiscal cantitati de 20-30 kg dintr`un produs pe o factura unui restaurant?
Multumesc !