Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
firma reactivata - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

firma reactivata

1 reply to this topic

#1 mihaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 463 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2018 - 02:38 PM

Buna ziua, nu stiu daca aici trebuia sa fie acest topic, regret daca trebuia sa postez in alta parte. O firma srl infiintata in 2016 nu a desfasurat activitate pana in iunie 2018, s-au depus declaratiile 100 si declaratiile de inactivitate. Nu au fost efectuate inregistrari contabile, nu exista balanta. Va rog sa imi spuneti cum este corect:
1. actele de infiintare si prima balanta sa fie inregistrate in 2016? daca da, sunt necesare balante si pentru lunile in care rulajul lunar va fi 0?
2. Decizia de reactivare are data de iunie 2018, dar in Registrul contribuabililor inactivi de pe site ANAF firma apare tot inactiva, adica rubricile ``data reactivare`` si ``Organul fiscal care a completat dosarul de reactivare`` nu sunt completate, ce parere aveti? In decizia de reactivare se specifica ca in termen de 5 zile de la data deciziei se vor efectua modificarile in Registrul contribuabililor inactivi si din acel moment se aplica tertilor.
3. Facturile de achizitie si chitantele, bonurile de plata ce au data inainte de data reactivarii se inregistreaza cu data din factura, chitanta sau cu data reactivarii? S`au facut cheltuieli pentru amenajarea spatiului comercial.
4. Daca firma desfasoara activitate de comert cu amanuntul produse alimentare, poate vinde cu factura si bon fiscal cantitati de 20-30 kg dintr`un produs pe o factura unui restaurant?
Multumesc !



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14021 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2018 - 12:17 PM

Pentru consultanta contabila si fiscala extinsa iti recomandam site-ul www.portalcontabilitate.ro (contracost).

Numai bine. :smile:

Topic inchis !







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL