Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Declaratii casa de marcat la schimbare adresa instalare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Declaratii casa de marcat la schimbare adresa instalare

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2019 - 02:02 PM

Intrebare : La schimbare adresa instalare trebuie clientul sa depuna f4105 si dupa aceea unitatea de service mai depune odata f4102?in cazul unei societati dotata cu mai multe echipamente care inchide un punct de lucru si nu vrea sa mai foloseasca casa pentru o perioada nedeterminata, ce declaratie poate depune pentru a nu mai fi obligat sa depuna f4109 lunar?

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală La schimbarea locului de instalare a aparatului de marcat electronic fiscal se depune F4105 de catre utilizator, apoi unitatea acreditată după instalarea aparatului la noua adresă va depune F4102.
In situația în care optați pentru păstrarea aparatului de marcat electronic fiscal, deși închideți punctul de lucru, aveți obligația de a transmite F4109 - Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate conform anexei la Procedura de transmitere a datelor, aprobată prin OPANAF 627/2018, pentru fiecare lună în care nu utilizați aparatul de marcat electronic fiscal.
Totodată, utilizatorul aparatului de marcat electronic fiscal are obligația de a comunica informații privind închiderea punctului de lucru, prin intermediul formularului F4105 .



  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL