Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Control Garda Financiara - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


Control Garda Financiara

352 replies to this topic

#21 alinavoica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 89 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Ploiesti

Postat 11 August 2005 - 03:15 PM

2.000 RON



#22 adrianciocalau

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:

Postat 11 August 2005 - 04:43 PM

Doar pentru asta 20.ooo.ooo ?? Stiu ca sunt naiv... dar amenzile astea se fixeaza si dupa marimea firmei? Pentru ca 20.ooo.ooo pentru mine inseamna faliment :)




#23 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 August 2005 - 07:35 PM

Ordin 2055/1998


Ordin privind aplicarea corespunzãtoare a Hotãrârii Guvernului nr. 831/1997

Ministrul finantelor,
în baza atributiilor prevãzute de Hotãrârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificãrile ulterioare,
având în vedere prevederile art. 1 din Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã si contabilã si a normelor metodologice privind întocmirea si utilizarea acestora,
emite urmãtorul ordin:
Art. 1. - (1) ÃŽncepând cu data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, formularul "Chitantã fiscalã cod 14-4-2" se scoate din uz, implicit din categoria formularelor cu regim special care stau la baza determinãrii veniturilor persoanelor juridice si persoanelor fizice, prevãzute la art. 1 din Legea contabilitãtii nr. 82/1991, cu modificãrile ulterioare.
(2) Functiile chitantei fiscale vor fi preluate de Factura fiscalã cod 14-4-10/A sau de Factura cod 14-4-10/aA, dupã caz.
(3) Formularele de facturi fiscale si de facturi pot fi tipãrite si în alt format decât A4, respectiv A5, A6 etc. ÃŽn acest caz, agentii economici vor înainta comenzi ferme la organele fiscale teritoriale, pânã la data de 30 noiembrie 1998, pentru formularele de facturi pretipãrite în formatul dorit.
(4) Persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, care detin în stoc cantitãti mai mari de chitante fiscale decât necesarul pe anul 1998, pot returna în timp util aceste formulare directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, sau unitãtilor cu care acestea au încheiat contracte de distribuire, în vederea redistribuirii si utilizãrii lor pânã la sfârsitul anului 1998.

(5) Formularul "Chitantã fiscalã cod PETROM 14-4-2" va purta denumirea Bon fiscal cod PETROM 14-4-2.
Art. 2. - (1) Formularul "Aviz de însotire a mãrfii cod 14-3-6/A" va fi utilizat numai în urmãtoarele situatii:
a) transferul valorilor materiale de la o gestiune la alta, dispersate teritorial, ale aceleiasi unitãti, înscriindu-se pe aviz mentiunea "Nu se factureazã";
B) însotirea mãrfurilor pe timpul transportului cu mijloace auto, atunci când livrarea se efectueazã cu mijloace de - transport de capacitate mai mare decât mijloacele auto de transport (tren, avion, vapor) si când pentru acoperirea acestei capacitãti sunt necesare mai multe curse, înscriindu-se pe aviz mentiunea "Urmeazã factura";
c) însotirea mãrfurilor pe timpul transportului, când distribuirea mãrfurilor se face la mai multi clienti dintr-un singur mijloc de transport auto, înscriindu-se pe aviz mentiunea "Urmeazã factura";
d) trimiterea valorilor materiale pentru prelucrare la terti, pentru vânzare în regim de consignatie, înscriindu-se pe aviz mentiunea "Pentru prelucrare la terti" sau "Pentru vânzare în regim de consignatie", dupã caz;
e) însotirea, pe timpul transportului, a mãrfurilor alimentare, usor perisabile, care se livreazã zilnic, în stare proaspãtã, cum sunt: laptele si produsele lactate, pâinea si produsele de patiserie, precum si alte mãrfuri similare;
f) alte situatii prevãzute în mod expres de acte normative care reglementeazã activitãti economice specifice.
(2) Avizul de însotire a mãrfii se va întocmi numai dupã încãrcarea mãrfii în mijlocul de transport si dupã receptia acesteia de cãtre delegat, distribuitor sau client, completându-se în mod obligatoriu cu toate informatiile cerute la rubrica "Date privind expeditia".
(3) ÃŽn cazurile mentionate la alin. (1) lit. a)–d), avizul de însotire a mãrfii va fi întocmit în douã exemplare.
Art. 3. - (1) Toate unitãtile din comertul cu amãnuntul vor utiliza, pentru înregistrarea veniturilor, formularul cu regim special "Monetar cod 14-50-61", prezentat în anexa nr. 1, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 970/1998.
(2) La vânzarea bunurilor de folosintã îndelungatã unitãtile din comertul cu amãnuntul vor întocmi Factura fiscalã cod 14-4-10/A.
(3) Toate unitãtile care desfãsoarã comert angro vor emite facturi fiscale, indiferent dacã cumpãrãtorul este persoanã juridicã sau persoanã fizicã si indiferent de cantitatea de marfã cumpãratã.(4) Persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, care desfãsoarã atât comert cu amãnuntul, cât si comert angro, vor organiza gestiuni distincte pentru cele douã activitãti, în spatii comerciale separate, cu personal aferent fiecãrei gestiuni, si vor reflecta operatiunile efectuate în conturi analitice distincte.
ÃŽn functie de necesitãti, aceste unitãti pot comanda facturi fiscale în alt format decât A4, respectiv A6, A5 etc., prin trans- miterea de comenzi ferme la organele fiscale teritoriale sau, în cazul utilizãrii de formulare personalizate, la Regia Autonomã "Imprimeria Nationalã", respectiv la o tipografie agreatã de aceasta.
Art. 4 - (1) Laîncasareaveniturilor,Chitanta cod 14-4-1 poate fi editatã cu ajutorul tehnicii de calcul, acordându-i-se un numãr intern, în conditiile în care facturarea activitãtii se face pe baza formularelor cu regim special aprobate în baza Hotãrârii Guvernului nr. 831/1997.
(2) Chitanta emisã în conditiile alin. (1) nu poate sta la baza determinãrii cheltuielilor efectuate de persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, ci doar la baza plãtii contravalorii mãrfurilor cumpãrate, fiind document de înregistrare numai în registrul de casã.
Art. 5. - (1) Formularele cu regim special, altele decât cele prevãzute în Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997, aprobate prin acte normative emise de organe ale administratiei publice centrale si pe baza cãrora persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991 stabilesc si înregistreazã venituri din exploatare, trebuie sã se înscrie în prevederile art. 1 alin. (3) si (4) din hotãrârea mentionatã.
(2) Pentru ca sumele reprezentând taxe si tarife, stabilite de organele administratiei publice centrale si locale, sã fie deductibile din punct de vedere fiscal, este necesar si obligatoriu ca aceste sume sã fie înscrise:
- fie în formularul "Bon cu valoare fixã cod 6-8-31", prezentat în anexa nr. 2, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 593/1998,
- fie în formularul "Chitantã cod 14-4-1", aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 si pretipãrit de Regia Autonomã "Imprimeria Nationalã" sau de tipografiile agreate de aceasta,
- fie într-un formular specific, aprobat de organul respectiv, însotit de formularul "Chitantã cod 14-4-1", formular pretipãrit de Regia Autonomã "Imprimeria Nationalã" sau de tipografiile agreate de aceasta.
Art. 6. - (1) Operatiunile de export vor fi consemnate în Factura fiscalã cod 14-4-10/A, urmând ca, în baza solicitãrii partenerului extern, sã fie atasatã la aceastã facturã si factura externã INVOICE în devize si într-o limbã de circulatie internationalã.
(2) Pentru operatiunile de export persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991 pot completa, în mod - suplimentar, elementele din formularul de facturã fiscalã si într-o limbã de circulatie internationalã si în devize, caz în care nu se mai întocmeste factura externã INVOICE.
Art. 7. - Persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991 pot solicita Regiei Autonome "Imprimeria Nationalã", respectiv tipografiilor agreate de aceasta, imprimarea în antetul formularului, în partea stângã, în partea dreaptã sau în subsolul paginii, si a altor informatii pe care le considerã necesare. Aceste informatii vor fi specificate în comenzile transmise Regiei Autonome "Imprimeria Nationalã" sau tipografiilor agreate de aceasta.
Art. 8. - Persoanele prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, care au transmis Ministerului Finantelor solicitarea de aprobare a unor formulare cu regim special adaptate la specificul unitãtii, pânã la primirea rãspunsului vor utiliza în continuare, pentru înregistrarea veniturilor, formularele standard "Factura fiscalã cod 14-4-10/A", respectiv "Factura cod 14-4-10/aA".
Art. 9. - Formularele cu regim special pot fi tipãrite si într-un numãr mai mare de exemplare decât cel prevãzut în normele de întocmire si utilizare aprobate, nefiind necesarã aprobarea Ministerului Finantelor.
Art. 10. - ÃŽn subsolul formularelor cu regim special se va mentiona "Aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997", respectiv "Aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. .../...", iar în conditiile utilizãrii tehnicii de calcul, conform prevederilor art. 2 din Ordinul ministrului finantelor nr. 1.177/1998, se va mentiona "Aprobat de Directia generalã a finantelor publice si controlului financiar de stat a judetului/municipiului Bucuresti cu nr. .../...".
Art. 11. - Formularele de facturã, de aviz de însotire a mãrfii si de chitanta fiscalã, neutilizate, rãmase în stoc la data de 30 iunie 1998, care au fost tipãrite în baza comenzilor directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti si au fost distribuite persoanelor prevãzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991 în conformitate cu prevederile Hotãrârii Guvernului nr. 768/1992 cu privire la reglementarea folosirii si gestionãrii formularelor tipizate comune si specifice în legãturã cu aplicarea taxei pe valoarea adãugatã, vor fi scãzute din gestiune pe baza procesului-verbal de casare vizat de organul fiscal teritorial.
Art. 12. - Pentru întocmirea necorespunzãtoare a formularelor prevãzute la art. 1 din Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997, organele de control vor aplica sanctiunile prevãzute la art. 39 din Legea contabilitãtii nr. 82/1991, modificatã si completatã prin Ordonanta Guvernului nr. 22/1996 privind actualizarea si completarea regimului general al contabilitãtii.
Art. 13. - Prezentul ordin, care va intra în vigoare la data de 1 ianuarie 1999, va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
Bucuresti, 30 octombrie 1998.
Nr. 2.055.
ANEXA Nr. 1
MONETAR
(cod 14-50-61)
Formular cu regim special de tipãrire, înseriere si numerotare

Formularul este tipãrit în carnete a câte 100 de file.
1. Serveste ca:
- document justificativ pentru evidentierea la sfârsitul zilei a numerarului existent în casierie, corespunzãtor mãrfurilor comercializate;
- document justificativ de înregistrare în contabilitate;
- document justificativ pe baza cãruia se predã numerarul încasat prin casã de cãtre casier la casieria centralã a agentului economic.
Monetarul se utilizeazã pentru vânzarea mãrfurilor cu amãnuntul.
Potrivit reglementãrilor în vigoare, în conditiile utilizãrii aparatelor de marcat electronice, suma înscrisã în monetar trebuie sã coincidã cu suma din registrul de casã emis de aceste aparate, inclusiv cu suma înregistratã de mânã în registrul de casã, în cazul defectãrii aparatelor de marcat electronice.
Valoarea înscrisã în monetar trebuie sã corespundã valorii înscrise în raportul de gestiune.
2. Se întocmeste în douã exemplare de cãtre casier, la sfârsitul zilei, prin inventarierea numerarului existent în casierie, pe categorii de bancnote si de monede.
3. Circulã:
- la compartimentul financiar-contabil,pentru înregistrarea în registrul de casã (exemplarul 1);
- exemplarul 2 rãmâne în carnet.
4. Se arhiveazã la compartimentul financiar-contbail, dupã utilizarea completã a carnetului (ambele exemplare).

Unitatea



MONETAR Nr. .........
Data .......................................
Magazinul ................ Casa ..........

bucãti x 100.000 lei
bucãti x 50.000 lei
bucãti x 10.000 lei
bucãti x 5.000 lei
bucãti x 1.000 lei
bucãti x 500 lei
bucãti x 100 lei
bucãti x 50 lei
bucãti x 20 lei
TOTAL LEI:
................................................................................
..............................

Casier predãtor, Casier primitor,
............................. .......................
Responsabil,
.........................................
Aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 970/1998. 14-50-61



ANEXA Nr. 2
BON CU VALOARE FIXÃ
(cod 6-8-31)
Formular cu regim special de înseriere si numerotare

Formularul este tipãrit pe o singurã fatã, în carnete a câte 100 de file.
1. Serveste ca:
- document pentru încasarea sumei de la client;
- document pentru înregistrarea în contabilitate a volumului serviciilor prestate.
Se utilizeazã în toate ramurile de activitate cu un numãr zilnic mare de servicii de acelasi fel. Tariful prestatiei va fi pretipãrit.
2. Se întocmeste într-un exemplar de cãtre unitatea prestatoare, completându-se atât matca - (partea stângã a formularului), cât si partea detasabilã.
3. Circulã:
- la client (partea detasabilã);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru înregistrarea în contabilitate (matca).
4. Se arhiveazã la compartimentul finaciar-contabil.
Seria .............. Nr. ...................................
(denumirea, forma juridicã)
Numãrul de înregistrare
în registrul comertului/an
Numãrul de înregistrare fiscalã
Sediul
(localitatea, strada si numãrul)
Contul
Banca
BON
cu valoare fixã
Data ......................
Denumirea serviciului
TARIF LEI
T.V.A.
TOTAL GENERAL:

Seria .............. Nr. ...................................
(denumirea, forma juridicã)
Numãrul de înregistrare
în registrul comertului/an
Numãrul de înregistrare fiscalã
Sediul
(localitatea, strada si numãrul)
Contul
Banca
BON
cu valoare fixã
Data ......................
Denumirea serviciului:
TARIF LEI
T.V.A.
TOTAL GENERAL:
Aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 593/1998 6-8-31 Aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 593/1998 6-8-31



#24 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:06 PM

Puneti si 831/1997 referitor la chit. si dp, cine il are, va rog mult!!!
Pe ce articol din 2055/1998 s-au bazat , dracu' poate pricepe ca eu NU !

Normele 1850/2004 se stiu deja... Dra ati observat ca domnii nu fac referire la ele ???? De ce oare??? O scapare, credeti ???



#25 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:08 PM

H 831/1997

Fisiere atasate





#26 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:10 PM

Oti, au facut o scapare intentionata.
H 831/1997 face referire la chitante nu la dispozitii de plata-incasare.



#27 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:18 PM

In 831/1997 zice de chit., dar vin normele care precizeaza si specifica.
Creditarea societatii nu e venit din activitate de exploatare, fratilor, oricum o luati. ord. 1850/2004 e mult mai permisiv si cred ca de aceea nu l-au mentionat in procesul verbal de amenda.

Pt. niste :x ca aia, poti ajunge sa te duci prin tribunale, fi-ar ! :?



#28 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:19 PM

floris a spus:

Oti, au facut o scapare intentionata.
H 831/1997 face referire la chitante nu la dispozitii de plata-incasare.
Pt. lipsa CHIT. i-a dat amenda, iubita mea, nu pt. DP. Dar avem norme !!!



#29 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:20 PM

pana la urma care este mai tare norma sau hotararea?



#30 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:21 PM

norma zice cum se aplica hotararea ! eu zic ca NORMA.



#31 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:22 PM

la momentul 831/1997 chit. nici nu era doc. cu regim special. Mai tineti minte acele chitantele ? Chit. cu regim special au venit dupa aia, ma insel ? E adevarat ca sunt de acelasi cod 14-4-1, dar nu cred ca se refera la acelasi statut al documentului. Mai are vreo importanta de vreme ce ....



#32 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:24 PM

eu tin contabilitatea unei prietene care are un mic magazin de haine.
are casa de marcat si nu face factura niciodata, ca atare nu si-a cumparat deloc facturier sau chitantier. nu vrea.
banii da-ti in firma, sunt primiti pe dispozitie, cu toate ca eu i-am spus sa-si cumpere macar un chitantier, nu o conving sub nici o forma.
este ea buna de plata o amenda sau nu?



#33 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:32 PM

Daca prin bani dati in firma te referi numai la creditari... vezi si tu ce se poate intampla : mori cu legea in brate !

la 831/1997 nu zice de amenzi...
zice la 2055/1998: "Art. 12. - Pentru întocmirea necorespunzatoare a formularelor prevzute la art. 1 din Hotrârea Guvernului nr. 831/1997, organele de control vor aplica sanctiunile prevazute la art. 39 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 22/1996 privind actualizarea si completarea regimului general al contabilitatii. "

Intocmirea necorespunzatoare... dar acea chit. nu s-a intocmit DELOC, nu "necorespunzator".... nu puteau sa spuna " pt. neintocmirea sau intocmirea necorespunzatoare..." 2 cuvinte in plus, era tare greu...hal de text de lege !



#34 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:47 PM

in regula, dar am o amaraciune foarte mare in suflet.
adica dau amenda 20 mil lei, banuiesc ca ptr. niste creditari micute, dar la firma unde am lucrat eu ultima data nici macar nu s-au sinchisit sa vada daca au o disp. de incasare la sumele astronomice din 455 (17 miliarde lei).
vorbesc serios, garda venea cam la trei luni in control si nu s-a legat niciodata de creditari.



#35 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2005 - 08:53 PM

Poftim controale...

Auzi tu : "este vorba de interpretare", la paragraful in care se precizeaza ca "...dispozitie pentru casierie, in vederea incasarii in numerar a unor sume care nu reprezinta venituri din activitatea de exploatare". (OMFP1850/07.01.2005). Adica, noi-garda interpretam ca sumele din creditarea firmei sunt venituri din activitatea de exploatare, nu ?
Eu-una consider bani incasati din activitatea de exploatare cei pe care ii primesc , de ex., de la clienti sau restituirile de avans pe care le-am platit eu la furnizori si ei mi-i dau inapoi... Dar banii personali ai patronului, cu care el crediteaza firma, nu provin din activitatea de exploatare ci sunt un credit pur si simplu, ca si cel de la banca. Creditele nu sunt un venit ci o infuzie de numerar, de aceea nici nu platim cota de impozit pe ele.
Una-peste-alta, :x 20.000.000 lei vechi pt. chit., cand normele te lasa sa n-o mai faci, mi se pare dincolo de orice limita !!! Dar ce ma mai mir cand stiti f. bine bine ca s-au luat amenzi de la garda anul trecut in toamna, in acea luna si 1/2 de interpretare fara norme a platilor fractionate in numerar a fact. > de 50 mil., ca, apoi, sa apara normele cu alta interpretare...



#36 MARUTU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 105 Postari:

Postat 13 January 2006 - 09:28 AM

Buna dimineata.

Daca ieri am avut control de la garda financiara si s-a incheiat cu procesul verbal, s-a dat amenda, s-a scris in registrul de control, intrebarea mea este peste cat timp pot sa am un nou control????? Doua luni, trei luni?????


Va pupic.



#37 addina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 398 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:literatura, psihologie si.... conta

Postat 13 January 2006 - 09:40 AM

teoretic oricand.
bate si ti se va deschide... cere si ti se va da :)



#38 contax

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 159 Postari:

Postat 16 January 2006 - 06:00 PM

Astazi au mai venit?
Din experienta mea, vin de doua ori pe an si fac acelasi lucru: dau o amenda mica dar rapida, fara prea mare legatura cu gradul de conformare la lege al societatii verificate.



#39 Nicoleta_Z

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 184 Postari:
  • Location:Suceava

Postat 16 January 2006 - 06:45 PM

Perioada minima pana la urmatorul control este trei luni!Asa mi s-a spus de la Garda Financiara! :lol:



#40 cristianamatache

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 292 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 16 January 2006 - 07:14 PM

ideea e ca indiferent cate registre am avea, cand ne vine control gasesc ei pt ce sa ne dea amenda....apropo e cineva pe aici care a avut control si nu a luat niciodata amenda?






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL