Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Declaratii firma cu putina activitate, fara salariati, fara TVA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Declaratii firma cu putina activitate, fara salariati, fara TVA

1 reply to this topic

#1 Florentina Ionela

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 24 September 2020 - 04:45 PM

Buna ziua,

Pentru o firma noua infiintata in iulie 2020, cand se depun declaratiile si ce declaratii se depun?
Firma este neplatitoare de TVA, nu are salariati si nici venituri nu a inregistrat.
Exista doar cateva facturi de achizitie, cele de infiintare societate si cateva bonuri de combustibil.
Nu stiu cum se procedeaza cu depunerea declaratiilor.
Administratorul le poate depunde? (a terminat ISul, nu este expert contabil si nici nu are CECCARul.

Multumesc mult pentru ajutor.

O zi frumoasa!



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2020 - 02:47 PM

Buna,

Depinde ce ai declarat in vectorul fiscal ! Uita-te ce ai in declaratia 010 !
De ex, daca ai declarat contributii salariale, nu conteaza ca nu ai angajati - va trebui sa le declari pe zero prin declaratia 112.
Ma rog, daca nu ai contributiile acelea declarate, atunci esti microintreprindere neplatitoare de TVA si depui trimestrial D100.

In functie de achizitiile facute, vei depune sau nu bilantul la sf de an, dar mai e cale lunga pana atunci.

Da, poate depune declaratiile si adnimistratorul singur daca este si patronul firmei sau daca xista in statut acest drept dat administratorului, sau in contractul de administrare, etc... . Nu conteaza ce studii are.
Patronul e jupan in firma lui - are puteri depline si drept de semnatura in toate actele emise de firma. Nici la el nu conteaza ce studii are.

OBLIGATORIU ii trebuie semnatura digitala (pt depunerea online, nu se poate depune altfel) care costa initial 50-60 euro. In aceste conditii, eu cred ca e mai avantajos sa iti iei un contabil membru CECCAR care iti va depune decl. pe semnatura lui electronica si care nu iti poate lua mai mult de 50 lei pt asta LA TRIMESTRU, pe factura. Poate 60 lei cu tva. Deci, semnatura electronica (ce dureaza doar 1 an si raspunde adminul pt cum face si depune decl) te costa cat ii dai contabilului pe tot anul si raspunde el in fata ANAF.

NU, administratorul nu poate depune singur bilantul, acolo e nevoie obligatoriu :
- de contabil economist (studii economice superioare) angajat cu contract de munca, fie si cateva ore in luna in care intocmeste si depune bilantul - chestie cu implicatii mai multe pt firma fiindca vei avea un salariat cu tot ce decurge de aici - lucru care nu prea te avantajeaza daca nu ai si alti salariati pt care oricum declari contributii si Revisal

sau

- de contabil cu studii economice superioare, membru CECCAR - acesta iti va factura serviciul de contabilitate si cu asta basta, va fi ca orice alt furnizor.

Mult succes !







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL