Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
punct de lucru - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


punct de lucru

8 replies to this topic

#1 cameliastanciulescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 12 August 2005 - 03:43 PM

Stiu ca acest subiect s-a mai discutat dar nu am reusit sa ma lamuresc. Spuneti-mi va rog, daca am o firma cu sediul social in sect4 si punctul de lucru in sect2, decl pt pct de lucru se face si la 4 si la 2, sau numai la 4. si cu reg unic de control cum e? Stiu ca tb unul pt sediu si unul pt pct. de lucru, dar cel pt pct-ul de lucru de unde se ia de la 4 sau de la 2?
Va multumesc



#2 carmeng

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2005 - 03:57 PM

Am avut si eu aceeasi problema la firma unde lucrez.
Ai treaba numai la sectorul unde isi are firma sediul social - acolo trebuie depusa declaratia aceea fara numar (declaratia de sediu secundar) + trebuie cumparat Registrul unic de control. !Chiar daca Registrul este pentru punctul de lucru din alt sector, se cumpara tot de la sectorul de care depinde sediul social.




#3 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 15 August 2005 - 10:41 AM

Intradevar trebuie sa ai 2 registre unul pt sediul social si unul pentru pct de lucru.

Registrul pentru pct de lucru se cumpara de la admin sectorului unde ai pct de lucru declarat si nu de la admin sediului social.



#4 carmeng

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2005 - 11:26 AM

Luiza, registrul unic de ctrl pt punctul de lucru se ia tot de la Adm unde are firma sediul social.
Asa crezusem si eu, ca se ia de la sect unde se afla punctul de lucru (asa mi se pare logic),dar m-am dus acolo si m-au trimis functionarele la cealalta Adm.
(Precizare: punctul de lucru al nostru are mai putin de 5 angajati, deci nu depun nici un fel de declaratie in sect unde e localizat pct. Poate ca exista distinctii privind regimul RUC in cazul in care detii Cod de Inreg Fiscala pt punctul de lucru, dar asta nu stiu.)
Camelia, te rog sa ne spui cum a fost si daca te-au plimbat de la o Adm la alta :?



#5 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 15 August 2005 - 11:35 AM

Intradevar acum am peste 5 angajati la pct de lucru, dar la vremea aceea nu aveam si am putut sa il achizitionez de la pct de lucru nu au spus nimic. Ca si idee eu am sediul social la sect 2 si pct de lucru la sect 1, deci de la sect 1 l-am cumparat.



#6 dany

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 24 August 2005 - 09:57 AM

RUGAMINTE -am nevoie de detalii legate de pct de lucru al unei firme-in cazul in care sediul social si pct de lucru sunt in acelasi judet ce implica contabilitatea pt pct de lucru (nr angajati >5) ce declaratii trebuie depuse
aroga baza legislativa



#7 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 24 August 2005 - 04:12 PM

Am mai pus intrebarea asta si alta data dar nu am primit raspuns, asa ca incerc din nou :
am o firma care are sediul in Buc. si puncte de lucru cu mai mult de 5 angajati in citeva orase. Am declarat pct. de lucru la Adm. Fin. din orasele respective, depun 100 si declaratia de sanatate. Intrebarea mea este : se mai depun si alte declaratii, de ex. somaj, cas, etc ? Contabilitatea se tine la pct.de lucru sau nu ?



#8 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 24 August 2005 - 04:16 PM

Mai revin cu o problema : contabila de la firma din Buc. a depus la inceputul anului, la Adm. Fin. Buc. fise fiscale pt. toti angajatii, inclusiv de la punctele de lucru din tara. Acum s-a trezit cu probleme, in sensul ca fisele fisc. trebuiau depuse la fiecare pct. de lucru, in orasul in care functioneaza. S-a apucat sa faca un borderou rectificativ pe care l-a depus la Buc. si din care a scos toti angajatiimd



#9 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 24 August 2005 - 04:21 PM

Revin din nou, s-a intrerupt mesajul.
Deci a scos angajatii din alte orase decit Buc. si a facut un borderou rectificativ, la fiecare pct. de lucru din fiecare oras.
Cind m-am dus cu borderoul la Finante Cta stiam ca voi primi flit, pt.ca nu faci rectificativa la ceva ce nu ai depus initial.......si am avut dreptate. Finantele Cta vor borderou initial, ca si cum nu s-a depus deloc si.... bineinteles, amenda aferenta pt. nedepunere.
Voi ce parere aveti ? Cum se poate rezolva situatia ? :smt101






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL