#1
Postat 16 November 2005 - 01:48 PM
#2
Postat 16 November 2005 - 04:26 PM
daca acesta e persoana fizica , ctr de inchiriere trebuie inreg la adm financiara, ptr ca trebuie sa-si declare venitul
si oricum la un control cred ca ai avea probleme daca acesta nu e inreg
daca acesta e persoana juridica este suficient daca ati mers la un notar
#3
Postat 16 November 2005 - 04:41 PM
#4
Postat 16 November 2005 - 06:26 PM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 10 June 2009 - 12:16 PM
#5
Postat 02 January 2006 - 12:30 PM
#6
Postat 02 January 2006 - 02:01 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 May 2009 - 03:19 PM
#7
Postat 04 January 2006 - 09:13 PM
ps: Daca proprietarul persoana juridica este platitor de tva trebuie sa depuna notificare la Adm Fin conform Normelor referiotare la art. 141 alin. (2) lit. k) din Codul fiscal daca opteaza pentru regimul de taxare.
#8
Postat 10 April 2009 - 12:46 PM
suntem o firma care am dat in chirie un apartament la o alta firma pe 6 luni.
cand am facut factura am pus si tva.,insa mi s-a spus ca nu pot sa pun tva si am nevoie de ceva notificare de la finante.
pe contract este trecuta chiria + tva.
puteti sa ma lamuriti cu aceasta probl.?
cand pun tva la factura de chirie si cand nu?
ce notificare am nevoie?
daca se poate cat mai urgent.multumesc anticipat.
#9
Postat 10 April 2009 - 01:11 PM
In cazul in care societatea doreste taxarea chiriilor va face o notificare catre AFP prin care anunta optiunea de taxare a operatiunilor prevazute la art 141 alin2 lit e incepand cu data de...
#10
Postat 06 May 2009 - 04:20 PM
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 May 2009 - 03:19 PM
#11
Postat 05 June 2009 - 11:36 AM
suntem o firma care dorim sa inchiriem un apartament pentru angajati (locuinta de servici) de la o persoana fizica.
cheltuiala este deductibila?
#12
Postat 05 June 2009 - 12:55 PM
#13
Postat 05 June 2009 - 02:33 PM
daca le suporta angajatorul chiria atunci va tb sa le trec la venituri
#14
Postat 06 June 2009 - 11:37 AM
-chiria pe cheltuieli nedeductibile sau
-faceti dovada ca nu gasiti salariati din judetul dvs si sunteti fortata de imprejurari sa luati din alt judet si ca urmare numai cu ei puteti face venituri mult mai mari, care sa acopere chiria (varianta discutabila in fata fiscului)
Dace le treceti ca venituri din salarii platiti si cas etc
#15
Postat 04 August 2009 - 02:48 PM
multumesc
#16
Postat 05 August 2009 - 10:21 AM
chiria pe care o vei plati fie vei face ordin de plata sau o dispozitie de plata semnata de proprietarul apartamentului, cu mentiunea " plata chirie cfm contract pe luna......",
aceste sume intra sub incidenta titlului III din codul fiscal, care din punctul meu de vedere, sunt avantaje in natura acordate salariatilor si trebuie impozitate.
#17
Postat 04 November 2011 - 12:43 PM
Va rog sa imi spuneti daca in cazul inchierii unui apartament pentru angajati de la o firma care se ocupa cu tranzactii imobiliare, TVA de pe factura se poate deduce? Este similar cu inchirierea unui sediu? Se deduce doar daca proprietarul a adus notificarea depusa la Administratie?
Multumesc anticipat
#18
Postat 04 November 2011 - 10:04 PM
În cazul închirierii unui imobil pentru a servi drept sediu, operaţiunea este scutită de taxă.(ibidem fără punct.1).
Proprietarul persoană fizică este obligat să notifice Administraţia financiară despre veniturile sale din chirii, potrivit contractului de închiriere.
Pentru a fi deductibilă taxa, în cazul firmei imobiliare care ia în chirie spaţiul respectiv, cred că trebuie să şi dovedească faptul că cazarea nu este doar un bonus acordat salariaţilor respectivi, ci este chiar o necesitate pentru firmă!.
#19
Postat 15 November 2011 - 01:30 PM
Multumesc,
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi