Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
NicolT - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


NicolT

Inregistrat la: 09 Feb 2005
Offline Ultimul click: Oct 30 2017 08:56 PM
-----

Topicele mele

Marfa primita cu aviz de la furnizorul furnizorului

13 June 2015 - 05:52 PM

Buna seara,

Ma confrunt cu situatia in care achizitionez marfa de la un furnizor (Y) care nu vrea sa-mi elibereze aviz de insotire a marfii, pe motiv ca marfa este livrata direct de la furnizorul sau (X) la mine.

Furnizorul furnizorului meu emite aviz de insotire a marfii de la X catre Y si mentioneaza pe aviz ca si loc de descarcare societatea mea.
Ulterior furnizorul meu intocmeste o factura centralizatoare pentru societatea mea cu toata marfa livrata de catre furnizorii lui la mine in depozit.

Este corect sa inregistrez intrarea in gestiune pe baza acelor avize, care nu au trecut la beneficiar societatea mea? In contractul de vanzare cumparare nu este specificat nimic in acest sens.

Multumesc.

plata arenda in natura 2012

14 July 2012 - 11:11 AM

Poate nu am postat corect, dar nu am stiut unde sa postez in alta parte.
Doream sa abordez un subiect de actualitate pentru cei care tin contabilitatea societatilor agricole: facturarea arendei platite in natura pentru cei care nu au optat pentru impunere in sistem real.

Pana anul trecut facturam cantitatea de grau aferenta platii arendei in natura la pret de cost + TVA.

Anul acesta trebuie sa le retinem impozit la sursa .
Eu ma gandeam ca voi factura cantitatea aferenta venitului net la pret de cost +TVA, adica:

- presupunand ca platesc in natura 700 kg grau pt 1 ha si pretul mediu stabilit de Consiliul Judetean este de 0.4 lei/kg;
- calculez impozitul [700* 0.4 - (700*0.4)*25%]*16% = [280-70]*16%= 33.6 lei ;
- transform valoarea impozitului in kg grau, presupunand ca pretul de cost este de 0.5 lei/kg, adica 33.6 lei/ 0.5 = 67.2 kg grau;
- ramane sa ii dau omului pt 1 ha : 700 kg - 67.2 kg = 632.80 kg grau, pt care fac si factura 632.80 kg * pret de cost + TVA;
- ar fi mai corect sa fac factura pe 700 kg si sa adaug o pozitie de retinere impozit , respectiv - 67.20 kg?

Voi ce parere aveti, cum ar trebui sa procedez (procedam)?

CCM la nivelul ramurii energie electrica, gaze, petrol

16 February 2009 - 09:43 PM

Stie cineva care era salariul de baza brut la nivelul ramurii energie electrică, termică, petrol și gaze in anii 2006 si 2007, prevazut in Contractul colectiv de muncă ? Eu am reusit sa-l gasesc doar pe cel cu nr.288/15.02.2006, publicat in MO partea V, nr.9 din 26.03.2007, care intra in vigoare cu data de 26.03.2007 si totusi prevede ca salariul minim la nivel de ramura este 480 in 2006.
Poate este cineva bine informat in privinta acestui aspect si ma poate ajuta, va rog?!? :frusty:

Model scadentar contracte

17 October 2007 - 12:59 PM

Poate mai vine cineva cu un alt model.

declaratie pt persoane aflate in intretinerea angajatului

14 August 2007 - 06:19 PM

    DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
a persoanelor aflate în întreținerea contribuabilului


    Subsemnatul/Subsemnata ..........................., domiciliat/domiciliată în localitatea ......................, str. ........... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ...., sectorul ....., județul .........., codul numeric personal .........., declar pe propria răspundere că datele menționate mai jos sunt reale, cunoscând că falsul în declarații se pedepsește conform legii penale.
   I. Persoana care contribuie la întreținerea mea și pentru care sunt de acord să beneficieze de coeficientul de deducere personală suplimentară pentru întreținerea mea, conform prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit:
    Numele și prenumele .....................................
    Codul numeric personal ..................................
    Gradul de rudenie .......................................
   II. La data declarației realizez un venit în sumă de ............. lei/lună, reprezentând .............. .
    Mă oblig să anunț de îndată persoana prevăzută la pct. I, în cazul în care vor interveni schimbări în situația venitului realizat.
   
Data .................... Semnătura ...................



    DECLARAȚIA CONTRIBUABILULUI
    Subsemnatul/Subsemnata ..................., salariat/salariată la .........., având în vedere prevederile art. 12 din Ordonanța Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit, în vederea stabilirii deducerilor personale suplimentare pentru persoanele aflate în întreținerea mea, prin prezenta declar pe propria răspundere că datele menționate mai jos sunt reale și corespund situației actuale, cunoscând că falsul în declarații se pedepsește conform legii penale.
    Mă oblig să anunț angajatorul în termenul legal în cazul în care vor interveni schimbări în situația comunicată și să prezint actele justificative.
   I. Datele personale ale angajatului:
    Numele și prenumele .....................................
    Codul numeric personal ..................................
    Domiciliul: localitatea ................, str. .............. nr. .........., bl. ....., sc. ......, ap. ....., sectorul ..........., județul ................
   II. Date pentru copiii (minori) aflați în întreținerea subsemnatului/subsemnatei conform înțelegerii cu soția/soțul*)
   
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele și prenumele Codul numeric Handicapul
crt. copilului personal A G
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

   *) Se va anexa adeverința de la angajatorul celuilalt soț sau declarația pe propria răspundere a acestuia că nu beneficiază de deducere suplimentară pentru acel copil.

   III. Date pentru persoanele aflate în întreținere (soțul/soția, copiii, alții etc.):
   1. Numele și prenumele ............., codul numeric personal ..............., venitul persoanei aflate în întreținere ............. lei/lună, invalid gradul I sau II ori cu handicap grav sau accentuat ................, data de la care este în întreținere ................. .
   2. Numele și prenumele ............., codul numeric personal ..............., venitul persoanei aflate în întreținere ............. lei/lună, invalid gradul I sau II ori cu handicap grav sau accentuat ................, data de la care este în întreținere .................. .
   3. Numele și prenumele ............., codul numeric personal ..............., venitul persoanei aflate în întreținere ............. lei/lună, invalid gradul I sau II ori cu handicap grav sau accentuat ................, data de la care este în întreținere ..................... .
   4. Numele și prenumele ............., codul numeric personal ..............., venitul persoanei aflate în întreținere ............. lei/lună, invalid gradul I sau II ori cu handicap grav sau accentuat ................, data de la care este în întreținere ..................... .
   5. Numele și prenumele ............., codul numeric personal ..............., venitul persoanei aflate în întreținere ............. lei/lună, invalid gradul I sau II ori cu handicap grav sau accentuat ................, data de la care este în întreținere ..................... .
   
Data ................ Semnătura ................

Cometa SQL