Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Timea - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Timea

Inregistrat la: 20 Feb 2005
Offline Ultimul click: Jul 14 2012 12:06 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:balanta/bilant de lichidare

14 July 2012 - 12:09 PM

Multumesc Tatiana !

In topicul:balanta/bilant de lichidare

01 July 2012 - 04:12 PM

Buna Tatiana,

Ti-am urmat instructiunile si am reusit sa aduc balanta aproape de zero. Datoria catre administratori am pus-o pe venit (758) si asa s-a acoperit pierderea, consecinta directa fiind ca nu mai platesc impozit pe profit.

Totusi mi-a ramas o suma de 0,21 in contul 446 si din acest motiv nu pot aduce totul pe zero. Ce sa ii fac ? Este o suma veche de acum 10 ani.

Legat de datoriile firmei, la acest 446 ma refeream in mesajul meu initial.

Ca o paranteza, am accesat fisa sintetica online , inainte de a merge la administratie si am ramas mirata ca figureaza firma cu o datorie de 10 lei in luna Mai 2009 (declaratia 112). Insa declaratia din Mai 2009 a fost depusa cu zero (am dovada). In Aprilie 2009 si celelalte luni anterioare figureaza firma cu zero lei datorie. O sa ma duc la administratie sa clarific situatia...

Merci,
Timea

In topicul:balanta/bilant de lichidare

12 June 2012 - 08:33 AM

Multumesc mult Tatiana !

Acum imi este mai clar ce e de facut.

O zi minunata,
Timea

In topicul:balanta/bilant de lichidare

10 June 2012 - 07:50 PM

Buna tuturor,

Am citit toate postarile si mi s-a facut partial lumina cu privire la balanta si bilantul de inchidere.
Totusi pentru a avea o imagine clara a ceea ce este de facut in continuare, am nevoie de ajutor din partea voastra....Mai jos prezint situatia curenta si pun intrebarile pe care le consider eu necesare....Insa este posibil sa mai apara intrebari pe parcurs.

Situatie: SRL cu activitate suspendata din Mai 2009. Nu are regim derogatoriu de la ANAF pentru declaratiile fiscale. A depus si depune in continuare declaratia 112, tva si impozit pe veniturile micro.
-In oct 2011, a fost scoasa din oficiu din evidentele TVA si tot de atunci surprinzator nu mai figureaza ca platitor pe impozit pe profit si nici micro. In continuare depune lunar doar declaratia 112.
- Mai 2012. Expira perioada de suspendare temporara
- Apr 2012. Asociatul deschide procedura de lichidare voluntare.
- Mai 2012 - este publicata in MoF lichidarea
- urmeaza radierea - depunere balanta si bilantul de lichidare

Alte informatii

- inregistreaza pierderi : 121 = 0 si 117 (D) >0 (ultimii 3 ani fara activitate)
- TVA de recuperat >0
- Cont 462 © >0
- Cont 473 (D) > 0
- Cont 461 (D) >0
- Cont 446 = 3, 88 si cont 446.1 = 3,67 OBS: suma de 3,88 este o mostenire de 10 ani (pensia suplimentara). S-a incercat platirea acum 6-7 ani, insa banii au fost returnati in cont. Suma de 3.67 sint diferentele de impozit (rotunjirile )
- Cont 512 = 10 lei si 531 = 66 lei



Intrebari:

1. Cind si cum se inregistreaza factura emisa de lichidator ? (Aprilie 2012)
2. Ce fac cu datoria catre stat (de 10 ani), de valoare mica ce e drept, dar fara de care nu mi se elibereaza Certificatul de atestare fiscala ? In ce cont sa o platesc fara sa se intoarca banii inapoi iar ?
3. Nu se doreste solicitarea rambursarii TVA. Ce fac cu TVA-ul ? - am citit pe forum ca se preia pe contul 635 ?. Corect ?)
4. Nu se doreste recuperarea imprumutului de la administrator (462). - am citit pe forum ca se poate da o Hotarire de renuntare. Unde si pe ce cont se preia in acest caz pentru inchidere ?
5. De ce nu mai figureaza firma ca platitor pe impozit pe venit micro sau impozit pe profit ? Oare cum s-a putut intimpla asta ?
6. Daca firma nu figureaza ca platitor pe impozit pe venit micro / imp pe profit, cum poate calcula , declara si plati impozitul pe profit petnru toate veniturile - preluare a unor conturi (ex. 461) ?
7. Fiind in lichidare, firma mai depune declaratiile lunare, pina la radiere ? Ex. d112 ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Timea

In topicul:inchidere an contabil in cazul suspendarii activitatii

07 August 2010 - 02:10 PM

Buna,

In cazul suspendarii activitatii, cine semneaza situatiile financiare anuale si cele semestriale ?

Legea spune clar ca pe durata suspendarii activitatii obligativitatea de a depune la finele anului si la semestru bilanturile ramine neschimbata, dar de regula aceste situatii sint semnate de un director economic (pe care nu il mai ai deoarece nu ai voie sa ai angajati), un expert contabil / contabil autorizat (dar nu ai voie sa faci cheltuilei, iar voluntariat nu face nimeni), sau alte persoane cu atributii in acest sens (cine ? Administratorul ?).


Firma mea este suspendata din Mai 2009. Am semnat eu in ambele locuri pe situatiile financiare din 30.06.2009 si 31.12.2009, iar la depunere nu au comentat cei de la Administratia Financiara, dar acum pentru 30.06.2010 m-am trezit ca mi-l resping pe motiv ca nu am semnatura unui expert contabil. ... I-am aratat doamnei de la ghiseu, precum si celei de la metodologie, ca am decizie de suspendare si ca legea imi impune sa nu am cheltuieli, dar nici nu vor sa auda.... :laugh:

Deci ce fac ? Cu ce lege sau norma sa le demonstrez ca e perfect legal sa semnez eu :lnr (1): ?

Merci,
Diana

Cometa SQL