Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Gianina Inculet - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Gianina Inculet

Inregistrat la: 23 Mar 2005
Offline Ultimul click: Dec 18 2015 04:38 PM
-----

Topicele mele

Achizitii intracomunitare

05 January 2013 - 12:14 AM

Buna ziua si LA MULTI ANI !

Va supun atentiei urmatoarea situatie :

S-a primit invoice pentru o marfa dintr-un stat UE in luna noiembrie, s-a raportat in D390, dar marfa a sosit doar partial in tara, din cauze diverse, meteo, etc, s-a amanat transportul.
1. Ce probleme ar putea sa apara ? pana cand ar trebui sa soseasca marfa in tara, ar trebui facut un proces verbal de custodie sau ceva asemanator cu firma din statul UE ?
2. Daca s-a pierdut documentul de transport, s-a aruncat cu tot cu coletul primit, era lipit de cutie, exista riscul de plata al tva-ului aferent achizitiei intracomunitare ?
3. Daca firma din Romania doreste sa vanda marfa cumparata din statul UE tot in statul UE trebuie sa faca o livrare intracomunitara si sa o probeze cu documentele de transport. Dar firma vrea sa faca initial doar transportul in statul UE printr-un delegat si nu stie daca va vinde marfa, cum sa procedeze pana cand stie cat si cui poate factura ?
4.Cum ar trebui sa se desfasoare operatiunea ca si cumpararea si vanzarea sa se faca din si in statul UE fara a trece prin Romania, eventual firma din Romania sa fie intermediar, nu vad decat posibilitatea de a cere cod de tva in statul UE si atunci toate operatiunile sunt purtatoare de tva al statului UE. Aveti alta idee ?

Va multumesc !

CERERI SCHIMBARE nume utilizator

25 January 2008 - 04:46 PM

Buna ziua tuturor !

Am o intrebare care poate parea curioasa si totusi ...

Se poate schimba numele de utilizator ?

Cometa SQL