Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ana c - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ana c

Inregistrat la: 07 Apr 2005
Offline Ultimul click: Sep 14 2014 08:52 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:declaratii firma fara activitate

15 May 2008 - 03:10 PM

NU EXISTA BILANT TRIMESTRIAL.
Exista Raportarile financiare anuale, (pt care ai depus acea declaratie, si mai exista raportarile semestriale, privitoare la semestrul 1.
O firma care nu a avut activitate DE LA INFIINTARE pana in prezent... trebuie sa depuna in loc de bilant, o declaratie pe proprie raspundere ca nu a desfasurat activitate de la infiintare pana in prezent, atat la Finante cit si la Registrul Comertului.
Trebuie de asemenea depuse trimestrial declaratiile 100, 300(daca e platitor de TVA) si anual 101.

Daca vrei sa scapi de aceasta corvoada, in conditiile in care nu doresti sa desfasori activitate pe o perioada mai mare de timp, mergi la reg.Comertului si faci "suspendare activitate". Nu e mare lucru. Atunci vei avea obligatia depunerii doar a acelei declaratii pe proprie raspundere.

In topicul:Factura proforma

15 May 2008 - 02:58 PM

Vezi postareastefy, la May 15 2008, 01:33 PM, a spus:

Fosta contabila a inregistrat mai multe facturi proforme in valoare de 3000 lei. Facturile erau pentru servicii program de contabilitate. Eu nu mai folosesc acel program si nici furnizorul nu m-a mai sunat pentru recuperarea banilor. Mentionez ca factura fiscala se facea in momentul in care se platea factura proforma.
Pot face o nota prin care sa scad aceste facturi? :thumbup:

Problema nu este ca "poti" sau "nu poti" storna. Asta e doar forma.

Trebuie vazut FONDUL problemei.
Orice prestare de servicii se face in baza unui contract.
Daca serviciile au fost prestate, si firma prestatoare are un document semnat, atunci pe baza carui document faci inregistrarea storno?
O nota contabila are la baza un document justificativ.
Si-apoi trebuie vazut statutul acelei facturi "proforme".
Pentru un raspuns riguros, nu am date suficiente.
Pentru datele furnizate de tine, sfatul meu este sa nu stornezi, pina nu cercetezi mai in profunzime fenomenul.

Succes!

In topicul:vanzare mijloc fix

15 May 2008 - 02:51 PM

Vezi postareaCristina L, la May 15 2008, 02:07 PM, a spus:

Este cheltuiala nedeductibila fiscal

Am o alta opinie.
Din punct de vedere fiscal, se ridică două probleme legate de casarea unui mijloc fix: deductibilitatea cheltuielii la scoaterea sa din gestiune, în cazul în care mijlocul fix nu este complet amortizat, și taxa pe valoarea adăugată aferentă.
Potrivit Normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal, cu modificările și completările ulterioare, cheltuielile înregistrate ca urmare a casării unui mijloc fix cu valoarea de intrare incomplet amortizată sunt cheltuieli efectuate în scopul realizării de venituri impozabile, prin urmare deductibile la calculul impozitului pe profit. Conform aceluiași act normativ, operațiunea de casare a unui mijloc fix reprezintă scoaterea din funcțiune a activului respectiv, urmată de dezmembrarea acestuia și valorificarea părților componente rezultate, prin vânzare sau prin folosirea în activitatea curentă a contribuabilului.
În situația în care mijlocul fix în discuție este complet amortizat, în momentul casării nu va mai interveni nici o cheltuială, valoarea imobilizării fiind integral înregistrată pe cheltuieli prin cotele de amortizare. Poate interveni, ca și în cazul precedent, un eventual venit generat de valorificare, acesta fiind un venit impozabil.

In topicul:bilant la 31.12.2007

25 February 2008 - 10:49 AM

Am avut de intocmit bilanturi pt firme ce nu mai au activitate, firme din familie.
La "intocmit" am pus "director economic" si numele administratorului. Mentionez ca firmele nu aveau nici un angajat.
Nu puteam pune "alti imputerniciti cf legii" pt ca acolo se cerea acel numar...care nu-l aveam.

Bilantul l-am depus la Adm.Finatelor Publice Cluj, fara probleme.
Apoi l-am depus si la Reg.Comertului.
Va doresc succes!

In topicul:iar se umbla la Painea contabilului?

06 February 2008 - 02:21 PM

pe scurt, auditul statutar este verificarea certificarea si semnarea Raportarii Financiare (Bilant, CPP, Note, etc)

Pe larg, gasesti pe sit-ul CECCAR, chiar in Observatiile la proiectul de lege.

Cometa SQL