Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ariana nicol - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ariana nicol

Inregistrat la: 07 Apr 2005
Offline Ultimul click: Sep 02 2010 03:06 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Ce acte sunt necesare la un targ?

17 November 2009 - 10:10 AM

in primul rand, din cate stiu eu, trebuie sa aveti autorizatie pentru a putea vinde in targuri si piete. asta este cel mai important. dupa aceea urmeaza restul.
am si eu o intrebare. daca am casa de marcat, cu adresa punctului de lucru, pentru a participa la un targ de o saptamana, este nevoie sa imi cumpar alta casa de marcat si sa o fiscalizez cu adresa sediului? sau pot merge cu casa de marcat de la punctul de lucru, care in acea perioada va fi inchis? sincer, mi se pare aberant sa dau 1000 de roni, pe o casa de marcat si fiscalizare, doar pentru o saptamana.
Multumesc!

Cometa SQL