Avem de recuperat de la FNUASS sume aferente concediilor medicale pentru care s-a depus la CASMB cerere de recuperare. Ulterior primim de la CASMB o instiintare prin care ne aduce la cunostinta ca s-a depasit termenul de 90 de zile si aceste sume nu vor mai fi restituite.
Care sunt inregistrarile contabile pentru stingerea debitului ?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: ALINA BUBU
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 186 (0.03 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (179 postari)
- Vizualizari: 3699
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
ALINA BUBU nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Sume FNUASS care nu mai pot fi recuperate
15 February 2012 - 07:43 PM
Autoturism furat
14 December 2010 - 02:37 PM
Societatea este platitoare de TVA, in octombrie 2010 i se sustrage un autoturism neasigurat. Furtul este reclamat la politie dar nici pana azi masina nu a fost gasita. De la politie nu am primit nici un act patronul spune ca abia dupa trei luni de la data reclamatiei i se va elibera o adeverinta sau asa ceva. Cu ce data se scoate din gestiune si ce inregistrari contabile se fac? Se ajusteaza TVA dedus la achizitie, in anul 2004? Mentionez ca autoturismul este amortizat integral.
Mai departe care este procedura la directia de taxe si impozite banuiesc ca trebuie scos de pe rol cu ce data, ce documente sunt necesare .....
Va rog putin ajutor.
Mai departe care este procedura la directia de taxe si impozite banuiesc ca trebuie scos de pe rol cu ce data, ce documente sunt necesare .....
Va rog putin ajutor.
Livrare intracomunitara fara document de transport
13 May 2010 - 12:32 PM
Am primit o comanda de la un client din Austria pentru executia unor piese. Acum trebuie sa facturez aceste piese clientului si as avea cateva nelamuriri legate de modul cum trebuie interpretata aceasta operatiune dpdv fiscal si cum trebuie sa intocmesc factura.
1.Clientul ne-a comunicat un cod de inregistrare in scopuri de tva valid din statul statul sau membru pe care l-am inscris in factura.
2.Exista comanda (nu exista contract) in baza careia s-au executat produsele.
3.Clientului nostru va transporta bunurile cu autoturismul personal in portbajaj.
In lipsa documentului de transport as vrea sa stiu daca:
1. consider operatiunea livrare intracomunitara, facturez fara tva in regim de scutit cu drept de deducere si declar in D300 rd. 1 si D390
2. nu consider operatiunea livrare intracomunitara, facturez cu tva si declar operatiunea in D300 rd. 9 si nu declar in D390
Exista cumva vreo posibilitate pentru a demonstra ca marfa a parasit Romania daca nu am dovada transportului sau cum as putea face dovada transportului daca clientul a transportat marfa in portbagajul masinii personale? Nu stiu sa vorbeasca la vama sa-i dea un document sau asa ceva.
Banuiesc ca nu-l va cauta nimeni in portbagaj daca el nu declara. Personal am iesit de atatea ori din tara si nimeni nu m-a controlat.
Multumesc si astept raspuns cat se poate de repede.
1.Clientul ne-a comunicat un cod de inregistrare in scopuri de tva valid din statul statul sau membru pe care l-am inscris in factura.
2.Exista comanda (nu exista contract) in baza careia s-au executat produsele.
3.Clientului nostru va transporta bunurile cu autoturismul personal in portbajaj.
In lipsa documentului de transport as vrea sa stiu daca:
1. consider operatiunea livrare intracomunitara, facturez fara tva in regim de scutit cu drept de deducere si declar in D300 rd. 1 si D390
2. nu consider operatiunea livrare intracomunitara, facturez cu tva si declar operatiunea in D300 rd. 9 si nu declar in D390
Exista cumva vreo posibilitate pentru a demonstra ca marfa a parasit Romania daca nu am dovada transportului sau cum as putea face dovada transportului daca clientul a transportat marfa in portbagajul masinii personale? Nu stiu sa vorbeasca la vama sa-i dea un document sau asa ceva.
Banuiesc ca nu-l va cauta nimeni in portbagaj daca el nu declara. Personal am iesit de atatea ori din tara si nimeni nu m-a controlat.
Multumesc si astept raspuns cat se poate de repede.
Factura livrare intaracomunitare
26 April 2010 - 10:33 AM
Pe factura emisa catre un beneficiar intracomunitar la cota TVA a ramas trecuta cota 0 % cu mentiunea "taxare inversa" datorita faptului ca facturasem o operatiune de acest gen inainte de a emite factura de livrare intracominitara.
Astazi am observat greseala stiu ca trebuia scrisa mentiunea "neimpozabil in Romania".
In cazul acesta este vreo problema daca o inregistrez asa?
Ce consecinte pot exista? Ma refer daca as putea avea ceva probleme la vre-un control ?
Astazi am observat greseala stiu ca trebuia scrisa mentiunea "neimpozabil in Romania".
In cazul acesta este vreo problema daca o inregistrez asa?
Ce consecinte pot exista? Ma refer daca as putea avea ceva probleme la vre-un control ?
baza de calcul CM dupa concediu fara plata
21 November 2008 - 10:15 AM
Am un salariat care este in concediu medical din luna iulie.
Astazi mi-a adus un certificat medical initial pe noiembrie si m-am blocat la baza de calcul datorita unor zile de concediu fara plata avute in luna octombrie.
Ca sa detaliez:
Luna 4 : 21 zile lucrate
Luna 5 : 21 zile lucrate
Luna 6 : 21 zile lucrate
Luna 7 : 19 zile lucrate si 4 zile CM
Luna 8 : 0 zile lucrate - 21 zile CM
Luna 9 : 0 zile lucrate - 22 zile CM
Luna 10 : 6 zile concediu fara plata si 17 zile CM
Care este baza de calcul pentru CM pe luna noiembrie? si daca se poate si cateva explicatii.
Am verificat calculul in programul cu care lucrez si in alt program si am 2 rezultate diferite adica:
Primul program i-mi ia ca baza de calcul lunile 4 - 9, iar programul meu i-mi ia ca baza de calcul lunile 5 - 10.
Acum m-am blocat si nu stiu care este varianta corecta. Nu prea am incredere nici in programul meu ca i-mi calculeaza corect.
Am uitat sa precizez codul de indemnizatie este 01 boala obisnuita.
Astazi mi-a adus un certificat medical initial pe noiembrie si m-am blocat la baza de calcul datorita unor zile de concediu fara plata avute in luna octombrie.
Ca sa detaliez:
Luna 4 : 21 zile lucrate
Luna 5 : 21 zile lucrate
Luna 6 : 21 zile lucrate
Luna 7 : 19 zile lucrate si 4 zile CM
Luna 8 : 0 zile lucrate - 21 zile CM
Luna 9 : 0 zile lucrate - 22 zile CM
Luna 10 : 6 zile concediu fara plata si 17 zile CM
Care este baza de calcul pentru CM pe luna noiembrie? si daca se poate si cateva explicatii.
Am verificat calculul in programul cu care lucrez si in alt program si am 2 rezultate diferite adica:
Primul program i-mi ia ca baza de calcul lunile 4 - 9, iar programul meu i-mi ia ca baza de calcul lunile 5 - 10.
Acum m-am blocat si nu stiu care este varianta corecta. Nu prea am incredere nici in programul meu ca i-mi calculeaza corect.
Am uitat sa precizez codul de indemnizatie este 01 boala obisnuita.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: ALINA BUBU
- Regulament