Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
bibicu13 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


bibicu13

Inregistrat la: 21 Jul 2005
Offline Ultimul click: Sep 01 2011 12:17 PM
-----

Topicele mele

si PFA si asociat si administrator...

10 May 2009 - 08:58 AM

Salut,

trebuie sa iau o decizie in urmatoarele 2-3 zile si am nevoie sa stiu:
1. Daca sunt asociat intr-o microintreprindere, administrator si asociat unic intr-o firma normala pot sa ma fac si PFA ??
2. In cazul in care pot sa ma fac PFA, imi trebuie casa de marcat ?? Tin sa precizez ca toata activitatea mea ca PFA se va desfasura ca o activitate de inchiriere echipamente sportive (biciclete, barci etc) si de transport persoane
3. In cazul transportului de persoane, de unde pot sa procur bilete pentru activitatea desfasurata mai sus ?? Ma refer aici la bilete pretiparite gen "Calatorie X-Y" sau "Transport 1 ora"
3. Declaratiile se pot depune online ?
4. Platile darilor catre stat (CAS etc etc) se poate face online ??

Cu multumiri,
:sad:

Firma agrement nautic

25 August 2008 - 04:09 PM

Buna ziua,

vreau sa infiintez o firma avand ca obiect de activitate - plimbari turisti cu nave de agrement pe litoralul Marii Negre (sau similar conform CAEN). Aveti idee ce taxe trebuie platite si catre ce entitati ??? Ma refer aici la alte taxe decat cele obisnuite (salarii, impozit profit, TVA etc etc)

Cu multumiri,
Adrian

Contract de munca ... sarcina ... revenire la munca ...etc

23 November 2005 - 05:34 PM

Mica istorie:

- firma infiintata in dec 2004, microintreprindere
- unic asociat
- abia DUPA infiintare am aflat ca nu pot sa ma angajez in firma MEA :evil: :evil: !!
- in concluzie, mi-am angajat sotia cu contract de 2 ore pe zi
- ea lucreaza insa cu carte de munca in alta parte - full time
- contractul de munca incheiat cu sotia mea, cel de 2 ore/zi, este depus la ITM de pe Giulesti in perioada legala


Si acum faptele si intrebarile:

- in iunie 2005, naste sotia :P :P
- pentru ca nu mai putea sa lucreze la mine cu 2 ore pe zi (cealalta firma a inceput sa ii plateasca cele 1xx zile de pre/post natal) am angajat pe altcineva cu 2 ore pe zi cu un contract pe 6 luni (expira in nov 2005)
- ca sa fiu in regula, am "obtinut" de la sotie o hartie cum ca vrea sa nu mai lucreze la mine pe o perioada de 6 luni. Hartia asta o pastrez intre actele firmei. Prima intrebare: mai trebuia sa o depun si la ITM sau mai trebuia sa fac ceva la ITM ??

- intre timp se apropie sfarsitul perioadei de 6 luni celeilalte persoane. In contractul de la ITM a fost specificat foarte clar ca ea o sa lucreze la mine pe o perioada DETERMINATA. A doua intrebare: mai trebuie sa fac ceva la ITM dupa ce i se "scurge" timpul de 6 luni sau ne despartim pur si simplu cu pupaturi urmand ca sotia sa figureze pe urmatorul stat de salarii ??

- in viitorul foarte apropiat, pentru a nu mai avea probleme am decis sa mai imi iau un asociat. Ati ghicit ! Este vb de sotia mea. Asa ca vreau sa fac urmatoarea combinatie: ea nu va mai lucra la mine incepand cu luna X, in luna X+1 eu imi voi deschide pe numele meu un contract de munca la ITM si toata lumea e fericita iar eu, in sfarsit, pot sa lucrez cu carte de munca pe firma mea. Ultima intrebare: in momentul in care sotia "renunta" la contractul cu 2 ore/zi, mai trebuie sa instiintez ITM-ul despre acest lucru sau mai bine spus cam care e procedura prin care se instiinteaza ITM-ul despre plecarea unui angajat care lucreaza intr-o firma cu un contract de 2 ore pe zi ??


In speranta ca am fost cat de cat explicit va raman indatorat pentru raspunsurile oferite !!

Cometa SQL