Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
christina - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


christina

Inregistrat la: 03 Sep 2005
Offline Ultimul click: Oct 21 2014 05:52 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Firma nou infiintata - achizitii intracomunitare pana la inscrierea in ROI

20 May 2014 - 07:34 PM

Multumesc am inceput demersurile pentru inscriere in ROI, am obtinut certificat de tva pt achizitii intracomunitare. Trebuie sa mai platesc in aceste conditii tva-ul in RO cand soesete marfa?
mentionez ca firma nu este inca inregistrata in scopuri de tva pt achizitii din ro, astept controlul pentru verificare sediu.
Inca o intrebare daca achizionez din UE sub 10000 euro nu trebuie sa ma inregistrez in ROI? Mai exista aceasta exceptie? trebuie declarate si in Intrastat?
Multumesc

In topicul:balanta/bilant de lichidare

28 January 2014 - 01:08 PM

Buna ziua,

Ma confrunt cu urmatoarea problema.
trebuie sa intocmesc un bilant de lichidare soc comerciala la 31.12.2013, insa nu au aparut pe site MF situatiile anuale aferente anului 2013.
am lucrat pe 2012, am sters cu pasta corectoare si modificat 2013, insa la administratie imi cere si CD-ul...A refuzat sa mi-l inregistreze.

va rog sa ma ajutati sa imi spuneti cum trebuie sa procedez in acest caz

Multumesc mult!

In topicul:viza decl. 101 / topic 2011

22 January 2011 - 08:55 PM

Buna seara,

Imi puteti spune daca D101 aferenta anului 2010 trebuie semnata de consultantul fiscal? In programul de la anaf nu exista rubrica...

Multumesc,
Cristina

In topicul:plata si numarul orelor suplimentare

01 October 2010 - 10:33 PM

Sunteti obligata sa acordati un spor de 100%, nu 75%!
Pentru ce nu ati acordat din urma, in cazul in care vreun angajat isi da seama, va poate da in judecata si obtine usor diferenta neplatita.
In privinta faptul ca au lucrat pe saptamana 66 ore in loc de 48 cum este stipulat ca si nr maxim, legea a vrut sa protejeze angajatii de vreun abuz al angajatorilor, astfel ca daca acestia si-au dat acordul pot munci mai mult de 48 de ore, insa la un eventual control ITM veti fi sanctionati.

In topicul:TVA 2010 servicii marketing

08 January 2010 - 02:46 PM

Vezi postareacheerz, la Jan 8 2010, 01:26 PM, a spus:

Vezi postareaAnaB, la Jan 7 2010, 11:54 PM, a spus:

Vezi postareachristina, la Jan 4 2010, 12:52 PM, a spus:

Buna ziua,

Am o nelamurire legata de facturarea TVA pt servicii marketing (nu publicitate)
Pana anul trecut facturam fara TVA pt ca intrau pe exceptie. Acum cum voi proceda?
Multumesc mult!


Si cum te-ai lamurit?? Facturezi cu tva sau fara??

Depinde daca persoana respectiva este impozabila sau nu.

Daca este persoana impozabila, atunci cf. art 133 alin 2 locul prestarii, este locul unde respectiva persoana care primeste serviciile isi are stabilita sediul activitatii sale economice (se face factura fara TVA)

Daca este pers neimpozabila cf art 133 alin 3, locul prestarii este locul unde prestatorul isi are stabilit sediul activitatii .


Fara TVA, pt ca am plicat art 133 alin 2.
va multumesc tuturor pt raspunsuri.

Cometa SQL