Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
amihut - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


amihut

Inregistrat la: 21 Sep 2005
Offline Ultimul click: Dec 13 2014 12:14 PM
-----

Topicele mele

Formulare anulate

04 November 2010 - 09:14 PM

Facturile se emit pe formulare pretiparite. La inceputul anului s-au comandat la tipografie sa zicem 1000 bucati facturi dar dupa ce s-au folosit 600 bucati, s-au schimbat datele de identificare ale societatii (sediul, CUI). Facturile ramase pe stoc le-am anulat si am comandat alt set de facturi pretiparite, cu datele noi.
Am grija cu numerotarea, fac decizia...dar ce fac cu facturile anulate???
Cat timp le pastrez?
Unde le predau?
In HG 831/1997 era foarte explicit descrisa procedura cu facturile anulate, dar in ordinul 3512 nu se mai pomeneste nimic!
Voi cum faceti?

Cometa SQL