Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
i_ina - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


i_ina

Inregistrat la: 16 Nov 2005
Offline Ultimul click: Feb 15 2022 08:44 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:ONG - Contabilitate

25 July 2012 - 01:25 PM

Buna ziua, lucrez de curand in contabilitate pentru asociatie fara scop patrimonial si am unele nelamuriri.Va rog sa imi spuneti daca in urmatoarea situatie am gandit bine.
Asociatia, printr-un contract de finantare, primeste un sprijin logistic si financiar pentru sustinerea activitatii. Acest sprijin consta din punerea la dispozitie prin contract de comodat a unor echipamente si utilaje plus un premiu in bani. De fapt s-au primit banii cu care s-au cumparat utilaje. Doresc sa intreb daca am gandit bine inregistrarea acestor operatiuni :
4458 = 138 valoarea premiului
5121 = 4458 intrarea in cont a sumei primite
2131.01 = 404 pret utilaje (achizitie cu factura sau achizitie cu contract de vanzare-cumparare)
Avand in vedere ca aceste utilaje sunt puse la dispozitie cu titlu gratuit, fac amortizare ? Daca nu, consider venit toata valoarea lor ? 138 = 7392
Va multumesc

In topicul:Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

22 September 2011 - 09:00 AM

Angajat lichidat in 15.08.2011
Am urmatoarea problema : la un angajat am incetat cim cu data de 15.08.2011, modificare pe care am inregistrat-o in vechiul revisal. La preluarea datelor in noul revisal , in data de 20.09.2011 acel angajat nu a fost preluat deoarece contractul a fost incetat.Cum ar fi corect sa procedez : sa introduc manual pentru acel angajat perioada 01.08.2011 - 15.08.2011, sau sa las asa cum s-a preluat ?

In topicul:Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

20 September 2011 - 09:29 AM

gresala stupida
Ce fac daca am transmis de trei ori acelasi fisier ? La raport preluari au aparut toate cele trei transmiteri, sunt diferite doar orele de preluare, continutul este acelasi.

In topicul:suspendare CIM, in REVISAL ?

16 February 2011 - 03:20 PM

Multumesc

In topicul:coasigurati

23 December 2010 - 10:19 AM

Vezi postareaDinu George, la Dec 22 2010, 05:20 PM, a spus:

Vezi postareai_ina, la Dec 21 2010, 11:25 AM, a spus:

Buna ziua, am o situatie noua pe care nu stiu cum sa o abordez si va cer ajutorul.
Sotul este angajat cu CIM, perioada de cotizare peste 12 luni, sotia coasigurata care va naste in luna ianuarie 2011.
Intrebare : ce drepturi are sotia din pozitia de coasigurat (ma refer la indemnizatii ) si ce documente trebuie sa intocmesc eu dpdv al angajatorului sotului ?
Multumesc
Nu are nici un drept in legatura cu indemnizatii legate de faptul ca e coasigurata la sot !

Multumesc. Dar la CIC are dreptul sotia sau numai sotul ?

Cometa SQL