Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dana_oprea - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


dana_oprea

Inregistrat la: 09 Feb 2006
Offline Ultimul click: Nov 10 2016 08:51 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Este achizitie intracomunitara...?

30 August 2011 - 02:05 PM

M-am informat intre timp si se pare ca " VAT is shift to the client according to article 194 of VAT directive/112/EC", care spune:
(1) In cazul in care livrarea de bunuri sau prestarea de servicii impozabila este efectuata de o persoana impozabila care nu este stabilita in statul membru in care are obligatia de a plati TVA, statele memebre au posibilitatea de a prevedea ca persoana obligata la plata TVA sa fie persoana careia i-au fost furnizate bunurile sau serviciile.
(2) Statele membre stabilesc conditiile de punere in aplicare a alineatului (1).

In acest caz cum fac inregistrarile contabile si ce obligatii declarative am?
Multumesc!

In topicul:Declaratia 318

08 March 2011 - 11:07 AM

Buna ziua!
A incercat cineva recuperarea de TVA platit in UE fara a apela la o firma de specialitate? Care este procedura si ce documente sunt necesare? Multumesc!

In topicul:tva prestari servicii intracomunitare

07 March 2011 - 11:15 PM

O firma infiintata in anul 2010, TVA trimestrial, efectueaza transport international pentru o firma din spania. Firma din Spania a emis in data de 31.01.2011 factura pentru cpmbustibilul consumat aferent serviciilor de transport efectuate in luna ianuarie 2011, in suma de 2.888,78 euro (baza 2.448,12 euro, TVA 18% 440.66 euro). Suntem obligati la schimbarea perioadei fiscale de la trimestru la luna? Cum inregistram aceasta factura in contabilitate si la ce rand se declara in decontul de TVA? Multumesc anticipat!

In topicul:deplasare externa

16 November 2010 - 11:02 PM

As dori sa ma ajutati si pe mine cu informatii referitoare la urmatoarea situatie: o societatea comerciala nou infiintata cu obiect de activitate transport rutier de marfuri va avea un singur salariat care este si asociatul unic al societatii. Firma va desfura activitate in uniunea europeana, respectiv va efectua transport de marfa intre Spania si Franta, iar la un interval de 2-3 luni va face o cursa Spania-Romania pentru a ajunge soferul in tara 2-3 zile. Pentru inceput, pana cand firma va incepe sa incaseze, cheltuielile cu taxe, combustibil, etc. vor fi suportate de catre administrator. Intrebarea mea ar fi care este diurna maxima pe care o pot acorda soferului, cum o calculez avand in vedere ca revine in tara dupa 2-3 luni si ce documente justificative imi tb pt deductibilitatea acesteia? Cum inregistrez documentele justificative pentru cheltuielile efectuate- la cursul BNR din fiecare zi sau fac un centralizator la sfr lunii-avand in vedere ca administratorul imprumuta firma cu aceste sume. Sper ca m-am facut inteleasa... Va multumesc anticipat!

Cometa SQL