Buna dimineata,
Imi pare rau ca la voi, inspectorii de la finante nu-si fac treaba. Eu practic aceasta metoda si este foarte eficienta.
Dosarul catre ANAF se intocmeste in 2 exemplare si contine:
-cerere de recuperare a creantei,
-copie dupa balanta sintetica,
-copie dupa balanta clientilor, din care sa rezulte ca la data cand depui dosarul, clientul este neincasat,
-copie dupa fisa clientului,
-copie dupa contract,
-copii după factura / facturi-unde sunt mai multe,
-copii dupa extrase de cont- daca ai trimis,
-copii după notificari- daca ai trimis.
Te duci la secretariat si inregistrezi dosarul, secretara va pune o stampila cu nr. de inregistrare si data si pe dosarul tau.
Abia pe urma incepe razboiul nervilor: daca ai un inspector care isi face treaba iti recuperezi suma repede, daca nu va trebui sa stai cu telefoanele si cu vizitele la inspectorul respectiv si sa ceri sa-ti arate ce demersuri a facut in dosar. Juristul ar trebui sa te ajute, pentru ca sunt mai multe posibilitati.
De precizat este ca aceasta metoda nu se poate face in situatia clientilor carora le-a fost data hotarare judecatoreasca de reorganizare sau faliment.
Dar in restul situatiilor se poate si merge chiar foarte bine.
efstatiade
Inregistrat la: 10 Feb 2006Offline Ultimul click: Jun 06 2022 08:56 AM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
