Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
adinasb70 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


adinasb70

Inregistrat la: 10 Feb 2006
Offline Ultimul click: Jan 22 2015 05:14 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Decizie de impunere din oficiu - 160

04 February 2013 - 08:40 AM

Buna dimineata,

nu trebuie sa intrati in panica daca stiti ca ati depus 010 la timp.
Am trecut prin asta si am reusit sa rezolv, datorita unei doamne inspector care isi cunoaste meseria.
Te duci cu declaratia 010 si cu decizia de impunere din oficiu la Adm Fin care a emis-o. Rogi inspectorul de serviciu sa verifice vectorul fiscal.
Din cite am inteles, informatiile din Declaratia 010 trebuie introduse in 3 programe diferite. Datele au fost introduse numai in 2 dintre acestea. O sa trebuiasca sa faci o cerere pentru ANULAREA SI DESFIINTAREA acestei decizii. Asta daca toate declaratiile sunt depuse la timp.

Rabdare si mult noroc sa gasiti inspectorul potrivit.

In topicul:Monografie contabila in domeniul agricol/silvic/zootehnic

22 January 2013 - 08:55 PM

va rog ajutati-ma cu urmatoarea problema:

o firma care cultiva cereale, fara TVA:

Suprafata cultivata = 19,75 ha

achizitie seminte: 3025 = 401 276 lei
semanare seminte: 6025 = 3025 276 lei
servicii insamantare + recoltare: 628 = 401 4531 lei

Total chelt. infiintare cultura = 276 + 4531 = 4807 lei
Cheltuieli cu arenda: 612 = 462 17.775 lei

( Acest pret este calculat astfel: Consiliul Judetean, la fiecare inceput de
an emite o Hotatare cu cantitatea minima pe judet si pretul mediu pe
fiecare cultura.)

In cazul meu este vorba de florea soarelui:
- 1200 kg / ha
- 1,50 lei / kg
Suprafata cultivata = 19,75 ha, de aici rezulta: 1200 x 1,50 = 1.800 lei / ha
1.800 lei / ha x 19,75 ha = 35.550 lei

Dar, conform contract de arenda, ne obligam sa ii dam arendatorului numai 600 kg / ha.

De aici rezulta: 600 x 1,50 = 900 x 19,75 = 17.775 lei )

Pina aici cheltuielile sunt in valoare de 22.582 lei

Consum = productie in curs:

331 = 711 22582 lei

Recoltare cultura:

711 = 311 22582 lei

( aici ar trebui sa calculez la pretul mediu dat de Consiliul Judetean)

345 = 711 35.550 lei (1200 kg x 1,50 lei / kg = 1800 lei x 19,75 ha = 35.550 lei)

Achit arenda in bani, impozitul il plateste arendatorul, a semnat act aditional.

5311 = 462 17.775 lei

Intreaga cantitate recoltata (23.700 kg) le pastrez pentru a le insamanta anul viitor.

Am primit subventie de la stat (partiala) 5121 = 7584.suvb APIA 5709 lei

Platesc 16% impozit pe subventie = 913 lei

Pina aici am asa:

cheltuieli: (22.582 lei)
seminte = 276
prest serv = 4531
arenda = 17775

venituri: (41.259 lei)
711 c = 22582
711 d = -22582
711 c = 35550
7584APIA c = 5709

Cum ma sfatuiti sa fac inregistrarile pentru a trece produsele finite obtinute la recoltare pe 3025 pentru a le insamanta in anul urmator ?

Cometa SQL