Buna,
sunt CMI (Bucuresti) si am avut inspectie fiscala anul acesta
- verificarea nu se face anual (am CMI de 7 ani - a fost prima inspectie fiscala); am colegi cu CMI de 10 ani si nu au fost verificati inca.
- practic: am fost anuntata din timp, conform normelor, de obiectul controlului si de documentele care trebuie prezentate. Controlul a cuprins o perioada de 3 ani.S-a soclicitat: acte de autorizare si infiintare a CMI; Registrul de incasari si plati, Registrul Unic de Control, Registrul inventar, facturile si chitantele emise de CMI (inclusiv documentele fiscale cu care au fost achizitionate daca achizitia acestora s-a facut anterior de perioada controlata), documentele fiscale care au stat la baza intocmirii R incasari si plati, state de plata, declaratii, contracte cu furnizori si de prestari servicii. Daca se constata cheltuieli nedeductibile ti se aduc la cunostinta si se explica motivul nedeductibilitatii.
- concluzii: consider ca a fost o verificare NORMALA fara interese ascunse.
Daca doriti amanunte cu placere.
Precizare : nu sunt contabil; sunt medic. Am postat din respect pentru economistii de pe acest forum pe care-l consider extrem de util si pe care am gasit raspunsuri pertinente atunci cand am avut nevoie.
Succes la inspectie !
nroma
Inregistrat la: 10 Feb 2006Offline Ultimul click: Feb 03 2012 07:14 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
