Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mariana_fira - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


mariana_fira

Inregistrat la: 07 Mar 2006
Offline Ultimul click: May 05 2014 12:19 AM
-----

Topicele mele

preluare o soc cu lipsa in gestiune fara imputatii

03 November 2006 - 07:55 AM

buna.
ma confrunt cu o problema si nu stiu cum as putea s-o rezolv. reprezint o un grup de firme si am preluat de curand o alta firma . am procedat la inventarierea patrimoniului si am constatat niste lipsuri in gestiune (firma este a unei rude cu directorul mare - si nu trebuie gasita nici macar o mica "greseala").
lipsuri in gestiune de obiecte de inventar - ma gandesc sa le propun la casare pe cele care lipsesc, dar problema apare, ca atunci s-au ratacit niste stampile cu regim special, adica doua la numar.
cum sa le scot din gestiune fara sa le imput cuiva?
pot sa le declar distruse, pierdute, oricum de propus la casare nu se poate.....
nu stiu cum sa procedez sa ma scad de ele.
multumiri anticipate pt un raspuns promt!

dilema...asociat la o firma, director la alta?!

28 March 2006 - 10:19 AM

am doua societati.
o persoana este asociat la una din societati (are 2 asociati).
aceeasi persoana are functia de director general la cealalta firma, angajat cu carte de munca.
este legal asa ceva?se poate?
as dori si o trimitere la un act normativ!
cu multe multumiri anticipat!

ce ne enerveaza?

23 March 2006 - 11:15 AM

postez acest subiect ca fiecare din noi sa aibe unde sa scrie lucrurile care le intampina zi de zi in viata profesionala, mai mult sau mai putin placute! modul cum fiecare le rezolva.

ce ne enerveaza pe noi contabilii?! avem vreun motiv...........o duzina as zice eu.
pe mine ma enerveaza functionarii de la ghiseele unde depunem declaratii. stam 2-3 ore, au program 9.30-14.00, cand s-a facut ora 14 iti inchid in nas geamul de la ghiseu : "am inchis, vedeti programul, reveniti maine".............asa ma enerveaza.........

ma enerveaza multe lucruri :smt013
pe voi ce va mai enerveaza?
asta asa ca tema pt. weekend :P

contabilitate varza!

21 March 2006 - 01:43 PM

am si eu nevoie de ajutor......un sfat
am o firma comert cu ridicata produse agricole.
inainte sa ajunga actele pe mana mea, au mai fost pe la 2 persoane. prima expert contabil, si a doua un contabil.
am constatat cu stupoare ca exista stoc de marfa la sfarsitul fiecarei luni, dar ca nu exista in balanta deloc 378 si 4428.
asta de cand facea "experta" contabilitatea firmei respective.
ce sa fac? ar trebui sa fie luat totul de la a la z, adica tot 2005 ........ori eu nu pot sa trec peste o situatie facuta de un "expert contabil" si raportata............
uuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffff! cum trebuie sa procedez?
automat de la omisiunea lui 4428, nu este corect nici 4424, nici 121, si toata ctb e varza!
help !

despre registrele obligatorii!

16 March 2006 - 02:09 PM

am citit tot ce s-a discutat pe forum in legatura cu aceste registre jurnale.
am o singura intrebare legata de ele:
care se inregistreaza la finante si care nu.
care nu se inregisteaza la finante unde se inregistreaza?

1. registrul jurnal - daca este facut in format electronic, cum se arhiveaza? il duc la finante sa il inregisreze?

2. registrul inventar - daca este tinut manual, il inregisrez la finante?

3.registrul unic de control l-am luat de la finante dar trebuia sa il mai inregistrez vreundeva?

4. registrul fiscal - de unde il iau? il inregistrez undeva?

va multumesc cu anticipatie celor care imi dau niste raspunsuri.

Cometa SQL