Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Laura. - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Laura.

Inregistrat la: 05 Jul 2006
Offline Ultimul click: Nov 12 2012 02:19 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:retur produse

10 November 2009 - 02:30 PM

Si eu stiu ca se face NIR pt ca orice marfa intra in gestiune trebuie receptionata. La NIR cantitatea este cu +, doar pe factura este cu -.

In cazul in care doresc sa schimb un acumulator defect a unui client ce documente trebuie folosite? Eu m-am gandit sa folosesc Aviz de insotire a marfii pe care sa fac precizarea "nu se factureaza - conform garantie". Multumesc.

Cometa SQL