Buna ziua,
am citit postarile de pe forum, am citit OG26/2000, articolele din Codul fiscal referitoare la ONG, insa nu reusesc sa im idau seama cum trebuie sa tratez dobanzile si comisioanele bancare. Stiu ca suna pueril, insa nu m-am mai confruntat pana acum cu asta decat la nivel teoretic si uite ca atunci cand a venit vorba sa pun in practica teoria m-am impotmolit.
Asadar, e vorba de o asociatie de utilitate publica care are venituri din cotizatiile anuale ale membrilor care sunt virate direct in contul bancar al asociatiei. Si bineinteles ca aceste sume genereaza mici venituri din dobanzi. Ei.. nu stiu daca judec bine in ce priveste aceste dobanzi: fiind generate de disponibilitatile care provin din activitati fara scop patrimonial voi trata aceste dobanzi ca venituri din activitati fara scop patrimonial si le voi inregistra in contul 7341 sau le voi trata ca venituri din dobanzi din activitati cu scop patrimonial si le inregistrez in contul 766?
La fel e cazul comisioanelor bancare de gesiune lunara a contului in care sunt varsate cotizatiile membrilor si al comisioanelor bancare pt incasarea cotizatiilor? Se considera ca aceste comisioane sunt generate de activitati fara scop patrimonial? Va solicit ajutorul pt ca cred ca fiecare s-a confruntat cu aceste probleme. Cred ca sunt niste explicatii simple insa nu le gasesc.
Multumesc.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: iulie012006
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 427 (0.07 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (399 postari)
- Vizualizari: 6531
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
-
Location
romania
0
Neutral
User Tools
Prieteni
iulie012006 nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
asociatie de utilitate publica
27 February 2011 - 04:25 PM
adresa corespondenta firma
14 September 2010 - 09:36 PM
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu o parere despre posibilitatea de a solicita Administratiei Financiare de a-mi trimite corespondenta la alta adresa decat cea declarata ca sediu social. De exemplu la domiciliul unui asociat sau la adresa altei firme a acelui asociat, deoarece la sediul firmei care ma intereseaza nu e nimeni niciodata.
Multumesc.
va rog sa ma ajutati cu o parere despre posibilitatea de a solicita Administratiei Financiare de a-mi trimite corespondenta la alta adresa decat cea declarata ca sediu social. De exemplu la domiciliul unui asociat sau la adresa altei firme a acelui asociat, deoarece la sediul firmei care ma intereseaza nu e nimeni niciodata.
Multumesc.
incheiere contract prestare servicii contabile- predare acte firma
20 December 2009 - 11:12 PM
Buna seara,
in urma rezilierii contractului pt prestarea serviciilor contabile, care este metoda cea mai sigura de a preda actele contabile societatii beneficiare? Ma refer aici la situatia in care contabilul nu poate preda pesonal adminsitratorului actele9din motive ce tin de administrator, care a pus "coada pe spinare" si s-a facut nevazut, neplatind nici facturile pt serviciile contabile prestate).
Multumesc anticipat.
in urma rezilierii contractului pt prestarea serviciilor contabile, care este metoda cea mai sigura de a preda actele contabile societatii beneficiare? Ma refer aici la situatia in care contabilul nu poate preda pesonal adminsitratorului actele9din motive ce tin de administrator, care a pus "coada pe spinare" si s-a facut nevazut, neplatind nici facturile pt serviciile contabile prestate).
Multumesc anticipat.
diurna si cazare in deplasare pfa
21 November 2009 - 11:28 PM
Buna seara,
am gasit niste postari pe forum in legatura cu diurna la PFA, dar nu m-am lamurit daca in cazul in care a avut cineva(PFA) control de la finante a fost ok sa se prezinte un ordin de deplasare completat pe verso cu diurna acordata persoanei titulare a PFA. A Avut cineva ceva de comentat?
Va rog, pe cei care v-ati decontat diurna, sa imi spuneti si mie cum ati procedat astfel incat sa fie totul perfect la un eventual control.
De asemenea, am vazut in HG care reglementeaza diurna si cheltuielile de deplsare ale angajatilor(ceea ce ma nedumerste, pt ca ma aflu in cazul unui PFA, deci nu al unui salariat), am vazut ca se pot deconta cheltuieli cu cazarea in limita a 30 ron.noapte, in cazul in care nu exista documente (facturi, chitante, emise pe numele firmei) care sa dovedeasca ca s-a achitat cazarea intr-o deplasare. Procedeaza cineva la o asemnea decontare? Se considera cheltuiala deductibila? pt ca in Codul Fiscal nu am vazut sa scrie despre acesti 30 ron niciunde.
Mutlumesc anticipat tuturor celor care imi vor raspunde
Chiar nimeni nu se gaseste intr-o asemenea situatie?
am gasit niste postari pe forum in legatura cu diurna la PFA, dar nu m-am lamurit daca in cazul in care a avut cineva(PFA) control de la finante a fost ok sa se prezinte un ordin de deplasare completat pe verso cu diurna acordata persoanei titulare a PFA. A Avut cineva ceva de comentat?
Va rog, pe cei care v-ati decontat diurna, sa imi spuneti si mie cum ati procedat astfel incat sa fie totul perfect la un eventual control.
De asemenea, am vazut in HG care reglementeaza diurna si cheltuielile de deplsare ale angajatilor(ceea ce ma nedumerste, pt ca ma aflu in cazul unui PFA, deci nu al unui salariat), am vazut ca se pot deconta cheltuieli cu cazarea in limita a 30 ron.noapte, in cazul in care nu exista documente (facturi, chitante, emise pe numele firmei) care sa dovedeasca ca s-a achitat cazarea intr-o deplasare. Procedeaza cineva la o asemnea decontare? Se considera cheltuiala deductibila? pt ca in Codul Fiscal nu am vazut sa scrie despre acesti 30 ron niciunde.
Mutlumesc anticipat tuturor celor care imi vor raspunde
Chiar nimeni nu se gaseste intr-o asemenea situatie?
depozitare
19 October 2009 - 11:33 PM
Buna ziua,
Un SRL neinregistrat in scopuri de TVA in Romania incheie un contract cu o firma din Slovenia inregistrata in scopuri de TVA.
Obiectul contractului : SRL romanesc depoziteaza marfa pe care firma din Slovenia o trimite in Romania. Din acest depozit, marfa pleaca la diversi clienti(firme romanesti inregistrate in scopuri de TVA).
Firma din Slovenia emite factura de livrare direct pe numele clientilor romani.
Intrebare : se considera livrare intracomunitara, livrarea din Slovenia in Romania(la clientul final) chiar daca pe documentul de transport se mentioneaza locul destinatiei= locul depozitului ?
In contabilitatea SRL romanesc se inregistreaza marfa primita in depozit, extracontabil doar ? Nu stiu ce document ar putea servi pt a livra marfa clientului din Romania din depozitul din Romania…
SRL romanesc trebuie inregistrat in scopuri de TVA in Romania ?
Ma gandesc ca situatia e asemanatoare cu cea a depozitleor logistice care exista in Romania si care primesc marfa din toate colturile Europei si o trimit mai departe la clienti din Romania. Doar ca nu stiu cum sa interpretez. Mutlumesc pt ajutor.
Un SRL neinregistrat in scopuri de TVA in Romania incheie un contract cu o firma din Slovenia inregistrata in scopuri de TVA.
Obiectul contractului : SRL romanesc depoziteaza marfa pe care firma din Slovenia o trimite in Romania. Din acest depozit, marfa pleaca la diversi clienti(firme romanesti inregistrate in scopuri de TVA).
Firma din Slovenia emite factura de livrare direct pe numele clientilor romani.
Intrebare : se considera livrare intracomunitara, livrarea din Slovenia in Romania(la clientul final) chiar daca pe documentul de transport se mentioneaza locul destinatiei= locul depozitului ?
In contabilitatea SRL romanesc se inregistreaza marfa primita in depozit, extracontabil doar ? Nu stiu ce document ar putea servi pt a livra marfa clientului din Romania din depozitul din Romania…
SRL romanesc trebuie inregistrat in scopuri de TVA in Romania ?
Ma gandesc ca situatia e asemanatoare cu cea a depozitleor logistice care exista in Romania si care primesc marfa din toate colturile Europei si o trimit mai departe la clienti din Romania. Doar ca nu stiu cum sa interpretez. Mutlumesc pt ajutor.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: iulie012006
- Regulament