Buna,
Am o societate care vinde produse pe internet. Cumparatorii platesc intr-un alt sistem decat cel bancar (nu stiu daca e voie sa-i spun numele aici). Este un sistem paralel, care pastreaza banii si ii vireaza in contul bancar la cerere. Emite la fiecare sfarsit de luna cate un extras. In ce cont ar trebui sa trec fiecare incasare?
Merci de sfat!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: micha08
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 66 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (57 postari)
- Vizualizari: 3662
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
micha08 nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Inregistrare incasare prin internet
21 May 2012 - 12:25 PM
inregistrare CIM nou in REVISAL
07 February 2011 - 04:53 PM
Buna ziua,
Spuneti-mi, va rog, cum ar trebui procedat sa pot inregistra on-line un contract de munca nou, incheiat astazi?
Spuneti-mi, va rog, cum ar trebui procedat sa pot inregistra on-line un contract de munca nou, incheiat astazi?
PLATA IMPOZIT DIN VANZARE IMOBIL PT PFA
19 July 2010 - 01:45 PM
Buna ziua,
Firma noastra va cumpara un imobil de la o PFA. Mentionez ca doamna care are acest PFA, a construit mai multe imobile. Cat va plati PFA-ul impozitul pentru aceasta vanzare. Va plati si TVA? Aceste detalii ne-ar ajuta foarte mult in negociere.
Multumesc anticipat!
Firma noastra va cumpara un imobil de la o PFA. Mentionez ca doamna care are acest PFA, a construit mai multe imobile. Cat va plati PFA-ul impozitul pentru aceasta vanzare. Va plati si TVA? Aceste detalii ne-ar ajuta foarte mult in negociere.
Multumesc anticipat!
Achizitie apart.pt.birou prin credit ipotecar
09 July 2010 - 09:58 AM
Buna ziua!
Firma la care lucrez ar vrea sa achizitioneze un apartament pentru birouri. Vanzatorul este o persoana fizica care detine intreaga cladire (nou construita). Achizitionarea se face printr-un credit ipotecar, plus o diferenta ce va fi achitata de catre firma noastra in rate catre proprietar. Valoarea total este de 50.000 Euro(spre exemplu). Banca ii va da proprietarului, sa zicem, suma de 30.000 Eur urmand ca suma de 20.000 Euro sa fie achitata de catre firma noastra in rate de 2000 Euro, termen de 10 luni. LA banca se va plati o rata lunara de 1000 Euro.
Ma puteti ajuta, va rog, cu inregistrarile contabile care trebuie facute?
Multumesc anticipat pentru ajutor!
Firma la care lucrez ar vrea sa achizitioneze un apartament pentru birouri. Vanzatorul este o persoana fizica care detine intreaga cladire (nou construita). Achizitionarea se face printr-un credit ipotecar, plus o diferenta ce va fi achitata de catre firma noastra in rate catre proprietar. Valoarea total este de 50.000 Euro(spre exemplu). Banca ii va da proprietarului, sa zicem, suma de 30.000 Eur urmand ca suma de 20.000 Euro sa fie achitata de catre firma noastra in rate de 2000 Euro, termen de 10 luni. LA banca se va plati o rata lunara de 1000 Euro.
Ma puteti ajuta, va rog, cu inregistrarile contabile care trebuie facute?
Multumesc anticipat pentru ajutor!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: micha08
- Regulament