Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
micha08 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


micha08

Inregistrat la: 08 Aug 2006
Offline Ultimul click: Private
-----

Topicele mele

Inregistrare incasare prin internet

21 May 2012 - 12:25 PM

Buna,

Am o societate care vinde produse pe internet. Cumparatorii platesc intr-un alt sistem decat cel bancar (nu stiu daca e voie sa-i spun numele aici). Este un sistem paralel, care pastreaza banii si ii vireaza in contul bancar la cerere. Emite la fiecare sfarsit de luna cate un extras. In ce cont ar trebui sa trec fiecare incasare?
Merci de sfat!

inregistrare CIM nou in REVISAL

07 February 2011 - 04:53 PM

Buna ziua,

Spuneti-mi, va rog, cum ar trebui procedat sa pot inregistra on-line un contract de munca nou, incheiat astazi?

PLATA IMPOZIT DIN VANZARE IMOBIL PT PFA

19 July 2010 - 01:45 PM

Buna ziua,
Firma noastra va cumpara un imobil de la o PFA. Mentionez ca doamna care are acest PFA, a construit mai multe imobile. Cat va plati PFA-ul impozitul pentru aceasta vanzare. Va plati si TVA? Aceste detalii ne-ar ajuta foarte mult in negociere.
Multumesc anticipat!

Achizitie apart.pt.birou prin credit ipotecar

09 July 2010 - 09:58 AM

Buna ziua!
Firma la care lucrez ar vrea sa achizitioneze un apartament pentru birouri. Vanzatorul este o persoana fizica care detine intreaga cladire (nou construita). Achizitionarea se face printr-un credit ipotecar, plus o diferenta ce va fi achitata de catre firma noastra in rate catre proprietar. Valoarea total este de 50.000 Euro(spre exemplu). Banca ii va da proprietarului, sa zicem, suma de 30.000 Eur urmand ca suma de 20.000 Euro sa fie achitata de catre firma noastra in rate de 2000 Euro, termen de 10 luni. LA banca se va plati o rata lunara de 1000 Euro.
Ma puteti ajuta, va rog, cu inregistrarile contabile care trebuie facute?
Multumesc anticipat pentru ajutor!

Cometa SQL