Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Cristina Tarus - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Cristina Tarus

Inregistrat la: 14 Nov 2006
Offline Ultimul click: Mar 12 2015 02:34 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:stagiu anul III

04 May 2010 - 06:55 PM

Vezi postareacamena, la May 4 2010, 09:20 AM, a spus:

Multumim Cristina!

Mai am si eu o rugaminte la tine, daca ma poti ajuta cu o lucrare la expertiza contabila cu studiu de caz, am tot intrebat pe aici, dar nimeni nu raspunde. Daca ma poti ajuta o sa-ti scriu adresa de mail.

Multumesc frumos!

nu am asa ceva
imi pare rau

In topicul:stagiu anul III

03 May 2010 - 11:04 PM

v-am atasat aici toata tema mea rezolvata

referatul vi-l pot da pe mail daca aveti nevoie

In topicul:stagiu anul II

03 May 2010 - 10:54 PM

Vezi postareamussette, la Apr 27 2010, 08:03 PM, a spus:

Vezi postareamarce52003, la Oct 27 2009, 10:33 PM, a spus:

Va rog foarte mult daca ma poate ajuta cineva si pe mine cu rezolvarile la probl. urmatoare:

Activitatea Departamentului Resurse umane presupune:
a) Respectarea legislatiei si reglementarilor in vigoare precum si a politicilor companiei;
b) Mentinerea de inregistrari care demonstreaza respectarea legilor si reglementarilor
c) Asigurarea confidentialitatii din cadrul Departamentului Resurse umane;
d) Asigurarea productivitatii muncii la un nivel acceptabil;
e) Angajarea unui numar sufficient si adcvat calificat de personal;
f) Asigurarea ca personalul este pregatit adecvat in scopul indeplinirii responsabilitatilor corespunzatoare;
g) Asigurarea ca personalul primeste informatii cu privire la performantele lor si la dezvoltarea carierei.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

Riscurile posibile ce pot să apară :
a) neconcordante între atribuții și competența profesională;
b) neconformitatea cu legile, regulamentele, regulile și politicile specifice;
c) nerespectarea confidențialității informațiilor;
d) caracterul incomplet și inexact al operațiilor și documentațiilor;
e) modul profesional de abordare a informațiilor financiare;
f) nerespectarea atributiilor din fisa postului
g) suprasolicitarea personalului
h) nerespectrarea normelor privind securitatea muncii

Proceduri de control intern care pot diminua apariția riscurilor:
- Atribuțiile entității pot fi realizate numai dacă sunt cunoscute de salariați și aceștia acționează concertat;
- Fiecare salariat are un rol bine definit în entitatea publică, stabilit prin fișa postului;
- Sarcinile sunt încredințate și rezultatele sunt comunicate numai în raportul manager ? salariat ? manager (șef ? subaltern ? șef);
- Managerul trebuie să susțină salariatul în îndeplinirea sarcinilor sale.
- Managementul entității publice va comunica tuturor angajaților care sunt sarcinile entității, rezultate din actul normativ de organizare și funcționare. Totodată, se va îngriji că aceste sarcini să se regăsească în Regulamentul de organizare și funcționare a entității publice, la care să aibă acces toți salariații. Se vor întocmi și se vor actualiza, ori de câte ori necesitățile o vor cere, fișele postului pentru toți funcționarii publici și personalul contractual din entitatea publică. Aceasta este o obligație permanentă a fiecărui nivel de management.
- Managerul asigură ocuparea posturilor de către persoane competente, cărora le încredințează sarcini potrivit competențelor și asigură condiții pentru dezvoltarea capacității profesionale a salariatului.
- Managerul și salariații au acele cunoștințe, abilități și experiența care fac posibilă îndeplinirea eficientă și efectivă a sarcinilor;
- Competența angajaților și sarcinile încredințate trebuie să se afle în echilibru permanent, stabil. Acțiuni pentru asigurarea acestuia:
a) definirea cunoștințelor și deprinderilor necesare pentru fiecare loc de muncă;
b) conducerea interviurilor de recrutare, pe baza unui document de evaluare definit;
c) identificarea planului de pregătire de bază a noului angajat, încă din timpul procesului de recrutare;
d) revederea necesităților de pregătire, în contextul evaluării anuale a angajaților și urmărirea evoluției carierei;
e) asigurarea faptului că necesitățile de pregătire identificate sunt satisfăcute;
f) dezvoltarea capacității interne de pregătire, complementară formelor de pregătire externe entității publice;
g) definirea politicii de pregătire / mobilitate;
h) se verifică dacă se respectă programul de lucru, norma de lucru.
- Performanțele angajaților se evaluează cel puțin o dată pe an și sunt discutate cu aceștia de către realizatorul raportului;
- Competența și performanța trebuiesc susținute de instrumente adecvate, care includ tehnica de calcul, software-urile, brevetele, metodele de lucru etc.;
- Se verifică listele de pontaj, întocmirea corectă a statelor de plată și a celorlalte documente privind asigurările sociale.



1. Din contul de profit și pierderi al societă?ii din exerci?iul precedent se cunosc următoarele informa?ii:

Indicator u.m.
Cheltuieli de exploatare platibile 1500
Amortizare 100
Cheltuieli cu dobânzi 200
Impozit pe profit 60
Să se calculeze și să se interpreteze ratele de solvabilitate și cele de rentabilitate pentru întreprindere.



1. Activitatea de dezvoltare a tehnologiei in cadrul unei entitati presupune:
a) Identificarea tehnologiilor existente sau dezvoltarea unei noi tehnologii in vederea satisfacerii cererii reclamate de studiile de marketing;
b) Mentinerea unui nivel inalt al cunoasterii legate de dezvoltarea actuala a tehnologiilor care ar putea afecta entitatea;
c) Asigurarea ca dezvoltarea tehnologiilor este in spiritual sustinerii licentelor sau patentelor existente;
d) Repartizarea resurselor pentru cele mai eficiente proiecte.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.


2. Activitatea Departamentului Resurse umane presupune:
a) Respectarea legislatiei si reglementarilor in vigoare precum si a politicilor companiei;
b) Mentinerea de inregistrari care demonstreaza respectarea legilor si reglementarilor ;
c) Asigurarea confidentialitatii din cadrul Departamentului Resurse umane;
d) Asigurarea productivitatii muncii la un nivel acceptabil;
e) Angajarea unui numar sufficient si adcvat calificat de personal;
f) Asigurarea ca personalul este pregatit adecvat in scopul indeplinirii responsabilitatilor corespunzatoare;
g) Asigurarea ca personalul primeste informatii cu privire la performantele lor si la dezvoltarea carierei.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.



5. Societatea Stirex SA, auditată de dumneavoastră, a achiziționat la 1 iulie 2003 un ansamblu imobiliar spre renovare și a efectuat următoarele cheltuieli:
prețul de cumpărare al terenului ................................... 30.000 lei
prețul de cumpărare al construcției ............................. 125.000 lei
taxe de înregistrare ....................................................... 12.000 lei
alte cheltuieli cu actele....................................................... 800 lei
onorarii notar .................................................................. 1.500 lei
(din care TVA 240 lei)
comisioane ..................................................................... 1.800 lei
(din care TVA 290 lei)
cheltuieli arhitecți ........................................................... 3.600 lei
(din care TVA 575 lei)
cheltuieli renovare ........................................................ 85.000 lei
(din care TVA 13.500 lei)

Societatea a înregistrat în cheltuielile perioadei suma de 90.095 lei, la terenuri 30.000 lei și la construcții 125.000 lei. Care este suma corectă ce trebuia contabilizată în cheltuielile perioadei?




6. O întreprindere prezint? caracteristicile urm?toare:
? capitaluri investite de actionari si creditori: 1.000 milioane u.m.;
? rentabilitate minim? cerut? de la capitalurile investite pe piat?: 7,5%;
? rentabilitate asteptat? (previzional?) a capitalurilor investite în afacere: 10%.
S? se calculeze goodwill-ul întreprinderii pe baza ipotezelor: superprofitul va creste cu o rat? anual? constant? de 5% pe un orizont de prognoz? de 10 ani.


mersi anticipat!
BUNA, MARCE52003,

MA NUMESC ALINA COMSA, SUNT DIN CTA SI AM VAZUT CA AI AVUT ANUL TRECUT IN LUCRAREA TA MAI MULTE PROBLEME CARE LE AVEM SI NOI ACUM LA CTA.

TE DERANJEZ CU MAREA RUGAMINTE DACA IMI POTI TRIMITE SI MIE PE EMAIL LUCRAREA TA ... MI-AI FI DE MARE AJUTOR ... PT. CA TREBUIE SA O PREDAM PANA PE 15.05.10

email: alina_comsa_rcs@yahoo.com

CU MII DE MULTUMIRI,

ALINA COMSA

DE EXP MA INTERESA IN MOD SPECIAL:

1. Din contul de profit și pierderi al societă?ii din exerci?iul precedent se cunosc următoarele informa?ii:

Indicator u.m.
Cheltuieli de exploatare platibile 1500
Amortizare 100
Cheltuieli cu dobânzi 200
Impozit pe profit 60
Să se calculeze și să se interpreteze ratele de solvabilitate și cele de rentabilitate pentru întreprindere.

In topicul:probleme stagiari an 1

28 April 2010 - 06:15 PM

Vezi postareamariana07, la Apr 28 2010, 11:10 AM, a spus:

pct. 12 din Normele la Codul Fiscal (HG 44/2004) :
"Exemple de elemente similare veniturilor:
- diferentele favorabile de curs valutar, rezultate in urma evaluarii creantelor si datoriilor in valuta, inregistrate in evidenta contabila in rezultatul reportat, ca urmare a retratarii sau transpunerii;
- rezervele din reevaluarea mijloacelor fixe, potrivit prevederilor art. 22 alin. (5) si alin. (5.1) din Codul fiscal;
- castigurile legate de vanzarea sau anularea titlurilor de participare proprii dobandite/rascumparate.
Exemple de elemente similare cheltuielilor:
- diferentele nefavorabile de curs valutar, rezultate in urma evaluarii creantelor si datoriilor in valuta, inregistrate in evidenta contabila in rezultatul reportat, ca urmare a retratarii sau transpunerii;
- cheltuiala cu valoarea neamortizata a cheltuielilor de cercetare si dezvoltare si a mijloacelor fixe de natura obiectelor de inventar care a fost inregistrata in rezultatul reportat. In acest caz, cheltuiala este deductibila fiscal pe perioada ramasa de amortizat a acestor imobilizari, respectiv durata initiala stabilita conform legii, mai putin perioada pentru care s-a calculat amortizarea. In mod similar se va proceda si in cazul obiectelor de inventar, baracamentelor si amenajarilor provizorii trecute in rezultatul reportat cu ocazia retratarii situatiilor financiare anuale;
- diferentele nefavorabile dintre pretul de vanzare al titlurilor de participare proprii si valoarea lor de dobandire/rascumparare, inregistrate la data vanzarii titlurilor respective.
Veniturile si cheltuielile generate de evaluarea ulterioara si executarea instrumentelor financiare derivate, inregistrate potrivit reglementarilor contabile, sunt luate in calcul la stabilirea profitului impozabil."


Multumim pentru ajutor!

In topicul:probleme stagiari an 1

27 April 2010 - 11:56 PM

Buna,

daca ai rezolvarea acestei prbeleme te rog da-mi-o si mie

Fiscalitate:
4.Care este sfera de cuprindere a elementelor similar veniturilor si a elementelor similare cheltuielilor in vederea determinarii impozitului pe profit. Dati unele exemple in urma carora pot rezulta elemente similar veniturilor si cheltuielilor


crina_tarus@yahoo.com
Multumesc.

Cometa SQL