Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nicolaitza - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


nicolaitza

Inregistrat la: 30 Nov 2006
Offline Ultimul click: Feb 09 2014 09:11 PM
-----

Topicele mele

returnare incasare de la client

26 August 2009 - 08:11 PM

Daca ma poate ajuta cineva in urmatoarea situatie ii multumesc foarte mult:
-o societate ce se ocupa cu gazduire site-uri intentioneaza sa returneze dupa 3 luni banii clientului daca acesta este nemultumit de serviciul prestat.Ce inregistrari contabile ar trebui facute?

TVA administrare pagini WEB

24 August 2009 - 11:14 AM

As dori daca ma poate ajuta cineva cu o lamurire referitoare la administrarea paginilor web.Societatea are ca obiect de activitate prelucrarea datelor,administrarea paginilor web si activitati conexe.Si anume ,gazduieste site-uri in state din U.E si in SUA.Consider ca este o prestare de servicii.Intrebarea mea este referitoare la TVA in momentul facturarii.Taxare inversa pentru persoanele impozabile inregistrare in scopuri de tva din statele membre si facturare cu tva pentru cele din afara UE.Este corect?

consultanti bancari "inventivi"

07 June 2008 - 08:16 PM

Dragii mei colegi contabili,hai sa va povestesc eu ceva tare de tot.Primesc un mail de la itm ca la doua din firmele la care tinem contabilitatea sunt probleme cu comisionul itm ,ca ar avea de recuperat niste sume .Il sun pe inspectorul respectiv si ce aflu?Ca prin 2006,dragii de administratori au avut si ei nevoie de credite.Cu salariul minim pe economie nu se putea.Asa ca domnii consultanti de la banca au gasit solutia.Le-au depus niste acte aditionale de marire de salariu,pe perioada cat au avut nevoie ca sa obtina creditul,fara sa ni se aduca la cunostinta si noua.Au gandit ei ca se face dupa aceea revenirea la salariul minim si nu e cazul sa aflam.Sunt foarte revoltata.Ca trebuie sa muncim acum la rectificative si toate cele nu conteaza,ci faptul ca toate magariile se fac cu ajutorul celor de la itm.Eu nu pot sa depun un contract sau un act aditional retroactiv.Clientii nostri au reusit.Si ce e mai grav?Ca la unul dintre ei s-a depus un act aditional la o persoana fara sa existe contract de munca.Este peste puterea mea de intelegere.Ce sa-i rectific acelei persoane?Solutia" lor",a celor implicati?Au luat "frumos"R.U.C au trecut control la zi cu proces verbal cu tot si s-a rezolvat.......Este normal?La ghiseu cand te duci sa depui ceva,de abia asteapta sa-ti gaseasca ceva in neregula ca sa-ti dea documentele inapoi.Si-apoi la un control ,pentru orice neregula contabilul este de vina.Ce parere aveti ?A mai trecut careva prin asa ceva?
Astept pererile voastre.

facilitati pentru cantine

14 March 2008 - 09:25 PM

Ma poate ajuta si pe mine cineva in urmatoarea situatie?Un service auto a deschis o cantina pentru a servi masa ,angajatii proprii.Intrebarea mea este cum se inregistreaza facturile de produse alimentare necesare pregatirii mancarii si cum descarc aceste produse ?Am auzit ca ar exista niste facilitati pentru cantine.Stie cineva despre legislatia pe aceasta tema?Astept un raspuns de la cunoscatori.Va multumesc.

Cometa SQL