Buna,
Am tot cautat prin forum sa ma lamuresc, dar nu am gasit nimic. Sper sa ma puteti ajuta.
Am un contract de instalare sisteme de securitate in valoare de 971 euro + TVA. Intelegerea a fost ca se va plati in rate. Firma respectiva mi-a emis 3 facturi (in lei) in care era facturat rata 1, 2, si 3. Dupa ultima factura de rata 3, in decembrie, asteptam sa-mi factureze sistemul de securitate in sine, ca sa pot sa-l trec pe imobilizari, eu inregistrand ratele respective in 471. Az5 a0 s4nat sa vad ce se intampla de nu imi trimit factura si am primit un raspuns ciudat, zic eu, ca eu au considerat ca mi-au dat un credit si ca de ce nu am inregistrat in 167. Va rog sa ma lamuriti si pe mine, pot inregistra in conta doar pe baza contractului de instalare? Mie nu mi se pare corect. Contractul e o intelegere intre parti nu un document fiscal.
Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie si rog moderatorii sa il mute daca este cazul.
camilucaci
Inregistrat la: 12 Jan 2007Offline Ultimul click: Apr 07 2016 02:50 PM