Buna ,
Si eu sunt in aceasi situatie, am inchiriat de la o persoana fizica un spatiu ptr depozit si birouri ca punct de lucru, inchirierea s-a facut pe baza unui contract pe o perioda de 2 ani, inregistrat la adm . financiara . Toate utilitatile sunt pe numele proprietarului iar in contract se specifica foarte clar ca acestea vor fi suportate direct de catre chirias .La inceput am tot intrebat pe unii, altii cum sa procedez cu Tva-ul ,cheltuiala, plata- parerile au fost impartite si nu m-a lamurit nimeni. Intr-o zi m-am dus la metodologie la Adm financiara cu contractul de inchiriere si am expus situatia, cei de acolo au spus ca in cazul in care in contract se specifica exact utilitatile ce vor fi platite direct de chirias la furnizor, acestea pot fi trecute la ch deductibile si TVA-ul este deductibil . Eu asa am procedat pana acuma, dar in cazul unui control nu se stie cum interpreteaza, si m-am gandit sa fac si o adresa in scris sa primesc raspuns negru pe alb, atunci nimeni nu are ce comenta.
Lecxus
Inregistrat la: 19 Jan 2007Offline Ultimul click: Aug 05 2012 06:37 PM