Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Diana TM - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Diana TM

Inregistrat la: 23 Jan 2007
Offline Ultimul click: Nov 09 2013 01:33 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:concediu medical - topic 2007-2010

15 September 2009 - 09:53 PM

Buna seara,

Am preluat o firma noua si am o nelamurire in legatura cu un concediu medical pt TBC. Angajatul a adus concediul medical pt febr si martie si s-a inregistrat, iar pt aprilie si mai pt ca nu a avut stampila de la medicul de familie, fosta contabila l-a trecut in concediu fara plata.
Eu am preluat acum si actele nu sunt facute incepand cu luna iunie. Angajatul a continuat sa aduca concediu medical si in iunie si in iulie fiind "cu continuare".
Ce pot face ca sa fie totul in regula? Sa fac rectificative pt luna apr, mai? Daca nu le inregistrez (angajatul s-a inteles probabil cu angajatorul) ar putea face verificare incruscisata? Ce pericol ar fi?
Va rog daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
Multumesc anticipat!

In topicul:Completare RJIP

28 July 2009 - 09:50 PM

Total plati prin casa catre persoane juridice 100 mil lei pe zi ( in acest plafon se includ si avansurile acordate salariatilor spre decontare)
Plati catre o singura persoana juridica max.50 mil lei pe zi. Atentie ! Daca factura furnizorului respectiv este mai mare de 50 mil lei ,nu ai voie sa platesti decat o singura transa de 50 mil cu numerar , restul trebuie achitat obligatoriu cu instrumente de plata fara numerar( cec,op),sau prin depunere de numerar direct la banca ,in contul furnizorului.
Plafonul maxim de 100 mil lei plati cu numerar poate fi depasit doar pentru plata salarii sau plati catre persoane fizice .
Lege 507/17.11.04 cu modificarile ulterioare

In topicul:RJ de incasari si plati VS Jurnal de vanzari / cumparari

27 July 2009 - 11:04 PM

Buna seara,

In urma citirii Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre pf care au calitatea de contribuabil, m-am mai lamurit. Am un cmi (stomatologic) si am cateva intrebari:

1. este obligatoriu intocmirea NIR, bon de consum, fisa de magazie?

2. am intocmit Fisa pt operatiuni diverse pt:
- chelt integral deductibile
- chelt nedeductibile
-chelt cu rata de capital (pt un credit auto) (ce era deductibil pana la 01.05.09)
- chlet cu dob af creditului auto
La sfarsitul fiecarei luni, preiau in Jurnalul pt operatiuni diverse pt cheltuieli, totalul din fisele pt operatiuni diverse, dar numai partea deductibila.
E ok cum fac?

3. In RJIP se tec toate cheltuielile efectuate cash sau prin banca deductibile si nedeductibile? Eu asa am facut, iar la sfarsitul anului ma folosesc de fise pt calcul impozit. Procedez corect?

Multumesc!

Cometa SQL