Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
catalina ciopata - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


catalina ciopata

Inregistrat la: 01 Feb 2007
Offline Ultimul click: Sep 06 2018 12:59 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Inregistrare platitor TVA conf. ordin ANAF 112/2015

16 October 2015 - 05:46 PM

La interviu au fost solicitate:
1.acte de studii administrator, cand am completat declaratia mi-a spus liceale, cand am cerut diploma nu mi-a dat nimic, deci nu exista;
2.documente pentru sumele declarate ca venituri pentru asociati si administrator, am prezentat adeverinte de venit eliberate de firmele din Italia unde au principalele afaceri, dar adeverintele au fost pentru anul 2014, nu pentru ultimele 12 luni. Am sugerat sa aduc altele, dar n-au acceptat;
3.declaratia 150+contract contabil, desi erau depuse in dosar, le-am prezentat din nou;
4.contracte cu clientii, am dus contracte;
5.plan de afaceri, nu am prezentat pentru ca in legislatie la momentul respectiv nu se cerea, si mi s-a parut inutil, din moment ce depaseam un plafon, nu eram nou infiintat;
In concluzie nu am avut acte de studiu pentru administrator, si adeverintele au fost pe 2014, voiau 6 luni 2015+6luni2014. Atunci mi s-a spus ca dosarul va ajunge la Antifrauda, si am crezut ca e o gluma.
Acum trei saptamani s-a prezentat Antifrauda la sediu (locuinta personala a varului unuia dintre asociati), nu era nimeni de la firma, actele erau toate la mine pentru ca am fost mandatata cu procura pentru rezolvarea inregistararii tva. Dupa cateva ore de parlamentari la telefon cu domnii de la ANAF si proprietarul sediului, am stabilit sa ne vedem dupa doua zile la sediu pentru prezentarea documentelor.
S-a verificat sediul, spatiul este pus la dispozitia firmei cu tot cu mobilier, dar nu se specifica asta in contractul de comodat, era un contract tip. Poate asta a parut altfel, pentru ca s-a insistat pe sediu. Au cerut explicatii despre activitatea firmei, au cerut facturi, extrase de cont, jurnale de cumparari si vanzari. Activitatea firmei este de punere la dispozitie de personal, lucreaza numai cu clienti din UE, incasarile se fac numai prin banca, salariile se platesc numai prin banca, cu numerar nu se plateste decat un registru, ceva minor. Nu exista bani ridicati din firma, administratorul nu este platit de firma, este remunerat de firma domnilor din Italia. Clientii erau firme diferite, nu firmele lor, nu au alte firme in Romania, nu au avut, platesc taxele pe 10-16 ale lunii, niciodata nu asteapta pana la scadenta. Nu exista solduri vechi de clienti neincasati, cred ca este cea mai curata firma din cate lucrez.
Nu ma ajuta cu nimic calitatea de platitor tva, pentru ca se factureaza doar in Ue, dar nu se stie niciodata, si apoi sunt nelamurita de ce au refuzat inregistrarea, nu am primit nicio explicatie.
Va multumesc pentru sfaturile dumneavoastra si pentru atentia acordata subiectului!

In topicul:Inregistrare platitor TVA conf. ordin ANAF 112/2015

14 October 2015 - 02:56 PM

Salutare tuturor!

tocmai am primit decizia de anulare platitor de tva, am depasit plafonul in iunie, de la 01.07.2015 am fost platitor, am primit certificatul. In urma verificarilor 088, interviu ANAF, si control ANAF antifrauda, au decis anularea calitatii de platitor tva. Nu stiu de ce, n-am primit nici-o explicatie, dar firma nu justifica intentia de a desfasura activitati sub sfera tva... Asociatii italieni, administratorul fara studii, o firma cu taxele platite la zi cu o cifra de afaceri pana acum de aproape 100000euro. Este posibil?
Sunt total debusolata, nu stiu ce sa fac? Sa depun din nou 088? Cineva m-a sfatuit sa fac o adresa prin care sa solicit explicit motivele respingerii, dar nu stiu daca voi primi vreo explicatie , poate doar "conform art..."

Cometa SQL