Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CLEO - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


CLEO

Inregistrat la: 06 Feb 2007
Offline Ultimul click: Apr 24 2020 03:06 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Perioada TVA

15 April 2016 - 08:51 PM

Da, amenda este de 250 ron daca o platesti pe loc. saptamana trecuta am platit-o si eu pt aceeasi speta, am uitat sa fac pana pe 15 ianuarie trecerea la tva trimestrial. In plus depasisem termenul si la trecerea la microinteprindere, ca atare am platit amenda doi in unu....adica 250 am platit si pt tva si pt micro- pt ca era vorba de mentiuni pe acelasi formular, 010 !

In topicul:Certificat digital pt. CUI diferit

08 April 2016 - 04:04 PM

Probabil nu este 150 corect intocmita, cu un certificat electronic puteti semna pt oricate firme doriti!!

D 150 trebuie facuta in numele firmei care are semnatura electronica. Daca doriti sa semnati dvoastra personal, atunci trebuie sa va faceti personal certificat electronic!

In topicul:balanta/bilant de lichidare

19 November 2013 - 04:26 PM

Cred ca aveti de fapt ct 455 (sume dator asociati), nu 4451,nu?

daca am dreptate, ar veni cam asa:

1. Amortizare ch constituire: 6811= 2801 966
2. Scoatere din activul ppatrimonial ch constit : 2801= 201 966 > se soldeaza ct 201

3. Restituire partiala asociati (ca sa lichidati casa): 4551= 5311 8 > faceti Dispozitie plata
4. Asociatii renunta la creditul acordat: 4551= 758 1509 (diferenta dintre 1517 - 8 lei dati prin casa)

5. inchidere conturi ch+venit : 121 = 6811 966
758 = 121 1509
In acest stadiu cred ca ar tb sa inchideti si sa faceti bilantul intermediar; soldurile ramase ar fi : DB: 4424 66 CR: 1012 200
117 677 121 543
Dupa care balanta si Bilantul de Inchidere (aveti grija data la acestea trebuie sa fie data in care apare in Monitor Hotararea AGA de lichidare):

Nota contabila aferenta procedurii de lichidare:

1 Recuperare pierdere ani anterioara: 121 = 117 543
2. Operatiuni legate de capital si inchiderea ct de pasiv:
1012 = 117 134
1012 = 4424 66
>>> solduri zero
se listeaza Bilantul F10+F20 pt Registru, nu vor altceva din bilant; la Adtie nu cer Bilant de lichidare (cel putin la Constanta, eu am depus chiar ieri un dosar)


sper ca nu am gresit ceva....
succes!

In topicul:Ordin 1100/14.05.2010

21 May 2010 - 10:12 AM

Vezi postareachitilin, la May 19 2010, 08:17 PM, a spus:

Pe site-ul ministerului de finante a aparut Ordinul 1100/14.05.2010 prin care toate institutiile publice trebuie sa raporteze pana la data de 21.05.2010, in baza unei aplicatii realizate de minister, o situatie cu toate salariile aflate in plata la data de 31.12.2009 si la 30.04.2010. Situatia trebuie completata pentru fiecare angajat in parte, dupa CNP-ul lui. Situatia trebuie sa cuprinda toate drepturile salariale (de la salariul de incadrare pana la orice spor aplicat la acesta). Diferenta dintre situatia la 31.12.2009 si cea de la 30.04.2010 este ca trebuie introduse (in centralizatorul pe 2010) gradatia conform Legii 330 precum si functia, asa cum apare ea in anexele la lege. In functie de aceste lucruri trebuie trecut, la aprilie 2010, noul salariul de baza dupa reincadrarea angajatilor. Eu nu am inteles nimic. Calculam noi, in functie de coeficientii din lege, noul salariu de baza? Stiu lucru asta trebuia facut de la 01.01.2011.
Situatia este criminala. Te ia durerea de cap :frusty: .
Aceasta situatie trebuie depusa de fiecare institutie publica la unitatea de trezorerie unde isi are deschise conturile.
Noi astazi am aflat, dar la trezorerie nu stiau nimic. Au inceput sa dea telefoane cand am intrebat unde se depune.

Daca vreti sa aflati despre marea minune intrati pe www.mfinante.gov.ro.

Daca are cineva mai multe informatii as vrea sa discutam pentru a ne lamuri cat de cat.

Bafta multa
Reincadrarea trebuie facuta conform legii 330/2009 dar ca si functie si gradatie in funcie de vechime respectiv grad dar salariul trebuie sa fie egal in 2010 cu cel din 2009, cu exceptia celor care au trecut la o alta transa de vechime.Iar din 2011 sau cind s-o aplica se calculeaza salariul conform indicilor din 330.eu am transmis-o ieri azi e ultima zi!!!succes!

In topicul:Control Adm. Fin.

12 January 2010 - 10:49 PM

Daca nu ai ati avut niciodata control, se cface controlul pe ultimii 5 ani. Cel putin asa am avut eu in 2008, mi sa facut controlul incepand cu 2003.Se cer toate reg jurnal cumparari si vanzari, facturile emise ,declaratiile lunare, balantele si toate celelalte dosare in care aveti facturile primite. se bifeaza pozitiile din jurnale sa dea cu toate documentele emise , respectiv primite, modul de deducere a TvA. Este destul de stresant controlul pt ca de regula, stau mai mult, pt ca vin in fiecare zi cate 3/4 ore, la ore diferite, dupa cum au ei programul, si din aceasta cauza se lalaie f mult. Daca in contabilitate aveti actele ok, adica daca declaratiile dau cu balantele>Reg jurnal, ar trebuii sa mearga relativ usor. daca mai au obiectii referitor la modul de deducere al TVA ului, vor calcula eventualele diferente pe care le scad/adauga, dupa caz la suma pe care ati cerut-o dvstra.D

Cometa SQL