Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
van - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


van

Inregistrat la: 31 Mar 2007
Offline Ultimul click: Jan 27 2013 11:02 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:decl. 101 / depunere 2011

05 January 2011 - 10:29 PM

(Daca preconizati ca definitivarea calculelor va avea loc la 25.04.2011. declarati prin D.100 imp.profit trim.IV = imp. (minim sau nu - il inscrieti la datorat ca in anul precedent) = trim. III. (pana pe 25.01.2011 !).)


Ceva nu este clar. ...daca sunt doi ani fiscali, si la trimestrul III am avut pierdere, s-a achitat imp minim, de ce trebuie sa achit din nou impozitul minim pt trim IV? Atata timp cat s-a spus clar ca nu mai exista impozit minim de ce nu declar in D100 zero? Doar discutam de alt an fiscal pt perioada oct-dec 2010. e aiurea de tot si nu avem nici norme. Deci...trebuie sa declar la impozit profit de plata la fel ca si in trim III -impozit profit. Dar in trim III eu am avut pierdere si nu am avut impozit profit, am avut impozit minim care s-a scos din oct.2010. Deci....in concluzie mai platim impozit minim si pt trim IV?? sub forma de impozit profit??? chiar daca am avut pierdere fiscala???

In topicul:teste gej

19 November 2010 - 10:26 PM

dar unde scrie ca promovam cu 35 intrebari? Poate nu am inteles eu.... dar nu am vazut in ordin si nici pe situl ceccar

In topicul:teste gej

19 November 2010 - 09:55 PM

ca sa promovam acest examen la cate intrebari trebuie sa raspundem corect? Am inteles ca ne da 50 de intrebari, in doua ore, dar cu cate raspunsuri corecte promovezi acest examen?
ordinul 1044/2010 "Art. 6. Testarea se organizează în perioada 01-31.12 a fiecărui an, la nivelul fiecărei filiale pe baza unui grafic stabilit de comun acord cu Directiile de specialitate din cadrul Corpului. Termenii de referință ai testării vor fi stabiliți anual și transmiși filialelor prin adresă circulară sub semnătura Directorului General iar experții vor fi anunțați în mod obligatoriu atât pe site-ul filialei cât și prin alte forme, (afișe la sediul filialei și al birourilor locale, e-mailuri sau scrisori pentru cei care nu stăpânesc tehnica informatică, anunțuri în presa locală etc.) astfel încât să existe siguranță pentru filială că toți experții contabili au fost informați în legătură cu aceasta. Pentru cei care, din diferite motive, nu se pot prezenta în prima sesiune sau nu au promovat testul, se va organiza o a doua sesiune, la un interval de cel puțin două săptămâni față de prima sesiune. Cei care nu au promovat testul nici în a doua sesiune, se pot înscrie la testare după un an.Subiectele grilă pentru testare se stabilesc la nivelul directiilor de specialitate din cadrul Corpului, cu sprijinul grupului de lectori pe acest domeniu, și se transmit filialelor, informatic, în ziua desfășurării testării, cu doua ore înainte de ora planificată pentru începerea testului, organizarea revenind filialei.
Corectarea testelor se face de lectori formatori abilitați de CECCAR, iar rezultatele se afișează pe site-ul Corpului."


la intrebarea 92 raspunsul corect este b).

In topicul:care ar fi tarifele / salariu ...?

01 October 2010 - 08:36 PM

depinde de fiecare societate in parte, nu se calculeaza salariile in acelasi mod la o societate care plateste in acord si cea care plateste in regie. In functie de complexitate sunt si tarifele. In principiu poti merge pana la 4-5 euro pe persoana, cu servicii complete de resurse umane , salarii, declaratii, CM, adeverinte, carti de muca, etc...( contract colectiv, regulament de ordine interna, fise de post..).

In topicul:club sportiv

07 March 2010 - 04:45 PM

Am o situatie similara, e ceva nou pt mine, cum se inregistreaza in conta si ce declaratii se depun pentru cumpararea/vanzarea unui sportiv?
Multumesc pentru orice informatie in domeniu

Cometa SQL