Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Maria_M - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Maria_M

Inregistrat la: 18 Apr 2007
Offline Ultimul click: Jun 07 2016 02:46 PM
-----

Topicele mele

gestiune bar marfa vs. materii prime

16 November 2010 - 11:34 AM

Am o problema cu un restaurant. Exista o singura gestiune. Se achizitioneaza bauturi: vodka, whisky, siropuri, sucuri, etc. O parte din ele pot fi vandute direct ca bauturi, dar pot fi folosite si pentru prepararea cocktailurilor.
Intrebarea mea este cum trebuie facuta inregistrarea acestor bauturi: la pret de achizitie sau la pret de vanzare cu amanuntul?
Intreb aceasta deoarece ar fi mai greu evidentierea separata a unei parti a bauturilor ca destinata cocktailurilor (materii prime inregistrate la pret de achizitie) si a celeilalte parti ca destinata vanzarii directe (ca marfa inregistrata la pret de vanzare cu amanuntul).

Aveti alte sugestii??

Cometa SQL