Buna ziua,
va rog sa ma ajutati in rezolvarea urmatoarei probleme :
dupa un control al curtii de conturi , trebuie sa ni se restituie dintr-o lucrare efectuata anul trecut suma de 2000 lei nu am mai avut aceasta situatie in spital si nu stiu cum se procedeaza.
1. Trebuie sa deschidem cont la Trezorerie pt. depunerea acestei sume de catre constructor . sau se vireaza in 5041, dar penalizarile de la data incasarii , la suma respectiva unde se vireaza ?
2. Pe buget , unde se inregistreaza respectivul venit ?
3. Pe cheltuieli , se pot repartiza pe orice cont bugetar ?
4. Ce inregistrari contabile trebuie sa fac ?
Am gasit un Ordin 1199/2008, insa nu am gasit raspunsul la aceste probleme.
Va multumesc foarte mult
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: camir
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 36 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE (28 postari)
- Vizualizari: 2771
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
camir nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Restituire plata din anii precedenti
21 February 2013 - 10:47 AM
Proceduri
03 May 2010 - 09:53 AM
Buna ziua, lucrez la un spital si as avea nevoie de proceduri, lucrez de putin timp aici si am constatat ca nu au asa ceva. Daca puteti trimiteti-mi pe irina_flore@yahoo.com.
Va multumesc
Va multumesc
FISA PENTRU OPERATIUNI BUGETARE (Cod 14-6-23)
28 April 2010 - 07:06 PM
Buna seara,
va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema : lucrez cu Saga B de putin timp si am inteles ca nu se poate scoate o asemenea fisa din program, de aceea voi fi nevoita sa o fac cum o sa pot, in excel, dar am niste nelamuriri legate de completarea ei: ce verificare se poate face intre cheltuielile care se raporteaza in balanta de verificare si cheltuielile care se fac sau nu se fac din platile efectuate ( col 6 si 7 din formularul Fisei pt.operatiuni bugetare) ? Pun acesta intrebare pentru ca in cheltuielile anului 2010 ( din balanta) apar si acelea din stocurile de la 31.dec 2009, stocuri de produse care s-au platit din bugetul anului trecut ?
Nu poate cineva sa-mi trimita va rog o fisa completata pe : irina_flore@yahoo.com si sa-mi explice cum verifica sumele inscrise acolo cu raportarile lunare?
Multumesc mult
va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema : lucrez cu Saga B de putin timp si am inteles ca nu se poate scoate o asemenea fisa din program, de aceea voi fi nevoita sa o fac cum o sa pot, in excel, dar am niste nelamuriri legate de completarea ei: ce verificare se poate face intre cheltuielile care se raporteaza in balanta de verificare si cheltuielile care se fac sau nu se fac din platile efectuate ( col 6 si 7 din formularul Fisei pt.operatiuni bugetare) ? Pun acesta intrebare pentru ca in cheltuielile anului 2010 ( din balanta) apar si acelea din stocurile de la 31.dec 2009, stocuri de produse care s-au platit din bugetul anului trecut ?
Nu poate cineva sa-mi trimita va rog o fisa completata pe : irina_flore@yahoo.com si sa-mi explice cum verifica sumele inscrise acolo cu raportarile lunare?
Multumesc mult
Reevaluare mf
21 January 2010 - 10:48 PM
Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile pt.reevaluarea mf. 2009. Am facut asa:
1. 281 = % 324.400 val pt.durata consumata ( amortizarea) - col 6
213
214
2. % = 105 277.164 (col 10) dif. de inrefistrat compusa din col 11( dif reev aferenta duratei consumate)
213 + col 12 ( dif.reevaluare aferenta duratei ramase)
214
Nu inteleg de ce val de amortizat ( col 13) nu contine si dif din reevaluare aferenta duratei consumate ?
Va arat si calculele pe coloane :
1. val.contabila 926.240
2. durata normala de functionare
3. durata de funct.consumata
4. durata de funct.ramasa ( col 2 - col 3)
5. gard de utilizare ( col 3/ col 2 )
6. val.pt.durata consumata ( col 1 x col 5) 324.400
7. val.pt.durata ramasa ( col1 - col.6) 601.840
8. IPC
9. val de inreg.contabila ( col 1 x col.8) 1.203.404
10. dif.de inreg.la data reev. ( col 1 - col 9) 277.164
11. dif.reev. aferenta duratei consumate ( col 10 x col 5 ) 119.706
12. dif.reev. aferenta duratei ramase ( col 10 - col 11) 157.458
13. val. de amortizat ( col 7 + col 12 ) 759.300
Unde gresesc? Normal mie imi da val de amortizat nu 759.300 ci 879.006 adica , col 13 + col 11.
Pot sa fac :
105 = 281 119.706 ( col 11) ?
Ce sume sa trec in notele contabile, ca mi s-a spalat de tot creierul !!!!!!
1. 281 = % 324.400 val pt.durata consumata ( amortizarea) - col 6
213
214
2. % = 105 277.164 (col 10) dif. de inrefistrat compusa din col 11( dif reev aferenta duratei consumate)
213 + col 12 ( dif.reevaluare aferenta duratei ramase)
214
Nu inteleg de ce val de amortizat ( col 13) nu contine si dif din reevaluare aferenta duratei consumate ?
Va arat si calculele pe coloane :
1. val.contabila 926.240
2. durata normala de functionare
3. durata de funct.consumata
4. durata de funct.ramasa ( col 2 - col 3)
5. gard de utilizare ( col 3/ col 2 )
6. val.pt.durata consumata ( col 1 x col 5) 324.400
7. val.pt.durata ramasa ( col1 - col.6) 601.840
8. IPC
9. val de inreg.contabila ( col 1 x col.8) 1.203.404
10. dif.de inreg.la data reev. ( col 1 - col 9) 277.164
11. dif.reev. aferenta duratei consumate ( col 10 x col 5 ) 119.706
12. dif.reev. aferenta duratei ramase ( col 10 - col 11) 157.458
13. val. de amortizat ( col 7 + col 12 ) 759.300
Unde gresesc? Normal mie imi da val de amortizat nu 759.300 ci 879.006 adica , col 13 + col 11.
Pot sa fac :
105 = 281 119.706 ( col 11) ?
Ce sume sa trec in notele contabile, ca mi s-a spalat de tot creierul !!!!!!
persoana care valorifica inventarul
14 December 2009 - 03:57 PM
Buna ziua,
ma confrunt cu urmatoarea problema : angajatul care are ca sarcini de serviciu inregistrarea in contabilitate a facturile si bonurile de miscare a marfurilor din magazie, refuza sa faca valorificarea inventarierii respectiveii magazii. Daca nu face el scripticul pe listele de inventar. in baza evidentelor contabile pe care numai el le tine in unitate atunci cine ?. As vrea sa justific cu un paragraf de lege respectiva obligativitate pe care o are acest angajat, dar nu am gasit Ma ajutati va rog cu un articol de lege ?
ma confrunt cu urmatoarea problema : angajatul care are ca sarcini de serviciu inregistrarea in contabilitate a facturile si bonurile de miscare a marfurilor din magazie, refuza sa faca valorificarea inventarierii respectiveii magazii. Daca nu face el scripticul pe listele de inventar. in baza evidentelor contabile pe care numai el le tine in unitate atunci cine ?. As vrea sa justific cu un paragraf de lege respectiva obligativitate pe care o are acest angajat, dar nu am gasit Ma ajutati va rog cu un articol de lege ?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: camir
- Regulament



Find content
Afisare istoric nume
