Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
deea19 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


deea19

Inregistrat la: 02 Jun 2007
Offline Ultimul click: May 29 2014 02:27 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Subiect: cont 1174- inregistrare cheltuieli ani anteriori

11 March 2011 - 03:12 PM

trebuie obligatoriu sa fac rectificativa la Decl.101/2009? Atunci am avut pierdere, deci imi va creste mie pierderea, nu prejudiciez statul cu nimic.

In topicul:Subiect: cont 1174- inregistrare cheltuieli ani anteriori

10 March 2011 - 03:33 PM

multumesc frumos.

In topicul:Livrari si achizitii intracomunitare

14 January 2011 - 03:30 PM

Nu ma poate ajuta nimeni?

In topicul:pierdere acoperita din ct.1068

19 November 2010 - 09:20 AM

Multumesc pentru raspuns.

In topicul:Declaratii pentru persoanele fizice care realizeaza venituri de natura profe...

24 September 2010 - 02:32 PM

Vezi postareaAlmah, la Sep 23 2010, 10:58 AM, a spus:

Sunt total derutat. Am inteles dupa mai multe citiri si recitiri al OUG nr.82 ca cei care au un contract/conventii civile facute si primesc ocazional venituri nu trebuie sa depuna nici o declaratie la CNPAS si la ANOFM, dar cei care primesc un venit regulat in afara salariului de baza au obligatia sa depuna declaratii, adica platitorul de venit trebuie sa retine la sursa si sa declara pensia si somajul retinut. Am fost la CNPAS teritorial la noi in judet unde pentru declararea contributiei de pensie a aparut program si se poate depune dar pentru contributiile de somaj inca nu se stie cum se va face declaratiile. Aici e necazul ca declaratiile se fac pana in 25 inclusiv a lunii si suntem deja in 23. Iar acum dupa intelesul meu trebuie sa modificam la ANAF declaratia 10 si sa fie introdus cota de pensie si somaj,iar sa fie depus declaratia 100 sau trebuie declarat separat asta nu inteleg daca poate cineva sa ma ajute cu informatii?
La Tg-Jiu cei de la pensii au spus ca in cazul unui cabinet medical de exemplu, deoarece acel medic are contract de munca in alta parte si plateste contributia pe baza legii 19, nu se aplica prevederile OUG 58, respectiv 82. Deci nu au primit declaratiile. Cei de la somaj insa, in acelasi caz, au spus ca mai bine sa depunem declaratiile si sa platim contributia , ca nu stiu sigur cum se interpreteaza ordonanta pentru cabinete medicale + venituri salariale. La Casa de sanatate continuam cu Legea 95/2006.La voi care este "interpretarea " ordonantei?

Cometa SQL