Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
adriana 123 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


adriana 123

Inregistrat la: 27 Jun 2007
Offline Ultimul click: Jun 27 2012 11:26 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:necazuri la preluare conta

06 November 2011 - 09:48 AM

Vezi postareaMares Stefan, la 05 November 2011 - 05:33 PM, a spus:

Mda. Inventariere se face anual. Şi se constată existenţa faptică a unor active. Eventual chiar şi a unor obligaţii încă neonorate, plătite. Doar că valorificarea rezultatelor inventarierii implică obligatoriu compararea stocurilor şi soldurilor faptice cu cele scriptice. Deci oricum trebuie să aveţi cunoştinţă despre acestea din urmă! Deci aducerea la zi a evidenţei contabile, eventual chiar refăcând pe anii anteriori, este INEVITABILĂ! Afirmaţia că-n 2010 sau 2009 nu dvs. aţi condus contabilitatea este una veridică, dar dacă doar din această cauză nu aţi făcut în 2011 ce trebuia, atunci , eu zic că, denotă şi lipsă de profesionalism. Deci ... apucaţi-vă de treabă! Însă inventaierea de la 31 decembrie 2010 sau pe anul 2009, sigur nu le puteţi face doar acum, scriptic. Ar fi un dosar FALS!
În schimb dacă la inventariere de acum din 2011, veţi avea diferenţe, în plus sau în minus, s-ar putea că veţi constata că provin încă din anii anteriori.
(spre ex. un televizor achiziţionat în 2009 nu mai există ... decât dacă veţi întreba punctual, unde se găseşte. Sau la un extras de cont privind o creanţă rămasă-n sold, ca neîncasată din 2009, veţi afla că de fapt, a fost achitată, încasată cu cash încă în 2010. Şi s-a şi eliberat o chitanţă, dintrun chitanţier despre care nu aţi avut până acum cunoştinţă!)
Din cate am inteles nu a efectuat nici o inventariere si cred ca va trebui sa o efectuez la data preluarii actelor pentru a putea stabili eventuale diferente si a cere confirmari partenerilor interni si externi.Ar fi fost acceptabil daca aveam o inventariere la dec 2010 si puteam porni de la ea,dar nu o am si in cazul asta va fi destul de dificil.Oricum nu cred ca m-as fi putut baza pe acea inventariere chiar daca ar fi existat,dupa cate am vazut cum s-a lucrat in toata acea evidenta contabila.Ciudat este ca d-na expert nu binevoieste sa se intalneasca cu mine pentru a lamuri aceste probleme ci invoca tot felul de motive(acum are o inmormantare).Poate o fi adevarat dar....... de o sapamana?

In topicul:necazuri la preluare conta

03 November 2011 - 08:15 AM

Multumesc pentru sfaturi si incurajari.Imi sunt de un real folos.Sigur ca asa cum spumea Dl Mares va trebui sa corectez si evidenta dinainte de 01.01.2011 pentru ca altfel nu pot reflecta o situatie reala,iar timpul este f.f. scurt

In topicul:necazuri la preluare conta

02 November 2011 - 08:27 PM

Buna seara,
Ma regasesc intr-o situatie similara cu ce am citit aici.O firma infiintata in sept 2009,angajeaza un expert contabil cu carte de munca pentru evidenta contabila completa.Toate bune si frumoase.Dupa vre-o doi ani respectiv in sept 2011,administratorul merge la banca pentru contractarea unui credit cu documentele pe cate d-na expert contabil i le-a dat.Aici surpriza!!!!!Un consultant bancar il sfatuieste sa consulte pe altcineva in legtura cu evidenta contabila deoarece actle nu sunt in regula.Asa am ajuns sa cunosc acest caz.O verisoara ma roaga sa merg sa-mi arunc un ochi prin documente caci patronul deja intrase in panica.Am uitat sa precizez ca firma desfsoara activ de prod vopseluri.Iata ce am gasit acolo:
1. plati efectuate catre bass si bs prin ct 4423,deasemeni decontari cu asociatii prin 4423.
2. facturi intracomunitare necalculate corect,fara notr de receptie
3. pentru productie nu exista rap de productie,nu exista bonuri de consum.
4. societate a practicat doua preturi de vanzare,pentr en gros si pentru en detail,dar in balanta nu exista decat un cont pentru marfuri si mai mult ca sigur ca nu adescarcat gestiunea corect deoarece are un sold f.f mare pe debitul lui 4428(22000)
5. balante neinchise la trimestru(cum o fi depus declaratiile?)
6. de la infiintare si pina la 31.12.2010 a fost pl de imp pe profit pt cere nu s-a achiz si completat REF
Asta este ce-am vazut la o prima arncatura de ochi.Patronul ma roaga sa-i preiau firma si sa refac anul 2011 iar pt restul raspunde d-na expert.
Ce ziceti? Cred ca risc prea mult!

In topicul:tva prestari servicii intracomunitare

02 November 2011 - 07:17 PM

da,este corecta factura fara tva deoarece in spatiul intracomunitar nu se plateste tva si da, se declara in 390 la pozitia P(prestari servicii intracomunitare) si in aceasta situatie nu se modifica perio
ada depunerii decontului de tva el ramanand tot la trim in situatia ca declara trimestrial.

In topicul:tva apartament

29 June 2010 - 07:08 PM

poate nu m-am exprimat corect - a solicitat si efectuat o evaluare a apartamentului iar valoarea esta mai mica decit cea din contractul de v-c

Cometa SQL