Buna ziua,
O societate achizitioneaza masa lemnoasa pe picior de la persoane fizice. Persoana fizica nu este inregistrata ca si PFA, vinde doar masa lemnoasa pe picior si isi primeste banii.
Cum se impoziteaza valoarea pe care o primeste persoana fizica pe masa lemnoasa?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: axente
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 13 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (11 postari)
- Vizualizari: 3554
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
axente nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Impozitare masa lemnoasa pe picior
06 February 2014 - 12:10 PM
Vanzare coduri reincarcare telefoane prin PAYZONE
22 April 2010 - 07:51 PM
Am o firma care vinde coduri de reincarcare pentru telefoane mobile, de diverse valori prin terminal PAYZONE. De exemplu vine un client si vrea sa-si reincarce creditul de pe telefonul mobil cu 4 EUR. Firma listeaza de la terminal codul de reincarcare si incaseaza de la client contravaloarea reincarcarii si emite bon fiscal acestuia. Dupa o serie de astfel de tranzactii firma PAYZONE emite o factura cu toate reincarcarile dintr-o anumita perioada, grupate dupa valoare (de ex Orange 4 EUR sau Vodafone 4 EUR), iar la sfarsitul facturii este trecut comisionul ce se cuvine firmei trecut cu minus care diminueaza val facturii (baza si TVA).
Aceasta factura ulterior se achita la PAYZONE.
Cum tratam vanzarea acestor coduri de reincarcare si ulterior emiterea facturii de catre PAYZONE.
Pana acum am crezut ca in facturi sunt trecute cartele care exista fizic si sunt in stoc la firma. Le tratam ca si marfurile.
Dar in ultima luna am vazut ca in raportul de gestiune apare stocul cu minus si atunci mi s-a spus ca sunt vandute coduri de reincarcare care ulterior se achita la PAYZONE.
Aceasta factura ulterior se achita la PAYZONE.
Cum tratam vanzarea acestor coduri de reincarcare si ulterior emiterea facturii de catre PAYZONE.
Pana acum am crezut ca in facturi sunt trecute cartele care exista fizic si sunt in stoc la firma. Le tratam ca si marfurile.
Dar in ultima luna am vazut ca in raportul de gestiune apare stocul cu minus si atunci mi s-a spus ca sunt vandute coduri de reincarcare care ulterior se achita la PAYZONE.
Decont cheltuieli la firma de transport marfa
23 October 2009 - 10:33 PM
Va rog sa ma ajute cineva intr-o anumita chestiune.
Am preluat contabilitatea pentru o firma nou infiintata care are ca obiect de activitate transporturi rutiere de marfuri interne si internationale.
Cand soferul pleaca in cursa primeste avans de trezorerie atat in lei cat si in valuta.
El are cheltuieli cum ar fi carburanti, taxe de drum, rovignete, taxe parcari etc.
Deci se intoarce din cursa cu bonuri fiscale, facturi, tichete achitate din avansul de trezorerie.
Cum facem la data decontului pentru toate acestea?
De exemplu bonurile fiscale si facturile de pe teritoriul Romaniei trebuie sa le inregistram cu data decontului in conturile corespunzatoare si trebuie sa evidentiem separat si TVA-ul? Acesta trebuie sa apara in acest caz in jurnalul de cumparari?
Pentru documentele din strainatate facem direct inregistrarile cu suma in valuta convertita in lei la cursul din data decontului?
Separat de aceste cheltuieli dam la sofer si diurna in valoare de 35 EUR pe zi.(pentru cheltuieli personale)
Pentru aceasta banuiesc ca nu trebuie sa aduca documente justificative.
Multumesc
Am preluat contabilitatea pentru o firma nou infiintata care are ca obiect de activitate transporturi rutiere de marfuri interne si internationale.
Cand soferul pleaca in cursa primeste avans de trezorerie atat in lei cat si in valuta.
El are cheltuieli cum ar fi carburanti, taxe de drum, rovignete, taxe parcari etc.
Deci se intoarce din cursa cu bonuri fiscale, facturi, tichete achitate din avansul de trezorerie.
Cum facem la data decontului pentru toate acestea?
De exemplu bonurile fiscale si facturile de pe teritoriul Romaniei trebuie sa le inregistram cu data decontului in conturile corespunzatoare si trebuie sa evidentiem separat si TVA-ul? Acesta trebuie sa apara in acest caz in jurnalul de cumparari?
Pentru documentele din strainatate facem direct inregistrarile cu suma in valuta convertita in lei la cursul din data decontului?
Separat de aceste cheltuieli dam la sofer si diurna in valoare de 35 EUR pe zi.(pentru cheltuieli personale)
Pentru aceasta banuiesc ca nu trebuie sa aduca documente justificative.
Multumesc
concediu prenatal
05 August 2008 - 06:20 PM
Va rog sa ma ajutati in problema descrisa mai jos.
Am o persoana care a intrat din 01.07.2008 in concediu prenatal.
V-as ruga sa ma lamuriti in legatura cu cateva chestiuni de care nu sunt sigur.
Eu am calculat pe baza salariului brut din ultimele 6 luni si numarul de zile lucrate, media zilnica.(are 12 luni stagiu cotizare)
Intrebarea mea este daca toate cele 23 zile sunt suportate din fondul FNUASS sau primele 7 zile (in cazul meu fiind vorba de SC cu 8 angajati) le suporta unitatea ca la restul CM?
Persoana care este in concediu mai are retinerea de 5,5% pentru sanatate? Unitatea mai plateste pentru ea?
In rest am inteles ca suma ce trebuie sa o recuperam de la FNUASS= (media zilnica x nr.zile platite de FNUASS) x 85% -85%din fond salarii.
La CAS cum procedam?
La somaj am inteles ca se plateste ca inainte.
Astept un raspuns scurt de la cineva care sa ma lamuresca.
Multumesc
Am o persoana care a intrat din 01.07.2008 in concediu prenatal.
V-as ruga sa ma lamuriti in legatura cu cateva chestiuni de care nu sunt sigur.
Eu am calculat pe baza salariului brut din ultimele 6 luni si numarul de zile lucrate, media zilnica.(are 12 luni stagiu cotizare)
Intrebarea mea este daca toate cele 23 zile sunt suportate din fondul FNUASS sau primele 7 zile (in cazul meu fiind vorba de SC cu 8 angajati) le suporta unitatea ca la restul CM?
Persoana care este in concediu mai are retinerea de 5,5% pentru sanatate? Unitatea mai plateste pentru ea?
In rest am inteles ca suma ce trebuie sa o recuperam de la FNUASS= (media zilnica x nr.zile platite de FNUASS) x 85% -85%din fond salarii.
La CAS cum procedam?
La somaj am inteles ca se plateste ca inainte.
Astept un raspuns scurt de la cineva care sa ma lamuresca.
Multumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: axente
- Regulament